Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1195. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Päivihellen Luoma
06/2017
Asiakas pääsee välittömästi hoitoon. Hoito on erittäin laadukasta ja ammattitaitoista. Hoidon tavoite on keskustelu ja perheen ottaminen mukaan terapiaan. Lääkkeet tulevat vasta, jos niitä todella tarvitaan. Keroputaan malli pitäisi saada leviämään koko Suomeen. Terapia on asiakas kohtainen ja kiireetön.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
harri palsanen
02/2018
hyvin hoidettu
harri palsanen
01/2018
hyvä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Mikko törmälä
03/2017
Ei oteta kantaa ahdistukseen. Ja muutenki huonoa.
anne69
12/2016
Asiani hoitui hienosti!
kka1968
12/2016
Hyvin meni!
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Sairas
10/2018
Nopeaa apua,ilman jonotusta.Asiantuntevaa hoitoa.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Carita
11/2016
Ajan saa nopeasti .
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
sisko lehtonen
01/2018
joku aikaa sitten multa murtui ranne,sain liedon terveyskeskuksesta hyvää hoitoa, ja ranne on parantunut hyvin
Olivia Rannikko
04/2017
Hoitoon pääsee nopeasti ja palvelu varsinkin infopisteellä on hyvin ystävällistä. Akuutin tapaturman sattuessa apua saa myös nopeasti. Puudutuksessa ei ihan kuunneltu potilaan sanaa.
Terhi
01/2017
Nopeaa palvelua päivystysaikoina ja mukava asiantunteva henkilökunta
Anne Ruohomäki
12/2016
Ei mainittavaa.
Anonyymi
11/2016
Perus terveysasema. Kokemattomia lääkäreitä
Anonyymi
11/2016
Nopeaa palvelua
Jessi
10/2016
Liedon terveyskeskuksessa kaikki toimii todella hyvin :)
Anonyymi
09/2016
Vastaanotossa ollaan oikein ystävällisiä mutta hoitohenkilökunta tekee päätöksi netin avulla tai hätäiseen jotain keksien kuuntelematta potilasta loppuunasti
Anonyymi
09/2016
Palvelu on kaiken kaikkiaan aika harvoilla käyntikerroillani on ollut hyvää. Palvelulaatu on kiinni kenelle lääkärille olet saanut vastaanottoajan. Lääkärin on varmasti välillä vaikea hahmottaa asiakkaan todellisia tarpeita tahi uskoa potilaan itse pystyvän arvioimaan omaa terveydentilaansa. Tästä esimerkkinä kaksi asiointikertaa joilla molemmilla pyysin lähetettä tyks:iin "ongelman" erityispoliklinikalle. Hoitava lääkärini ei löytänyt syytä tilaani eikä hoitavaa lääkettä - en myöskään saanut lähetettä kummallakaan kerralla tyks:iin ja tilanteeni paheni todella huonoksi. Lopulta soitin hoitavalle lääkärilleni ja kerroin, että en tule enää hänen vastaanotolleen turhaan, vaan minun ihan oikeasti täytyy päästä hoitoon ja saada lähete tyks:iin - lopulta sain lähetteen näin ja tilani vaati vielä kolme lisäkäyntiä tyks:ssä. Tästä kokemuksesta huolimatta tulen käyttmään kyseisen terveyskeskuksen palveluita jatkossakin, mutta luottamukseni lääkärien arviointikykyyn on vähentynyt.
Anonyymi
09/2016
Toiminta on ollut hyvää ainakin omalla kohdallani kun sitä olen tarvinnut. Ongelmana vain on nykyään aivan liian pitkä jonotusajat että pääsee edes lääkärille.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
harri palsanen
02/2018
toimii miten sattuu-välillä hyvin ,välillä ei
r
12/2017
ok
x
12/2017
aikaa ei saa vaikka mikä olisi-sulkekaa koko paska samantien.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Heikki
03/2018
ok
Tyynetär
02/2018
Harjavallan terveyskeksuksen vaihteen numero on aina varattu,ONNEKSI sinne saa jättää soittopyynnön.Joskus se toimii ja joskus he unohtavat soittaa.- Toinen todella iso ongelma on se kun lääkäreitä on liian vähän.Ajan voi saada 2-3 viikon päähän,joka on liian pitkä aika.Ruusuja sairaanhoitajille jotka jaksavat kaiken kiireen keskellä olla iloisia ja toimivat parhaansa mukaan.
TSARI TSARI
04/2017
Minua kohdeltiin hoitoni ajan epämiellyttävän syrjivästi sekä kipuani vähäteltiin.
Mirja Marjoniemi
03/2017
Olin kaatunut (vuotta en enää muista)Harjavallan kadulle kylmänä talviaamuna. Minun piti mennä käymään neuvolassa, koska oloni oli heikko enkä tiennyt mikä minulle oli tullut. Menin tajuttomaksi ja sivullinen oli löytänyt minut maasta makaamasta vain toinen kenkä jalassa ja ohuet päällysvaatteet päällä.Terveyskeskuksessa minulla todettiin ruumiinlämmön laskeneen hälyttävälle tasolle. En muista koko tapahtumasta mitään. Tyttäreni oli yrittänyt soittaa minulle ja vihdoin hän sai yhteyden, kun ambulanssissa oleva ensihoitaja oli vastannut laukussani olevaan puhelimeen ja sanoi, että äitiänne ollaan viemässä Poriin sairaalaan. Olen kiitollinen, että sain niin hyvää hoitoa ja selvisin hengissä.
Anonyymi
12/2016
Aina olemme saaneet palvelua päivystysaikana ja muutenkin tarvittaessa.
Anonyymi
11/2016
Asiantuntevia hoitajia enemmän.
jukka lehtonen
11/2016
kaikki on ok
Anonyymi
10/2016
Keskinkertainen kaiken kaikkiaan.
Pirjo ripatti
10/2016
Asiakaspalvelua pitää parantaa.
Anonyymi
10/2016
Olin lomalla ja tarvitsin pikaista labratutkimusta. Asia järjestyi saman tien. Palvelu oli ystävällistä ja nopeaa eikä maksanutkaan mitään. Todella positiivinen yllätys.
Anneli Salminen
09/2016
Aina tarvittaessa olen saanut asiantuntevaa palvelua, ystävällisesti. Joskus tuntuu odotusajat pitkiltä, mutta pääsääntöisesti ovat kohtuulliset
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1195. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Elko
03/2018
Terveyskeskus on pääasiassa terveydenhoitajan vastaanottokeskus puhelimitse
marja ylipiessa/maru
02/2018
Jalkani murtui pahasti ja ensihoito vei terveyskeskukseen, jossa kuvattiin ja vietiin keskussairaalaan kemiin.Kohtelu keminmaassa oli ihanaa ja huolehtivaa siinä kovien kipujen keskellä. Olin 3 vkoa kemissä odottamassa leikkausta ja välillä (2 krt) vietiin osastolta keminmaan tk:n vuodeosastolle odottamaan leikkausta (Kemin sairaalassa oli kova ruuhka ja turvotuksen vuoksi ei voitukaan nopeasti leikata). Oli juhlaa tulla tk:n takaisin välillä, samat mukavat hoitajat , loistava hoito ja huolenpito. se oli stressaavaa aikaa, mutta mm. ihanan henkilökunnan vuoksi siitä selvisin. Meidän tk:ssa on muutenkin aina hyvä palvelu .
kaarina
06/2017
olen saanut ajan tilattaessa,joskus joudun odottamaan liian kauan,
kaarina
05/2017
oma lääkäri toimii täällä hyvin kun olen pitkäaikais sairas niin se on etu josta olen kiitollinen
Tomi
04/2017
Lasten korvaoireita käyty näyttämässä, vaihtelevat kokemukset. Luomen poisto oli yhtä teurastusta
marja ylipiessa
03/2017
keminmaan terveyskeskus palvelee hyvin ja nopeasti
Heidi
01/2017
Todella nopeaa ja asiantuntevaa henkilökuntaa.Iloista ja ystävällistä porukkaakiireestä huolimatta.
marja ylipiessa
12/2016
Keminmaan terveyskeskuksn palvelu on aina hyvää, nopeaa ja yksilöllistä
Anonyymi
10/2016
Lääkärille olen päässyt nopeasti. Lääkärit ovat laittaneet lähetteen eteenpäin jos vaiva ei ole parantunut. Länsipohjan keskussairaalaan olen päässyt suht. nopeasti. Olen parhaillaan toipumassa olkapääleikkauksesta.
Toni85
09/2016
ollu päivystävä lääkäri tympeä ja kaikkea mahollista..
Jenni89
09/2016
päivystävä lääkäri oli kaikinpuolin tyly ja ylimielinen sekä väärällä tavalla mielivaltainen.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Empu
08/2020
Jos Lääkärin apua tarvitset älä missä nimessä mene ARVAUSKEKUKSEE !
Anonyymi
01/2017
Useampia ongelmallisia hoitokokemuksia Toijalan terveyskeskuksesta. Kertaakaan, en ole lääkärille päässyt vaikka on ollut aika varattuna. Ajanvarausaikataulut eivät ko. paikassa päde. Usein, istunut odottaen omaa vuoroaan jopa tunnin, kun vihdoin saanut hoitajan kiinni, voidakseen kysyä kuinka paljon ajat ovat myöhässä, on vastaus ollut "sinua on jo huudeltu, aikasi on mennyt jo". Vaikka ilmoittautuminen tapahtunut ennen varattua aikaa. Lisäksi unohtavat tutkia näytteet tai sitten ilmoittaa niiden tuloksista, vaikka aihetta olisi. Kaikin puolin, olen onnellinen muutettuani pois Toijalan tk:n alueelta, uskon terveydenhoitoni olevan nykyisin paremmissa käsissä.
Cironn
10/2016
Palvelu ollut osittain hyvää, odotusajat järjettömän pitkät eikä saa puhelimella kiinnk terveysasemalta ketään.
Sami Lempiäinen
10/2016
Sairaalassa on töissä ensiluokkaisia sairaanhoitajia jalääkäreitä.
Anonyymi
09/2016
ripeys kunniaan.
Anonyymi
09/2016
Viisauden hampaan poisto kesti tunnin ja arvelin, että jälkeen jää säryt ja vaivat. Poisto onnistui kestosta huolimatta tai ehkä juuri siitä syystä hyvin. Ei jälkikäteissärkyä juuri lainkaan eikä turvotusta poskessa vaikka se lienee tavallista.
Anonyymi
07/2016
kaikki toimi
Anonyymi
07/2016
Aikoja ei saa, eikä oikein ole lääkäriäkään. Mahdollisimman vähän pyrin käyttämään tätä kunnallista palvelua, joka kuitenkin meille kuntalaisille kuuluu. Ihan sama onko kyseessä aikuinen vai lapsi.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Istuva härkä
11/2020
Menin ensimmäisen kerran lääkärille. jouduin odottamaan 6 tuntia. Toisella kerralla meni paremmaksi. Meni vain 7 tuntia. Kolmannella kerralla meni nopiat 8 tuntia. Ennen kuin pääsi lääkärille. neljättä kertaa ei ole tullut. Vaikka istua tykkäänkin. Rajansa kaikella.
Sirkka Metsola
03/2017
Kadotettuani näkökentän,menin Valkeakosken terveyskeskuksen päivystykseen.Lääkäri ihmetteli ,miksi tulin päivystykseen kun en nähnyt lukea. Kehoitti menemään silmälääkärille. Kirjoitti kuitenkin lähetteen akutaa Tampereelle,kun oli viikonloppu. Akutassa ihmettelivät miksi sinne ,kun olisi pitänyt mennä silmäpolille.Akutasta lähdin silmäpolille ,jonne olisi pitänyt ilmoittaa tulostani etukäteen. Hälytettiin vasta kotoa kun olin mennyt perille. Sieltä passitettiin välittömästi pääalueen kuvauksiin. Eivät löytäneet enään tukoskohtaa,kun aikaa oli kulunut seikkailuuni yli 5 tuntia. Neljänpäivän pakkolevon jälkeen palasin kotiin marevaanit laukussa.
Anonyymi kuntalainen
02/2017
Pääsin hoitoon heti, sairaanhoitaja viisas ja asiallinen.
Anonyymi
01/2017
Osa hoitajista varsinkin vastaanotossa on melko tympeitä, vaikka olisi itse asiallinen ja ystävällinen. Ei paranna ainakaan asiakaskokemusta.
Anonyymi
12/2016
Hammashoidossa on ollut erittäis hyviä lääkäreitä, on ollut kohteliaita ja hoidon mukavuus on parantunut.
Anonyymi
11/2016
Monta vuotta etsitty missä vika. Vielä ei olla löydetty oireiile syytä. Lihaskivut ja voimattomuus. Hoidon eteneminen on hidasta.
Anonyymi
10/2016
Jonotusajat ovat selkeästi parantuneet! Tai sitten satuin paikalle hyvään aikaan...
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1263. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 708. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Astmaatikko
01/2022
Kävin marraskuussa kuulemassa kokeiden tulokset, lääkäri julisti elinjohteeni olevan 6 vuotta, kiva yö unet lähti ja masennus tuli, eli voi tulla aiemmin tämä lähtö. En tosiaankaan olisi tätä tietoa halunnut, varsinkaan näinä ankeina aikoina.
Tuula
05/2017
Lääkärille pääsin sujuvasti. Mutta kun piti päästä nopeesti Ortoberille Hämeenlinnaan. Ilmen, että lähetepaperit olivat hävineet jonnekin. Tämän johdosta pääsy pitkitty.
Metsämökin mummo
04/2017
Sain erittäin ystävällistä, rauhallista, kiireetöntä palvelua röntgenissä käydessäni. Kävin kahteen kertaan ja molemmistä käynneistä jäi hyvä mieli. Ei tarvinnut jännittää ja se johtui empaattisesta hoitajasta. En ole saanut aikaisemmin missään samanlaista kohtelua.
Kisupikkukuu
01/2017
Pääsin ultraan nopeasti, ultraus tapahtui ajallaan ja lääkäri oli miellyttävä. Kokemuksesta jäi erittäin hyvä fiilis.
Hanna Koskiniemi
12/2016
Hoito oli kyllä asiantuntevaa mutta potilaana vaivojani vähäteltiin ja tuli sellainen olo että olen lääkärille joku este tai välttämätön paha joutuessani käymään vastaanotolla.
Anonyymi
12/2016
Odotamme aikaa nuorison psykiatrisellepolille ja nuori saa rauhassa masentua, aika on hoidontarpeen toteamisen jälkeen kahden kuukauden päässä. Kun tilanne on akuutti olisi luullut ensiapun koskettavan myös nuorta psykiatrista puolta, Eivät haavatkaan jalassa odota kahta kuukautta.
Anonyymi
11/2016
Sisäänkasvaneen kynnen leikkaus 1. kerta: Lääkäri pisti 2 puudutuspiikkiä väärään paikkaan (sattui niin h***vetisti) 2. kerta: Varvas tulehtui vain pahemmiin hoidon jälkeen, joka tällä kertaa vaikutti ihan hyvältä 3. kerta: Varvas voi hyvin, mutta kynttä on jäänyt iso pala ja kasvaa nyt kohtisuoraan ylöspäin. En jaksa enää edes yrittää, jos on niin hankalaa?
Anonyymi
10/2016
Enemmän asiakaslähtöisyyttä kaipasin
Sari Joensuu
10/2016
Leikkausaika järjestyi nopeasti ja leikkausajan siirto onnistui myös helposti.
Anonyymi
10/2016
Olen saanut hyvää palvelua tarvittaessa
Anonyymi
09/2016
Kaikki toiminut niinkuin pitänytkin.
Anonyymi
08/2016
olis hyvä tekstiviesti hätäkeskus,koska olen kuuro viittomakielinen jouduin usein ajan riihimeän äiväitykselle en pysty soittaa varaa aika :(
Anonyymi
07/2016
Kaikki ihan ok
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
antti onninpoika
03/2018
palattuani vastaus oli tullut 12 vrk opreroitava
Sami lEmpiäinen
10/2016
Työntekijät ovat nopeita, taitavia sekä palvelualttiita.
Sami Lempiäinen
10/2016
Sairaanhoitaja ja lääkärit työskentely ykkösluokkaa. Erinomaista palvelua suosittelen kaikille lämpimästi.
Anonyymi
10/2016
Erittäin hyvä palvelu!
Anonyymi
09/2016
Loistava palvelu, ajan saa nopeasti ja homma toimii! ?
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 933. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Ekku
03/2018
Ei valitettavaa
nestori
01/2018
Minulla oli sappikohtaus ja minut siirrettiin osastolle ja seuraavana päivänä oli tarkoitus tehdä tähystys. Olin tipassa, syömättä ja juomatta sen päivän ja koko seuraavan päivän. Toki tipan kautta sain energiaa ja kipulääkettä. Sitten iltapäivällä minulle tultiin sanomaan että tietokatkoksen vuoksi minua ei tänään tähystetty. Näin nettiaikana ihmettelen sitä. Jouduin olemaan osastolla vielä pari päivää ja minut lähetettiin neljäntenä päivänä kotiin. Tähystys siirtyi seuraavan viikon perjantaille. Koin toiminnan epäoikeudenmukaiseksi. Sairaalapäivistä tuli maksu ja voin huonosti koko ajan odottaessani tähystystä. Tällä alueella terveyspalvelut on tuotettu nimellä " Soite-ihminen keskiössä". Tunnen, että olin kaikkea muuta kuin keskiössä.
Sisko
12/2017
Viime kesänä ulkomaalainen sisareni oli kolme viikkoa Suomessa. Viikon verran sairastettuaan tilasin hänelle terveyskeskukseen ajan. Päivystävä hoitaja oli asiantunteva ja kuunteleva, ajan sain puolen tunnin kuluttua suoraan lääkärille. Vastaanotolle päästiin ajallaan. Lääkäripalvelua saatiin englanninkielellä ja heti oikeat lääkkeet, ettei sisareni koko loma mennyt sairastamiseen. Myös sihteeripalvelut pelasivat hyvin huolimatta ulkomaisesta asiakkaasta ja vähän haastavastakin laskutusosoitteesta. Meille jäi todella positiivinen kokemus Kokkolan terveyskeskuksen palvelusta.
Moona Miller
03/2017
Äitini oli hoidossa terv. kesk. vuodeosastolla ja oli kyllä kamalaa. Hoitajat olivat parkkeeranneet itsensä kansliaan ja jos uskaltautui kysymään jotakin niin kukaan ei tuntunut tietävän mitään tai aina oltiin tultu vasta töihin tai ei oltu sen "pään" hoitajia. Eikä oikein tiedetty missä ne sen pään hoitajat ovat. Naamat tympeänä katsottiin kun hoitajien istumisrauha häiriintyi. Ja voi sitä turvat rullalla menoa jos hoitaja joutuikin noutamaan takamuksensa ja lähtemään liikkeelle. Siinä tempaistiin aivoleikkauksessa ollut ja asentohuimauksesta kärsivä 76-vuotias äitini kovakouraisesti sängystä ylös ja taas alkoi äiti oksentamaan pitkään ja hartaasti. Tiedän että tämmöinen kohtelu tapahtui useamman kerran päivässä jos tietyt hoitajat olivat töissä. Äiti rupesi pelkäämään kaikkia suomalaisia hoitajia. Opiskelijat ja kaksi ulkomaalaista hoitajaa olivat hyviä ja käsittelivät äitiä varoen. Äidistä aina näki milloin olivat olleet suomalaiset töissä. Äiti on nyt kuollut ja mietin niin usein sitä kohtelua vuodeosastolla ja muistan miten äiti tyytyväisenä sanoi kerran, että tänäkin päivänä oli se ulkomaalainen mieshoitaja töissä vaikka se oli eilenkin. Nyt on ollut kaksi rauhallista päivää ilman oksentelua. Minulla on hyvin huonot muistot ja kokemukset vuodeosaston hoitajien asenteista ja työmoraalista sekä potilaiden ja omaisten kohtelusta. Jos joku hoitaja olisi halunnut tehdä työnsä hyvin niin muut hoitajat ottivat hänet silmätikukseen ja hoitaja ei kuulunut enää porukkaan. Olin niin huolissani ja surullinen äidin saamasta hoidosta että en ymmärrä mikä minut koossa sen ajan kun olin vuodeosastolla. Olin täynnä raivoa päästessäni ulos. Muistaakseni vuodeosaston perustaja tai sitten keskussairaalan perustaja on sanonut että ihmisen suuruus näkyy siinä miten hän kohtelee toista ihmistä. Sitä ihmisen suuruutta ei näy vielä tänäkään päivänä Kokkolan terv. kesk. vuodeosastolla.
Sirkka-Liisa Renlund
01/2017
pitkähköt odotusajat
Mirja Hihnala
12/2016
sain apua vaivaani nopeasti
Jaana sandfält
12/2016
Ajanvaraus paikanpäällä kankeaa.
Anonyymi
12/2016
hyvä,ystävällinen ja auttava henkilökunta!
Anonyymi
11/2016
Usein joutuu puhelimessa odottaa melkein tunnin ennen kuin vastataan, päivystysluonteisten asioiden hoidossa asiakasta pompotellaan paikasta toiseen.
arja seppälä
11/2016
Olen eläkeläinen. Mieheni sairasti Ahlzheimertautia 4v ja joutui sitten palvelutaloon. Olen hänen omaishoitaja. Kokkolan sosiaali- tarveyspalvelut toimivat ja ovat toimineet minun ja ennekaikkea sairaan mieheni osalta erinomaisesti. Kaikki on mennyt ihan loistavasti. En voi antaa meidän kaupungin ko toiminnasta mitään negatiivistä. Olen niin paljon joutunut asioimaan ko yksiköissä, että minulla on varmasti erinomaisen laaja kokemus siitä, millaisia palveluja olemme saanet. Kiitos vaan kaikille!
matleena roiko
11/2016
Kokkolan sos ja terv. puolen palveluja käyttäneenä tiedän olevani onnekas, koska suurimmalta osin alalla työskentelee alalle erittäin hyvin soveltuvia, motivoituneita työntekijöitä!
Anonyymi
11/2016
Suurimmaksi osaksi palvelu on ollut ystävällistä, mutta esimerkiksi lääkärin ajat ovat usein myöhässä jopa pari tuntia.
ARJA TOIVOLA
11/2016
terveyskeskusessa olen syksyn aikana joutunut käymään useita kertoja ,sanoisin melkein erinomainen palvelu,Nuoret naislääkärit mukaanlukien !!!
Markku Salmi
10/2016
Poliklinikkakäyntien vastaanottoaikojen venyminen on tavallista. Voi johtua toki ns. vierailevien erikoislääkärien, esim. gardiologien arjen ruuhkautumisesta. Muutoin hoitotapahtumat ovat kokemukseni mukaan kiireettömiä ja ammatillisesti hallittuja.
Anonyymi
09/2016
Minua hoidettiin terveyskeskuksen lääkärinvastaanotolla todella perusteellisesti ja empaattisesti.
Anonyymi
08/2016
Terveyskeskuksessa v.2014 kädessä oleva lasinpalanen diagnosoitiin kalkkeumaksi. Kärsin siitä 2 vuotta, kunnes itse sain sen pois.
Anonyymi
08/2016
Palvelu oli asiallista, mutta olisin toivonut sen olevan hieman ystävällisempää. Paljon odottelua ja lääkärin luona asiointi tapahtui niin, etten tuntenut lääkärin olleen kovinkaan kiinnostunut vaivoistani.
Anonyymi
08/2016
Hyvä hoito kahdessa operaatiossa. Ensimmäinen oli vuonna 2009 polven tähystys, joka sujui hyvin ja tuli kuntoon. TOinen oli melankolian poisto poskesta, joka onnistui hyvin ja jälki on siisti. Kaikin puolin hyvä kokemus
Anonyymi
07/2016
Ensiavussa yöllä palvelu ei aina pelannut.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1263. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
sikke
01/2018
toisinaan pääsee heti,mutta toisinaan ei vastaan otto aikoja saa
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1263. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Raili Moilanen
12/2017
Sain iäkkäälle äidilleni heti ajan. Ja alkuhoidon
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1263. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1263. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Anon
12/2017
Päivystyksellisessä asiassa sain nopeasti neuvon puhelimitse. Paikan päällä odotusaika lyhyt, hoitajat erittäin ystävällisiä. Tutkimuksiin en joutunut juurikaan odottamaan ja lääkäri otti vastaan heti röntgentutkimuksen jälkeen. Hoidosta päätettiin yhdessä lääkärin kanssa, mielipiteeni otettiin huomioon. Olen tyytyväinen palveluun. Yleisesti myös kiirettömät lääkärin- ja hoitajan ajat saa nopeasti verrattuna moneen muuhun paikkakuntaan.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1263. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1263. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Eijairmeli
09/2019
Lääkäri ja hoitajat lukevat sposti ja soittavat heti asiakkaalle.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 708. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Rmy
10/2020
On ihmeellistä, että julkinen informaatio kertoo, että Forssassa on tavattu 2 uutta koronatapausta. Satuin olemaan päivystyksessä eilen ja päivystävä lääkäri pukeutui kaikkiin suojavarusteisiin. Oliko siellä korona-tartunta?
Riitta Uotila
02/2018
Hyvä hoito ja ystävällinen hoitohenkilökunta
jaakko ojala
12/2017
jälkitarkastus piti olla 3kk kuluessa.pidettiin vasta 6kk kuluttua. lääkäri unohti lääkemääräyksen jälkitarkastuksessa . vasta kunnanlääkärin aloittesta tuli määräys.
jari sillanpää
03/2017
asiakaspalvelu oli erinomaista ja leikkaus hoitu äkkiä.
Sann
02/2017
Ystävällinen ja osaava henkilökunta.
Haurastunut
02/2017
Normaaliasioissa antaisin 3 tähteä, mutta itsellä myös harvinaisia sairauksia joita ei tunneta ja on ollut myös ikävää kohtelua. Päivystyksessä kohtelu on ollut paikoin hyvin ikävää. Potilas pelkää henkensä edestä, sanotaan että oireet ovat normaalit. Istutetaan potilasta 2 tuntia, vaikka tämä sanoo että istuessa alkaa päänsärky ja pahoinvointi. Kirjataan, että potilas hyväkuntoinen. Silloin sain erinomaista kohtelua, kun crp oli melkein 200. Ja kun kärsin voimakkaista sydänoireista, hoitajat olivat empaattisia. Kovassa kuumeessa (40) en jaksanut seistä tiskillä, ystäväni oli siinä. Päivystäjä tiuskaisi, missä potilas on. Varmaan seisoo siinä odottamassa, kun tuo lähti jonnekin... Eräs joutui odottamaan 8 tuntia verikokeitten tuloksia. Istuen penkillä. Gynellä tehtiin virhe, luulin 6 kk kantavani vakavaan sairauteen johtavaa solumuutosta. Lääkäri oli katsonut väärää riviä.
heidi hakala
01/2017
olin hamammslääkärissä ja oli todella hyvää palvelua kun oli hamamasta särki ja otettiin viisauden hammas piit poistaa ja oli todella hyvää käytöstä
Janina pulakka
12/2016
Tunnusteltiin vatsaa vaikka oli poskiontelontulehdus. Valitus tehty, vastattiin että asialle ei voi tehdä mitään.
minna äijälä
11/2016
kaikki toimii todella hyvin :)
maarit kuhanen
11/2016
positiivista+++++
Tytti Sandström
10/2016
Parhainta palvelua mitä.olen ikinä.saanut sairaalassa ja olen kuitenkin.useita kertoja.leikattu jotennkokemuksia.on monesta.
Anonyymi
10/2016
Ystävällinen suhtautuminen potilaisiin niin osastoilla kuin laboratoriossa.
Anonyymi
09/2016
Jouduin yöllä hengen ahdistuksen takia menemään päivystykseen ja hoito oli hyvää ja asiallista mutta jälkeen päin kun luin omakannasta tietojani, siellä luki kyseisen lääkärin kirjoittama arvio tilastani ja siellä oli maininta: todennäköisesti työttömänä tällä hetkellä?! Miten relevantti tieto se on ja toiseksi en ole työttömänä mutta koska en pyytänyt sairaslomaa niin lääkäri todennäköisesti näin päätteli.Tuli paha mieli asiasta.
Anonyymi
08/2016
Ihan ok
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1431. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Reino Könönen
12/2021
Terveyskeskuksessa on kuulemma sanottu,että Mäntsälän Terveyskeskus suljetaan 3.12.21 mistä tällainen tieto on oikein peräisin ja onko siinä mitään perää? Toivon,että joku toden tietävä vastaa ja katkaisee huhulta kärjen.
Pete
11/2021
Rokotuksen nettivaraus kertoo "Virheitä ajanvarauksessa asiakkuutta ei valittu". Asiakkuusalasvetovalikko on tyhjä. Miksi tehdä näin vaikeakäyttöisiä palveluita jotka sitten eivät toimi edes kaikkein yksinkertaisimmissakaan tapauksissa?! Keusoten palautekanava oli sekin "wall of text"-tyyppinen monivalintatehtävä josta tietenkin löytyy kaikki muu paitsi nettipalvelun ajanvaraus.
Petri saari
03/2017
Jouduin odottamaan tavattoman pitkään.
Anonyymi
01/2017
Melkoisen välinpitämätön vastaanotto ajanvarauksessa
Noora Ahonen
12/2016
Ihan suhteellisen hyvä on hoidon laatu ja osaaminen Mäntsälän terveyskeskuksessa.
Marjut Uusi-Simola
12/2016
Luomenpoisto, mukava ja tehokas lääkäri.
Nina kivelä
12/2016
Kävin röntgenissä ja sain aivan ihanaa ja ystävällistä palvelua
Riitta Ansala
11/2016
Kaikki hyvin ja hoitajilla hyvä, joulumieli
Riitta Ansala
11/2016
Parempaa palvelua kyin odotin.
Anonyymi
08/2016
Asiantuntevaa ja kärsivällistä asiakaspalvelua. Erinomaiset näytteidenottajat.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
kukkanen
12/2017
Ihana asiakaspalvelu ja hyvä henkilökohtaisten tarpeiden huomiointi
Potilas
12/2017
Erittäin osaavaa ja ammattitaitoista henkilökuntaa!
Tutu
03/2017
Hyvään kohteluun kuulunut melko nopeat tutkimukset ja ohjaukset jatkotoimenpiteisiin. Henkilökunta ollut ystävällistä.
Tutu
03/2017
Ihan mukavaa palvelua - potilas otetaan ihan oikeasti hoitoon.
Anonyymi
01/2017
asiakaspalvelu mukavaa ja terveyskioski Elovainiossa tosi hyvä juttu.
Antti Koivuniemi
12/2016
hyvät lääkärit ja mukava vastaanottovirkailija
Emilia
12/2016
Ei kovin hyvää palvelua
Anonyymi
12/2016
Hyvää ja tehokasta palvelua saatu.
Aada Liehu
12/2016
Vähän hidasta odottaa.
Anonyymi
11/2016
Asiakaspalvelu ollut osaavaa ja ystävällistä sekä laboration että suunhoidon puolella
Jaana Kanninen-Niemi
11/2016
Kiitos kun olen aina saanut teiltä avun. Asiallisesti ja nopeasti.
Anonyymi
09/2016
Asiat saatiin hoidettua hienosti
Hyvä ja asiantunteva palvelu samaistetaan nykyisin usein termiin "yksityinen". Julkinen (hassu termi tämäkin -ei kai yksityisetkään salaisia ole) tervey..
- Tapsa55
Haluaisin tuoda julki kohdalleni tapahtuneen asian.Jossain vaiheessa kävin labra kokeissa vuosittain koska joku lääkäri suositteli käymään vuosittain. J..
- Maria
Klaukkalan terveysasemalla olen saanut aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Uusi päivystys on tuonut lisäpisteitä kunnalle, eikä ole aina tarvinnut läh..
- Minna
Minulla ollut 28 vuotta sama lääkäri omalääkärinä aina saannut kunnon hoidon ja mikä parasta lääkärin kanssa voinnut puhua asoista niiden oikeela nimikk..
- Marja-Leena Salminen
Hyvä ja nopea palvelu, Vantaan terveyskeskuksiin verrattuna palvelu täällä on erinomaista. Jos päivystys olisi helpommin tavoitettavissa muutaisin tähän..
- Kimmo Rantanen
Odotin 90min sovitusta ajasta. Epävarmuutta lisäsi kun ei ollut työhuoneissa nimiä. Hoitaja oli erittäin tyly, kun kysyin pitkästä odotusajasta. Lääkäri..
- Anonyymi
Päivystyksessä on nuoria ei valmiita lääkäreitä, odotusajat pitkiä, vaikka yhtään potilasta ei ole vastaanotossa , eikä ambulanssi ole tuonut ketään. di..
- rauha2
Menin Itäisen lähiklinikan (Lahdessa) päivystykseen kurkkukivun ja äänen katoamisen vuoksi. Infotiskiltä minut ohjattiin odottamaan sairaanhoitajan luok..
- SariMiten käy huomisen hoidon?
16.05.2022 | Duodecim.fi
Sairaalapotilaan delirium -uutuuskurssi nyt Oppiportissa
12.05.2022 | Duodecim.fi
Väärin katetroitu
11.05.2022 | Duodecim.fi
Mihin raskaana oleva ohjataan päivystyksessä? Duodecim Kimppakyydissä Hanna Savolainen-Peltonen
10.05.2022 | Duodecim.fi
Tutustu Oppiportin päivystystyötä tukeviin uusiin verkkokursseihin!
09.05.2022 | Duodecim.fi
Flowmedik Oy - Olemme päivittäneet tietosuoja- ja tietoturvakäytäntömme
28.5.2018 | Flowmedik
Anonyymi
09/2016
Olin suljetulla osastolla kuukauden verran. Päivisin hoitajia näki vain lähinnä ruoka-aikoina.Muun ajan he oleilivat osaston toisessa päässä minne päästäkseen piti koputtaa ja esittää pyyntönsä ovella.Öisin hoitajia ei näkynyt vaan he olivat lukkojen takana osaston toisessa päässä. Hoitajien kopissa oli petii jotta saivat nukkua yövuorossa.Ja nukkuivat myös.Öisin käytävällä vaelsi alasti miespotilas joka ei osannut takaisin huoneeseensa. Jouduin usein kolkuttamaan hoitajat ja hoidettavat erottavalle ovelle ja pyytämään että vanha mies tultaisiin laittamaan nukkumaan vaeltamasta alasti kylmiltä käytäviltä. Kyseiselle potilaalle puettiin ns.hygieniahaalari josta seurauksena oli se että hän vaelsi käytävillä vaipat täynnä kun ei saanut käytyä tarpeillaan kun ei saanut haalaria auki. Eikä häntä käytetty vw:ssä . Haju oli hirveä. Keroputaan sairaala oli häpeällisessä kunnossa. Kaikki pinnat kuluneita ja pinttyneitä. Suihkussa kävi vain pari potilasta esm. minä. Inhotti seisoa suihkun lattialla jalkasilsan pelossa. Toiset pestiin jos pestiin. Potilailla oli likaiset hiukset ja kädet pinttyneet likaisiksi. Kynnet olivat pitkät.Pelkäsin saavani osastolta jonkun kaamean pöpön. Hoito oli huonoa enkä kuukauden aikana puhunut omahoitajani kanssa kuin kahdesti vaikka olin huonossa kunnossa. Lääkärin tapasin kolmesti. Hoitopalavereissa syyllistyin sairaudestani skitsofreniasta. Ihmettelen keroputaan maailmankuulua hoitomallia. Siellä säilytetään vakavasti sairaita ihmisiä epäterveellisissä oloissa. Ja hoidon tehoavuus on huono. Tunsin kolme ihmistä jotka olivat olleet siellä hoidettavana ja pois päästyään riistäneet hengen itseltään. Kun pääsin pois muutin heti Ouluun jotten joutuisi enää Keroputaan sairaalaan. Psykoosini ei ollut parantunut ja jouduinkin Oulun Peltolaan hoidettavaksi.