Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Paikkakuntalainen
02/2017
Muuten hyvä, mutta 2-3 viikon jonotusajat lääkärille pääsyyn
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Veikko
03/2018
Sain hyvää hoitoa
Pauli Nuurtomaa
03/2018
Surkea käytäntö kun joutuu tälläisen asian takia olemaan turhaan poissa töistä
Sirkka-Liisa Kosunen
02/2018
Palvelu ja näytteen otto nopeaa ja reipasta!
nummelin mika
12/2017
sain kutsun silmäpohjakuvauksiin, ja ajankohta ei sopinut joten muutin ajankohtaa, meni tovi niin sain laskun käymättömästä ajasta diabetes lääkärin vastaanotolla. diabetes osaston mukaan samassa kuoressa missä oli ollut silmäpohjakuvauksen kutsu oli ollut kutsu diabetes lääkärille, mutta näin ei ollut, ja tätä ei uskottu, joten asiakas maksaa laskun !?
aki
06/2017
kävin 8.35 ultraäänessä
risto alanne
03/2017
otettiin baareille heti
Olli Suorsa
02/2017
Kaikin puolin positiivista palautetta hoidosta.
risto alanne
12/2016
Tilanteen mukainen ripeä toiminta. sopivan tiheä olotilan kysely
Rosa-Maria Salmela
10/2016
Ammattitaitoista palvelua
Anonyymi
10/2016
Käytyäni 3 leikkausta läpi olen vallan tyytyväinen saamaani hoitoon ja kohteluun.
Leila Pelttari
09/2016
Ystävällinen ja asiansa osaava henkilökunta. Sairaala vanha uudistusta kaipaava.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Leena Holvitie
11/2016
Asiallista ja ystävällistä hoitoa
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
KariK
12/2017
Vasemmassa sääressäni oli haava, jota hoidettiin kymmeniä kertoja, kukaan ei kuitenkaan osannut yhdistää haavaa verenkiertoon. Näin menetin kuukausia tavallaan väärän hoidon takia. Kun sitten yritettiin avata jalan verisuonia, ei se enää käynyt ja näin menetin vasemman jalkani. Ihmettelen, etteivät hoitoalan expertit tätä huomanneet !
Jansku
05/2017
Hoitokokemukseni myönteinen.apua saanut tarvittaessa nopeasti.asakaspalvelu hyvä
Pinja Åberg
02/2017
Jokaisella on varmasti kokemusta kiireajalla odottelusta terveyspalveluista joka on siis hyvin ymmärrettävää haluan kuitenkin jakaa erittäin positiivisen kokemuksen paraisten julkisen terveyskeskuksen palveluista. Vietän välivuotta valmennuskurssilla joten aikataulu muuttuu herkästi kurssituntien vaihdellessa piti mennä käymään hammaslääkärissä viime käynnistä oli yli vuosi vierähtänyt ja sillä aikaa oli 3/4 viisaudenhampaista puhjennut ja muutama paikattava myös. Olin varannu paraisten hammashoitolaan tarkastuskäynnille ja jännittelin että kuinka monta reissua pitää vielä erikseen tehdä. Tarkastus käynnillä ilmeni että pitäisi paikkauksen lisäksi ottaa viisaudenhampaista. Onnekseni hammaslääkäri ehdotti aikatauluongelmaan loistavaa ratkaisua tunnin päästä olisi peruutusaika ja voisin sillä välil käydä naapurissa terveyskeskuksessa kysymässä onko aikaa viisaudenhampaiden röntgen kuvaukselle. Näin sovittiin ja terveyskeskuksessa pääsin suoraan kuvaukseen. Sain siis 3 aikaa sumplittua samaan päivään säästin runsaasti aikaa kävelymatkalta ja kouluhommilta sekä ehdin sopivasti kurssille kodin kautta! Kiitos siis molemmille sektoreille joustavuudesta ja yhteistyöstä sekä huippuasiakaspalvelusta!
Leena Tokola
11/2016
Olen saanut ihan hyvää hoitoa Paraisten terveyskeskuksessa.
Anonyymi
08/2016
homma hoituu nopeasti ja ammattitaidolla ja jos omat taidot loppu ei lähdetä arvailemaan vaan kysytään neunoa viisammalta tai lähetetäään jatkotutkimuksiin
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Pirjo -Riitta Karuranta
04/2021
Olen odottanut Prenar rokotukseen pääsyä nyt kaksi vuorokautta. Olette yhä jonossa höpötystä olen nyt kuullut samaisen ajan riittävästi, ja mitään ei tapahdu.
Anitta
03/2018
Erittäin hyvä henkilökunta ja toimenpiteen suorittaja. Tunsin oloni mukavaksi vaikka jännitin kovasti.
Merja Tähtinen
03/2018
Olen joutunut viimeisen viiden vuoden aikana yhdeksään eri leikkaukseen. Viisi niistä on suoritettu täällä. Jalkakirurginen toimenpide epäonnistui kahdesti. En tehnyt valitusta. Lääkäritkin ovat ihmisiä. Kolmas kerta on tuntunut nyt onnistuvan , aikaa vasta kolmisen kuukautta niin vielä ei voi tietää , mutta elän toivossa että kävelen vielä kunnolla :) Käsikirurgian puolella olin hoidossa myös , koska nivelrikko oli tuhonnut käsiä ja jalkojakin. Sieltä minut osasi lääkäri lähettää reumapolille ja tutkittiin tarkemin. Sain vihdoin diagnoosin joka selitti kaikkea krämppää jota jo luulin suunnilleen kuolemaksi. Reuma oli hoitamattomana päässyt jylläämään liian kauan. Toisaalta kun ihminen haluaa pärjätä eikä halua valittaa ja kun valittaa tarvitaan lääkäriltä hyviä tuntosarvia huomaamaan että tämä ihminen tarkoittaa mitä sanoo. Olen kiitollinen käsikirurgille. Vaikka käsi ei luudu , ei ole hänen vikansa sain lääkkeet vihdoin reumaan :) Osastoaika leikkausten yhteydessä oli ehkä liiankin mukava kokemus. En tarkoita että kukaan haluaa sinne mennä ellei ole tarvis , mutta lääkäri jutteli juuri niin että ymmärsit mistä on kysymys ja hoitajilta ei olisi voinut vaatia mitään enemmän. Apua oli tarjolla ja huolenpito oli todella aitoa. Siisteys oli huomattavaa joten jotakin on kovin hyvin onnistnut kaikessa :) Ruokakin oli niin hyvää että kotona olen yrittänyt loihtia yhtä hyvää lohi parsakaali ruokaa :)
elätys
03/2018
Välittävä henkilökunta, hoitomenetelmät ajanmukaiset, ruoka hyvää ja riittävästi
Tiitta
02/2018
Verta annettiin neljä pussia, hemoglobiini oli matalalla, henki pelastui.
matti renfors
12/2017
hoitotehtiin nopeasti ammattitaidolla
Marja
05/2017
Asiallista,hyvää työtä.
Teemu
04/2017
Osastoihin todella vaikea löytää. On liian sokkeloinen paikka niin nuorille kuin vanhuksillekin.
seija60
03/2017
Olen saanut erittäin hyvää hoitoa, ja onneksenni on lääkärini ollut alusta asti sama. Hlökunta on myös hyvin palvelualtis ja ajt pitää. Kohtelu inhimmillistä.
mki2000
02/2017
ei täysin persiiistä...
MITU
01/2017
KOLARISTA JOHTUEN HEINÄKUUSSA 2010 NILKKA VAURIOITUI . ITSE EN OLLUT SYYLLINEN, MUTTA LIIKENNEVAKAATUS IF EI SUOSTUNUT KORVAAMAAN LEIKKAUSTA JOTEN JOUDUIN YLEISELLE SEKTORILLE. LEIKKAUS OLI HELMIKUU 2011. NILKKA OIKAISTIIN JA TUETTIIN RUUVEILLA. 2013 NILKKA LAKKASI NOUSEMASTA KAATUMISEN SEURAUKSENA. HAKEUDUIN PÄIVYSTYKSEEN , EI MURTUMAA, KIPULÄÄKE JA KOTIIN. NILKKA EI TULLUT KUNTOON, JOTEN PYYSIN TERVEYSKESKUKSESTA LÄHETETTÄ KIRRALLE LÄÄKÄRILLE JOKA OLI LEIKKAUKSEN TEHNYT EN SAANUT SITÄ JA ILMAN LÄHETETTÄ EN PÄÄSSYT KYSEISELLE LÄÄKÄRILLE, KUN NILKKA EI VAAN KUNTOUTUNUT KÄVIN PYYTÄMÄSSÄ LÄHETETTÄ. SAIN SEN VASTA KESÄLLÄ 2013 KUN OLI OLI ERI LÄÄKÄRI TK:SSA. ERI VAIHEIDEN JÄLKEEN NILKKAAN TEHTIIN KOLMEN LUUN LUUDUTUSLEIKKAUS TAMMIKUUSSA 2016. TOUKOKUUSSA TODETTIIN, ETTÄ RUUVIT ON LAATASTA IRTIPOIKKI, NÄIN OLI KUULEMMA KÄYNYT MUILLEKIN. OLI KUULEMMA OLLUT HUONO SATSI RUUVEJA SILLOIN . MINUT LAITETTIIN LEIKKAUSJONOON, JONNE PÄÄSIN JOULUKUUN 8 PV. 2016. MUUTENKIN KAIKKI KANGERTELI MATKAN VARRELLA, MILLOIN OLI VÄÄRÄ KUVAUSPAIKKA YM. LASKU KYLLÄ TULI KORJAUSLEIKKAUKSESTA, TOSI NOPEASTI. NYT ENSIMMÄINEN KUVAUS 18. I.2017. TODELLA TOIVON, ETTÄ KAIKKI ON HYVIN TÄMÄN 6 VUODEN JÄLKEEN.
Tuikku
01/2017
Nilkan murtuma juhannuspäivänä illalla myöhään, hoitoon pääsin hyvin ja joustavasti. Leikkaus ja jälkihoito hyvää.
Anonyymi
01/2017
Ei mitään moittimista, kaikki meni hyvin.
Anonyymi
12/2016
yksityiseltä tuli kirurgi leikkaaman olkapän, jonka vuoksi olin kärsinyt kivusta ja unettomista öistä, kiitos
Mirka Muukkonen
12/2016
Poikani lonkkaleikkauksen hoito sujui 110% hyvin vaikka näki että niin hoitajat kuin lääkäritkin joutuivat tekemään enemmän kuin heiltä vaaditaan.
Tuula Lindberg
11/2016
Äitini oli tutkimuksessa leikkausta varten ja palvelu oli aivan uskomatonta,kaikki asiat selitettiin niin ,että äitini ymmärsi .En ole missään saanut näin hyvää palvelua Kiitos siitä.
anneli turunen
11/2016
jonotin niskaleikkaukseen 8 kuukautta, vaikka lääkäri laittoi kiireellisyys luokkaan joka on 3 kuukautta, odotusaikana kuntoni olisi voinut mennä tosi huonoksu koska oli jo selkäydin vaurioitunut.
Kari
11/2016
Ne kerrat kun olen Tyksiä tarvinnut niin hoito ollut täydellistä.
Anonyymi
11/2016
Epäystävällinen palvelu, ei omakohtaisesti koettuna mutta kuultuna ja nähtynä.
raakel lintunen
11/2016
Ollessani tyksissä minua hoidettiin hyvin ja työntekijät olivat mukavia
Mika Ilander
10/2016
Loistavaa toimintaa. Kaikki sujui mutkitta. Tulin sisään viikonloppuna niin jouduin odottamaan yön yli leikkaukseen. Muuten ei mitään erikoista.
Kaisa Tuominiemi
10/2016
Asiallinen ja lämminhenkinen palvelu päivystyksessä.
Riitta Järvinen
10/2016
Leikkaus ei ole koskaan hieno kokemus, mutta olen ollut kaksi kertaa pienessä operaatiossa Kirurgisessa sairaalassa ja vielä nytkin siitä on pelkästään mukavat muistot.
Anonyymi
09/2016
Olkapään operointi, aivan mahtavan hyvä lääkäri, hoitajat, jumppari =)
Anonyymi
08/2016
Upea henkilökunta. Toivottavasti saavat lisää resursseja (rahaa ja henkilökuntaa) Lääkäreistä hoitajiin näyttävät olevan loppuunajettuja. Tästä huolimatta jaksavat hymyillä ja tehdä ihmeitä.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Maria
02/2017
God tillgänglighet, snabbt svar i telefon, professionellt och vänligt bemötande, god vård.
MyllyMatti
02/2017
En usko että parempaa palvelua saa mistään. Oli potilaan äidinkieli suomi tai ruotsi, niin palvelu pelaa täydellisesti ja nopeasti pääsee sekä terveydenhoitajan tai lääkärin juttusille.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Saarikoski Sirkka
02/2017
Kaikki em. tarvitsemani palvelut ovat toimineet aina erinomaisesti
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Anne Rintala
04/2022
Mieheni soitti kolme viikkoa sitten ja kertoi tarvitsevansa Kelaan B todistuksen sairasloman jatkoa varten. Hoitaja lupasi hoitaa asian, mainitsi vielä että hänellä on huomenna toimisto päivä. Mieheni soitti uudelleen 22pv. ja kysyi onko todistus Lähetetty. Ei kuulemma ollut ,koko asiasta ei löytynyt mitään mainintaa.Hoitaja lupasi että lääkäri soittaa maanantaina 25pv. Ei ole soittanut! Tämä ei ole ensimmäinen kerta meidän kohdalla !! Luvataan mutta mitään ei tapahdu.Tässä on kyseessä kuitenkin myös taloudelliset asiat mutta vielä tärkeämpää se että potilas jätetään ilman luvattua palvelua!
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Kärt
06/2018
Kiitos aivan erinomaisesta huolenpidosta sairaalan henkilökunnalle päiväkirurgisen toimenpiteen aikana. Aulaemäntä huolehti röntgenin löytymisestä ja hoitajat varmistivat mennen-tullen, että kaikki on hyvin niin ennen toimenpidettä kuin sen jälkeen. Ja kirurgi kävi jututtamassa niin kuin pitikin. Lämmin kiitos vielä!
TAINUSKA
03/2018
OLEN KÄYNYT REUMATOLOGIN VASTAAN OTOLLA KUN MUL ON NIVELREUMA 17VUOTTA. LÄÄKÄRIT OVAT HYVIN AMMATTITAITOISIA,YMMÄRTÄVÄT SAIRASTA,HOITAJATKIN OVAT ERINOMAISIA ALLALLA.VIHDOIN LÖYDETTIIN MULLE NIVELREUMAAN OIKEA LÄÄKE VAIKKA SIINÄ MENI VUOSIA,NYT OLEN TYYTYVÄINEN UUTTEEN LÄÄKKEESEEN.RAKASTAN KUTOMISTA NYT SEKIN ONNISTUU RAREMIN,EIKÄ TARVI ENÄÄN OTTAA NIIN MONTA KORTISONITABLETTIA KUIN ENNEN.
Markku Alahäivälä
02/2018
Tyttäreni loukkasi edelliskesänä kantapään hypätessään alas trampoliinilta. Menimme Vaasan keskussairaalaan näyttämään jalkaa. Ilmoittautuessamme lääkintävahtimestari totesi luukulla, että ei voi olla vikaa, kun on hypännyt niin matalta ja vielä pehmeälle nurmikolle. Tyttö aristi jalkaa, ei voinut kävellä kunnolla ja se oli kipeä. Menimme uudestaan näyttämään jalkaa; nyt sitä jo hieman katsottiin ja määrättiin resepti. Ei kuvattu tai määrätty tarkempiin tutkimuksiin. Lääkkeet syötiin ja jalka oli edelleen yhtä lailla kipeä. Tilasin ajan fysioterapeutille (yksityinen). Tyttö käveli muutaman metrin ja fysioterapeutti tiesi heti, mistä jalassa kiikasti. Hän käänteli jalkaa hetken ja kas jalka toimi taas ja kipu poistui.
martti Lindfors
02/2018
Vaasan kipupolilla saa ensiluokkaista kipuhoitoa.
NITA-B64
02/2018
Erittäin hyvää palvelua kiireistä huolimatta ja aina omalla äidinkielellä.
Aira
02/2018
Pettynyt väärään toimenpiteeseen. Eivät olleet halukkaita korjaamaan tilannetta ja nyt virhettä korjataan yksityisellä.
Kari Kytölä
01/2018
Hyvää ja tehokasta palvelua ilman turhaa odotusta!
Anna-Mari
12/2017
Saimme erinomaisen nopeaa palvelua Vaasassa, kun koira oli urrut nuorta potilasta.
taimi
12/2017
Henkilökunta kilttiä väkeä. Aina aikaa potilaalle.
Zara
12/2017
Synnytyksen henkilökunta oli aivan ihana ja tsemppaava. Ei olisi voinut parempaa kätilöä toivoa.
cata
05/2017
En saanut palvelua suomen kielellä ja jouduin opastamaan huone toveria imetyksessä, vaikka en itse osannut imettää. Opastin myös vauvan pesussa ja muissa asioissa, jotka olisivat kuuluneet hoitajalle.
martti lindfors
05/2017
Kipupolilla tosi ammattitaitoista henkilökuntaa.
MINTTU
04/2017
LÄHEISELLÄNI SYDÄNSAIRAUS JA VAKAVA TILANNE JOIDUTTIIN ELVYTTÄMÄÄN JA OLI KESKUSSAIRAALASSA HOIDOSSA.KAIKKI PÄÄTTYI ONNELLISESTI JA SAIMME JATKAA ELÄMÄÄ.hUIPPUASIANTUNTIJA LÄÄKÄRI SYDÄNOSASTOLLA TEKEE KIITETTÄVÄÄ TYÖTÄ.
Marjatta
03/2017
Olin päiväkirurgiassa ja poliklinikka käyntejä ,sain hyvää asiantuntevaa hoitoa sairauteeni. Ja jatkoseurantaa.
Mathias
02/2017
Aina hyvää palvelua. Också på svenska.
Rauhaton
02/2017
Erittäin helppo ajanvaraus Internetissä. Aikavaraus piti hyvin kutinsa. Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu. Hyvä mieli kaupan päälle.
Risto
01/2017
Henkilökunta on ollut erittäin mukavaa ja se on tehnyt hommansa erittäin hyvin.
pirkko hyttilä
01/2017
esim. sydäninfarktin jälkeinen hoito vksssä erinomainen, otettin välittömästi vastaan ja hoito aloitettiin viipymättä. pallolaajennus tehtiin asianmukaisesti ja asianmukaisessa ajassa sekä muut hoitotoimenpiteet. arvioni hoidon laadusta ja toimenpiteistä 10 plus.
tuula söderholm
01/2017
odotin päivystyksessä kipeänä 4.5 h toinen lääkäri ei osannut suomea ja kun pääsin toisen luo kysyi voinko puhua ruotsia sain lääkkeet mutta kello oli yli 22.00 apteekki kiinni.
Mikko Latvala
01/2017
Sain hyvän hoidon vaivaani
Anonyymi
01/2017
Murtuneen nilkan leikkaus ja jälkihoito sujui erittäin hyvin.
Anonyymi
12/2016
Mikään ei ole niin iso asia kuin oman lapsen sairastaminen ja huoli lapsen henkiin jäämisestä. Useilla poliklinikoilla, päivystyksessä, eri osastoilla ja tehohoidossa olemme aina saaneet tilanteen vaativaa hoitoa ja koko perheen huomioimista. Milloin rauhoittelua, tiedon jakamista tai tsemppaamista. Kiitos!
Anonyymi
12/2016
Lastenosastolla joka kerta uusi lääkäri, jos lääkärille pääsee. Lääkäri lukee koneelta aikaisemmat hoidot, mutta jatkuvuutta hoitosuhteessa ei ole - lääkärit eivät tunne hoitamiaan lapsia. Maksut ihmetyttävät: miksi astmahoitajakäynti maksaa yhtä paljon kuin lääkärikäynti?
Seppo Perttula
12/2016
Erittäin ammattitaitoista hoitoa ja tutkimuksiin pääsy nopeaa!!
Anonyymi
12/2016
Olin lonkkaleikkauksessa 2015 Hoito onnistui paranin hyvin .
Anonyymi
12/2016
Yöllä tuli tarve lähteä sairaalaan. Soitto päivystäjälle, joka suositteli sairaalaan menoa. Vastaaotto sujui joutuisasti ja tarkkailupaikka löytyi nopeasti. Näytetulokset tulivat tunnissa. Lääkäri tuli ajallaan. Toimintaohjeet ja jatkoseuranta olivat kattavat. Loppuyöstä pääsi pois.
Anonyymi
12/2016
Taitava, osaava, kärsivällinen ja palveluhenkinen henkilökunta
Mark Sallmen
12/2016
Lääkäri oli tyly ja hyökkävä. En päässyt ensimmäiselle vastaanotolle koska isäni oli juuri kuollut. Lääkäri suutui minulle surussani
Anonyymi
12/2016
Todella nopeasti hoidettu sepelvaltimotaudin tukos minulla. Sydäninfarktin myötä tulleesta selvyys
Anonyymi
11/2016
Mieheni sairastuttua syöpään hän sai nopeasti hyvää hoitoa.
Hanna Kivinen
11/2016
On ollut kyllä hyvää hoitoa olen tyytyväinen vaikka siitä on jo aikaa
Laura Kaukonen
11/2016
Pelokkaan, kolmannen lapsen synnyttäjän tukeminen ja ymmärtäminen oli kerrassaan mahtavaa. Kätilö ja kätilöopiskelija kuuntelivat synnyttäjän toiveet ja myös toteuttivat ne. Synnytys käynnistettiin 2vkoa yliajalla jolloin kokoarvio oli 4,4-4,6kg. Jos jo ennen arviota olin pelokas niin arvion kuultuani synnytys tuntui todella ahdistavalta. Kerroin kätilöille peloistani ja he ymmärsivät. Synnytys oli nopea, mutta ilman kätilöiden tsemppaamista en olisi siitä selvinnyt. Lähes 4,8kg vauvan synnytyksestä jäi hyvä mieli.
jenni salo
11/2016
Vaasan keskussairaalassa saa erinomaista hoitoa molemmilla kotimaisilla kielillä
Anonyymi
11/2016
Asiointi sujui hyvin, odotusaikaa oli jonkin verran.
Anonyymi
11/2016
Ihan ok vaikka suomenkielen taso välttävä osalla lääkäreistä
Riikka
10/2016
Jonotusajat ovat liian pitkiä: vaikka vaiva olisi akuutti, voi odottamaan joutua jopa useita tunteja. Lääkärit vaikuttavat lounastavan yhtäaikaa. Huonompaan suuntaan mennään, mikäli laaja päivystys VAKSissa päättyy.
pirkko hyttilä
10/2016
sydänosasto huippu
Ann-Cathrin Granqvist
10/2016
Kroonisen migreenin potilaana joudun joskus turvautumaan ensiapuun. Joskus ei olla ymmärretty miten kivuliasta kohtaus voi olla ja että minulla on neurologinen kirjoittama lääkesuositus aina mukanani,mutta silti pitää aina miettiä jotain muuta hoitoa... Joskus lääkäri tajuaa heti ja pääsen tiputukseen heti. On niin yksilöstä kiinni.
Anonyymi
10/2016
Päivystyksessä odotusaika suhteellisen pitkä. Kirurgian poliklinikalla ja röntgenissä, missä jouduin käymään useamman, kerran annetut ajat pitivät hyvin. Hoito oli hyvää, asiantuntevaa, hyvin suunniteltua, yksilöllistä ja sujuvaa. Lääkäri soitti pariin otteeseen kotiinkin ja kertoi rtg-kuvasta ja jatkohoidosta. Koko hoitoketju toimi hienosti. Niin lääkärit kuin hoitajatkin ystävällisiä.
Helmi
10/2016
Pitkät jonot päivystyksesää. Lapsenlapsi 10 kk joutui odottamaan 4 tuntia ennekuin sai hoitoa. Akuuttia hoitoa tuli kylläkin. Hoitajat ovat ihan yksin kiireiden kanssa.
Anonyymi
10/2016
Pitkä jonotusaika viikonloppuna.
Anonyymi
10/2016
Pieni poikamme sai odottaa 4 tuntia hoitoa, mutta kun sitä sai oli hoito hyvää.
Mikko Latvala
10/2016
Hyvä palvelu
Andrei
09/2016
Se on silleen hyvässä paikassa kun on silleen keskustassa, mutta toisaalta voisi olla lähempää toria jos siellä järkeni mukaan sattuu enemmän kauheita juttuju kuin esim laihialla tai vaskiluodolla. Muuten on tosi sekaava että mihin pitää mennä jos on sanotaan jalka tosi kipee.
Anonyymi
09/2016
Hyvä palvelu ja mukava henkilökunta
Anonyymi
09/2016
todella ammattilaista apua!
Anonyymi
09/2016
Olin sairaalassa murtuneen nilkan vuoksi. Leikkaus sujui oikein hyvin ja pikaisesti. Hoito ja ruoka oli hyvää. Aluksi vain hieman hämmennyin joutuessani jakamaan huoneeni kolme mummelin kanssa, joista yksi oli dementikko. Vaikka olihan sen harhailuja ja omituisia höpinöitä ihan hauska kuunnella. Pissa-alustaa en suostunut yöllä käyttämään, sori vaan. Kyllä minä tahdon sen tippatelineeni kanssa vessaan, vaikka liikkuminen olikin sairaan kivuliasta. :D
Anonyymi
09/2016
Lonkkaleikkaus onnistui täysin ,olen tyytyväinen leikkaustulokseen.
Anonyymi
09/2016
Yhtä kokemusta lukuunottamatta hyvää ja ystävällistä hoitoa olen saanut.
Anonyymi
08/2016
Hyvää hoitoa
Anonyymi
08/2016
Lapseni kanssa käymme säännöllisesti lastenpolilla ja annetut ajat ovat aina pitäneet. Myös hoitajan että lääkäreiden toiminta on ollut asiallista ja kaikin puolin hyvää, Ei valittamista.
Anonyymi
08/2016
loistava palvelu,iloinen henkilökunta
Anonyymi
08/2016
Hengitysvaikeuksien, kylkikipujen ja kuumeen vuoksi hakeuduin Vaasan sairaalan päivystykseen, sillä viikonlopusta johtuen YTHS, jota normaalisti käyttäisin oli suljettuna. Lääkärille pääsy kesti yli 2 tuntia, minkä jälkeen lääkäri diagnosoi minulle minuun koskematta vain virusperäisen flunssan. Kalliita kokeita ei kuulemma turhaan kannattanut tehdä. Hoidoksi sain Buranaa. Kivut kuitenkin jatkuivat entistä voimakkaampina, joten maanantaina oli pakko hakeutua YTHS:ään. Siellä minulle tehtiin kaikki kokeet ja lopulta todettiin, että minulla on keuhkokuume ja keuhkolihaksen repeymä. Paha maku jäi siitä, että lääkäri diagnosoi minut ilman minua tutkimatta, se on tietysti ymmärrettävää, ettei aina syytä kivuille löydy, mutta asiakas tulisi kuitenkin aina parhaalla mahdollisella tavalla tutkia!
Anonyymi
07/2016
Vaasassa asuessani onnistuin kaatuessani murtaa nilkkani kahdesta kohtaa. Leikkaus sujui hyvin ja minusta pidettiin hyvää huolta, vaikka jouduinkin mummo-osastolle lepäämään. Jalka on parantunut ja nilkkaan jätetyt metallituet ei ole aiheuttanut ongelmia nilkassani, muutoin kuin kevyenä kosketusherkkyytenä.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Seija Österberg
05/2017
Tunsin, että minusta välitetään. Henkilökunta oli ystävällistä ja sairaala viihtyisä ja siisti.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Leila Nahkola / Leila
03/2018
Lohkesi etuhammas ja lomamatka häämötti edessä. Soitto terveyskeskuksen hammashoitolaan ja aika tuli heti seuraavalle aamulle ja hammas lomakuntoon (lopullinen hoito tosin loman jälkeen). Lämmin kiitos pika-avusta.
Riitta Paavilainen
03/2018
Kaikkiin pulmiin etsitään aina ratkaisu, ei-oota ei tarjota. Hoidon saatavuus on varsin hyvä, ja henkilöstön tehtäväjako on mietitty. Nettipalvelut ovat jatkuvassa kehityksessä.
Leila
02/2018
Hampaani lohkesi mutta terveyskeskuksessa ei ollut vapaita aikoja joten sain heti maksusitoimuksen Tampereelle yksityiselle hammaslääkärille. Ihan yllättävän hyvää palvelua, ettei tarvinnut hymyillä suu kiinni.
Teutori
01/2018
Hyvä palvelu ja pääsy muuten kuin hammashoitoon on hyvin kunnossa, joskin muutosta on tapahtunut.
Esa
12/2017
7/10 Aika Huono Ei Ihosairaus Lääkäriä
Saija Kiuru
04/2017
EDELLEEN ODOTAN KASVAIMEN LEIKKAUSTA... LISÄKSI N. VUOSI SITTEN KÄVIN POISTATTAMASSA LUOMIA, JOISTA VAIN TOINEN POISTETTIIN, KOSKA TOINEN LÄÄKÄRI TULI NEUVOMAAN NUOREMPAANSA. EDELLEEN MINULLA ON SIIS SE TOINEN LUOMI, JOKA KASVAA... NO, OLISIPA SE OLLUTKIN SIINÄ... KESÄSTÄ ASTI OLIN YRITTÄNYT SAADA AIKAA, JA KUN SEN VIHDOIN SAIN N. VUOSI SITTEN MAALISKUUSSA LUOMIEN POISTON YHTEYTEEN, NIIN TÄMÄ TOINEN LÄÄKÄRI TULI NEUVOMAAN TÄSSÄKIN NUOREMPAANSA JA KIELSI MINULTA VALOHOITOONMAHDOLLISTAVAN IHOTAUTILÄÄKÄRINLÄHETTEEN. SAIRASTAN PRURIGO NEDULARISTA,SEN KERROIN TÄLLE LÄÄKÄRILLE, MUTTA KOSKA HÄN EI OLLUT MOISESTA IHOSAIRAUDESTA KOSKAAN KUULLUTKAAN, OLEN KUULEMMA LUULOSAIRAS JA IHONI KUNTO JOHTUU VAIN RAAPIMISESTA. HUOM! TÄMÄ LÄÄKÄRI EI OLLUT KOSKAAN TAVANNUT MINUA SAATI TUTUSTUNUT SAIRASKERTOMUKSEENI ( JOKA ON OIKEASTI PITKÄ, SILLÄ OLEN LISÄKSI ATOOPIKKO ). EN MUUTENKAAN HALUA KÄYDÄ LÄÄKÄRISSÄ, JA TÄMÄ KOKEMUS OLI KYLLÄ YLIVOITTO! PIRKKALASSA MUUTENKAAN EI PÄÄSE PUHELIMELLA LÄPI PÄIVYSTYKSEEN, JA OMALÄÄKÄRILLE JONOTAT PARIKIN KUUKAUTTA! LÄÄKKEET UUSITAAN VAIN HYVÄLLÄ SÄKÄLLÄ.
Tapaturmapotilas
02/2017
Potilaan tilanne huomioitiin asiantuntevasti ja ystävällisesti, hoidon varmistamiseksi käytettiin asiantuntijoina Taysin kirurgeja. Kotiutuksen yhteydessä lääkäri ja hoitajat antoivat selkokielellä jatkohoitotoimenpiteet potilaalle.
Ässä
02/2017
Ystävällinen palvelu
Anonyymi
01/2017
Kiitos asiantuntevasta hoidosta ja miellyttävästä lääkäristä jolla oli aikaa kuunnella vaivojani.
Pirjo Norojärvi
12/2016
Palvelu on aina ollut ystävällistä, tosin tähän asti olen tarvinnut vähän palveluja.
Risto
10/2016
Toimii sittenkin
Leila Pulkkinen
10/2016
Loistavaa palvelua
Anonyymi
08/2016
Aina saanut erinomaista hoito ja lähetteitä tutkimuksiin joita ei omassa terveyskeskuksessa voida ottaa.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Anonyymi
10/2016
Hyvää asiakaspalvelua :)
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
piudeliini
12/2016
Potilaat ovat ihmisarvollisia ihmisiä.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Kamalaa palvelua
06/2022
Lapsia istutetaan tuntitolkulla. Kukaan ei sano mitään ja ilmeisesti puhelin on liian tekninen kapistus lääkäreille. Jos et ole kuolemassa niin vältä
Kirsi
02/2021
Tämän paikkakunnan palvelutaso on Huippua! Olen muualta tänne muuttanut ja tarvinnut jopa ensiapua.... toiminta on nopeaa ja kiitettävää Missään en ole saanut tällaista palvelua kuin Sastamalassa! Ja minä olen asunut Hämeessä, Savossa, Varsinais-Somessa ym Kiitän Teitä kaikkia!
Tindu
02/2018
Vaikka usein saa kuulla jonoista, olen kuullut paljon hyvää ja saanut itse hyviä kokemuksia päivystyksen toiminnasta. Ei siellä hutiloida, vaan hoidetaan perusteellisesti. Asiakkaille kerrotaan jos jonoa on ja pahoitellaan mikäli odotusaika on pitkä. Rautaiset hermot ja ammatillinen työskentely!
Asta Mäkelä
01/2018
Olen aina saanut ystävällistä ja asiallista palvelua.
Kaarina
01/2018
Lääkäriin pääsyä saa odotella , kun pääsee onkin huonoa Suomea osaava lääkäri , joka kirjoittaa mitä sattuu ei aina ymmärrä mitä potilas tarkoittaa
irene toivola
12/2016
Entisen paikkakuntani paikka.Hyvä hoito,hyvin laitettu potilaan asia eteenpäin erikoissairaanhoitoon ,ripeästi.
Paul serko
12/2016
Päivystys aivan kamalaa
Anonyymi
10/2016
Hoito keskinkertaista,paitsi fysiatrin hoito erinomaista !!!!
Hannu Kiuru
10/2016
Lääkäri joka ompeli peukalossani olleen haavan oli kaikin puolin hyvä . Myös avustava hoitaja oli hyvä. Käynnistä jäi hyvä mieli.
Anonyymi
08/2016
OLISI LIIAN PITKÄ STORY, JOTEN TÄSSÄ TULEE VAIN KIITOKSET !
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Äiti85
12/2017
Aina saanut esimerkillistä hoitoa ja jonot kohtuulliset verrattuna isompiin kaupunkeihin
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Erkki Yli-Hirvelä
12/2017
Hyvä nopea palvelu
Omalla alueellani toimivat yleislääkärit ovat epäpäteviä, välinpitämättömiä ja kylmiä. Potilaiden parantaminen ei kiinnosta heitä pätkääkään. Ne muutama..
- Mervi Rahikainen
Pojan oireisiin ei tuntunut löytyvän tk:n omalla lääkärillä minkäännäköistä diagnoosia, vaihtoehtoja oli useita. Pyhäpäivänä lääkäriksi oli vaihtunut ke..
- Anonyymi
Viereilelle potilaalle ei tuotu ruokaa. Soitettiin kelloa ja tuli ilmeisesti osaston hoitaja katsomaa, että mikä hätänä. Sanottiin että ruokaa pitätäis..
- potilas
Mieheni sairastaa aggressiivista, uusiutunutta syöpää ja hänelle ei tule automaattisesti kutsua/lähetettä verikokeisiin, vaikka tämä on kirjattu tietoih..
- Lähimmäinen
Hoitava hammaslääkäri varasi runsaasti aikaa minulle kertakseen kunnallisen ja yksityisen hammahoidon kustannuseroista, hyödyistä, toimintatavoista jne ..
- BM
Lääkärien kanssa on usein kielimuuri, he eivät täysin ymmärrä minua enkä minä heitä jolloin väärinymmärryksiä tulee. Itse menen vain pakon edessä ja lap..
- Anonyymi
Röntgenkuvani lausunto kesti yli 2kk.Lausunnon mukaan normaali kuva. Nyt uudessa kuvassa näkyi monen senttimetrin kasvain.Tänään peruttiin tietokonetom..
- Anonyymi
Olen käynyt Sairaalassa ihotauti osastola. Tällä osastolla olen kokenut olevani "tärkeä" potilas.Sairauteeni paneuduttiin perusteellisesti.Syytä ei ensi..
- AnonyymiDuodecim-lehden kesänumero on ilmestynyt ? teemana myrkytykset
01.07.2022 | Duodecim.fi
Anna lausuntosi Perusterveydenhuollon avovastaanottotoiminnan mallit sote-järjestelmässä -konsensussuosituksen luonnoksesta
30.06.2022 | Duodecim.fi
Tule webinaariimme tutustumaan suosituksiin perusterveydenhuollon toimintamalleista
30.06.2022 | Duodecim.fi
Kroonisen sepelvaltimo-oireyhtymän hoito ja seuranta jatkuvat loppuelämän ajan myös sairauden oireettomassa vaiheessa
29.06.2022 | Duodecim.fi
Akuuttitilanteissa tarvitaan käytännönläheistä tietoa lääkkeistä
28.06.2022 | Duodecim.fi
Flowmedik Oy - Olemme päivittäneet tietosuoja- ja tietoturvakäytäntömme
28.5.2018 | Flowmedik
ghita
10/2016
työtavat oudot sekavat