Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 989. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Katariina Björkman
02/2018
Asioidessani keskussairaalassa olen saanut hyvää neuvontaa ja hoitoa. Asiani on käsitelty luottamuksellisesti.
Arja Juppi
01/2018
Menen mielelläni, olen saanut hyvää palvelua
RITVA
12/2017
Erittäin lämminhenkinen osasto,osaava ja sympaatinen henkilökunta.
Jope
03/2017
Hoito ok.
Osmo Voutilainen
03/2017
Kaikkiaan valmistelut, leikkaus kuin toipuminen meni paremmin kuin osasin odottaa.
jussi
01/2017
olen liian monta kertaa joutunut kesken hoitojen ambulanssilla Ouluun
Anonyymi
01/2017
Hyviä kokemuksia
Anu
01/2017
Olen kaksi kertaa sairastanut keuhkokuumeen, ja joutunut molemmilla kerroilla hakemaan apua päivystyksestä. Molemmilla kerroilla minut on meinattu käännyttää kotiin, ja olen itse joutunut itkua vääntäen pyytämään lääkärille pääsyä. Todella inhottavaa huonossa kunnossa ollessaam joutua kerjäämään apua. Itse lääkäri on kyllä sitten toiminut erinomaisella ammattitaidolla.
Hakuna
12/2016
Sulmäpoliklinikalle pitkät ajat eikä koskaa ole nähnyt lääkäriä vaikka 5v käyty lapsen kanssa.
sanna z.
11/2016
Ainakin synnytysosaston ja lastenosaston asiakkaana olen ollut ihan tyytyväinen hoitokokemuksiimme.
Maarit Kyöstilä
11/2016
Kiitos hyvästä hoidosta ja ystävällisestä asiakaspalvelusta!
Anonyymi
10/2016
Päivystyksessä saa lähes aina jonottaa. Ja siinä asiakaspalvelu ei ole kovin hyvää. Itse hoitavat hoitajat ja lääkärit ok.
Anonyymi
10/2016
Mieheni syöpäsairauteen liittyvä erikoissairaanhoito ja sairaalassaoloaikana saatu hoito oli erittäin hyvää. Valitettavasti ilta- ja viikonloppupäivystys ei toiminut: pitkät odotusajat heikossa kunnossa olevalle potilaalle olivat rankkoja.
Anonyymi
10/2016
Ensiapuun pääsi nopeasti. Epikriisiin oli oikea käsi vaihtunut vasemmaksi.
Seikku
10/2016
Hyvää ja ystävällistä hoitoa Leikkausosastolla ajanvarauksesta kotiutukseen.
Anonyymi
09/2016
Hoitohenkilökunnasta pula, odotusajat pitkät.
Anonyymi
09/2016
Olen tyytväinen saamaani hoitoon!
Anonyymi
08/2016
Olin tutkimuksissa vuoden vaivanneen jalkakivun vuoksi, seurausta nivelsidevammasta. Magneettikuvat jälkeen todettiin nilkassa nivelrikko, joka seisomatyöläiselle nelikymppiselle on aika huono diagnoosi. En saanut ortopediltä mitään neuvoja, ohjeita, tai lähetettä fysioterapiaan tms. Nyt olen netistä etsinyt apua ja hoitokeinoja jotta pärjään jalan kanssa jokapäiväisissä toimissa i. Tuntui että asia jäi LKS:ssa jotenkin "kesken".
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1318. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1038. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Anne-Maarit Toikka
03/2018
Aina olen saanut hyvää ja asiallista palvelua sovittuna aikana
mummu
03/2018
ystävällinen asiakaspalvelu
Maju
03/2018
Sain nopeasti avun kipeän hampaan hoitoon päivystykseen ja hyvän hoidon hampaaseen.
Miina
01/2018
Turha käynti,maksullista ja lähes aina,palaa asiaan uudestaan jos et ole parantunut muutaman pv sisällä.
Timo Lohko
01/2018
Asiakaspalvelu, opastus, hoitavan hoitajan selkeät neuvot ja lisäksi kotiutuksen jälkeen ns. "jälki hoito" puhelut ilahduttivat.
nasu23
12/2017
Sairaala kaipaa uusiutumista monelta osin mm. sisustus, työntekijöitä lisää kiirellisille osastoille. Lasten osasto kehittynyt hieman parempaa suuntaa ja mukavia työntekijöitä.
Nita
05/2017
Työntekijöiden ammattitaito ei ajantasalla, työvälineet heikot.
Minna
04/2017
Olin synnyttämässä Ekks:ssa. Poika syntyi sektiolla. Kaikki meni hyvin ja henkilökunta oli ystävällistä.
AV
03/2017
Kävin kuulotutkimuksissa muutama vuosi sitten.Jo silloin oli hieman vaikea löytää oikeaa poliklinikkaa, talo on verraten iso. Sen jälkeen siellä on tehty laajennusta. Poliklinikkakäynti oli miellyttävä, kuulontutkija oli huolellinen ja lääkärillä oli aikaa selittää ja vastata kysymyksiin.
Marjatta Roiha
01/2017
Olen saanut asianmukaista palvelua ja tarvitsemaani hoitoa. Kiitos siitä !
Mikkunat Dillmann
01/2017
Kehittynyt huomattavasti. Osaava henkilöstö
Klaus
01/2017
Kesä 2014. Olin kärsinyt masennuksesta pitkiä aikoja vuosien varrella. Syönyt lääkkeitäkin. Olin kyseisellä lääkärillä käynyt. Aina olo oli vähintäänkin huonontunut. Syyllistävä vaikutus. Kokeilimme lievempää unen antavaa valdoxsania. Tunsin olevani aivan maassa. Teki mieli hypätä auton alle. Päätin mennä hänen vastaanotolleen jos vaikka hän voisi auttaa minua. Koputin.Menin sisään. Hän näytti vieressä istuvaa nuorta naista. Kysyi että,saisiko olla paikalla,oppilas. Sanoin että kyllä. Istuin. Lääkäri katsoi minua tuimasti. Sitten hän kysyi.."Mitä sinä haluat minulta" katsoin häntä hämmästyneenä. Tyrmistyin. Yritin sanoa tarvitsevani todella huonoon olooni apua. Katsoin heitä molempia. Sitten nousin . Sanoin ettei tästä tule mitään. Lähdin pois. Jos sairaalaan menevällä tiellä olisi tullut auto vastaan olisin hypännyt alle. Lopulta jotenkin selvisin . Kiitos ymmärtäväisen vaimoni
Mikko Dillmann
01/2017
Äärimmäisen positiivinen kehitys suunta. Tyytyväinen palveluun.
jonna käiväräinen
01/2017
Infaatio kulki hyvin ja erikoislääkäriin sai helposti yhteyden.
MILJA PARTTI
01/2017
hyvä oli hoito
anne-mari
01/2017
Paksusuolen tähystyksen ja operaation jälkeen ohjeet olivat riittämättömät, aiheutui turhaa pelkoa.
Anonyymi
12/2016
Korva-, nenä- ja kurkkutautien poliklinikalla sekä päiväsairaalassa olen saanut erinomaista ja asiantuntevaa hoitoa ja palvelua.
Anonyymi
12/2016
Hoito koskee äitiäni, jonka kuulokoje meni rikki. Vein hänet LPR:aan saamaan uuden kojeen, mutta ikääntyneenä eläkeläisenä hän sai oudon, ehkä varastossa kymmeniä vuosia lojuneen suuren mötikän, jolla hän ei sitten koskaan saanut puheesta mitään selvää. Kyseinen törkeä menettely laitettiin toimestamme erityisvalitusten kohteeksi, ja lopulta hän sai entisen kaltaisen kojeen jolla alkoi taas kuulla. Ihmettelemme onko tämä LPR:ssa kovinkin tavallista? Vanhuksille ei anneta mitään arvoa...
matti nevalainen
12/2016
palaute vain odotusajasta silmapolille joka oli noin puoli vuotta...aika olisi ollut 7.2.2017 ja kyseessa kuitenkin silmat....peruin ajan.
Anonyymi
12/2016
Sain todella nopesti palvelua, ja soittaessani päivystykseen vastaaja oli todella mukava naishenkilö.
Anneli Oranen
12/2016
Nais-ja miespotilaiden sijoittaminen samaan potilashuoneeseen on potilaan itsemääräämisoikeuden kannalta arveluttavaa. En suostunut siihen, ja sen kyllä sain sitten tuntea kohtelussa.
Erkki Kuusisto
12/2016
Palvelu kohtuullista pitkällä kaavalla
Elina Jaakkola
12/2016
Viime vuoden aikana palvelu on parantunut huomattavasti.
Anonyymi
12/2016
Ammattitaitoinen hoitopalvelu.
Juho
11/2016
Palvelu ollut aina ammattimaista ja laadultaan hyvää.
Anonyymi
11/2016
Olen ollut hoidossa päiväkirurgisella osastolla, ja palvelu siellä toimii hyvin. Odotusaika leikkaukseen saisi olla lyhyempi.
Airi Somerkoski
11/2016
Hoito asiallista, joskin kerran petipotilaana käytävällä tilanpuutteentakia.
Sami Lempiainen
11/2016
Kaikki ovat niin reippaita ja hyväntuulisia työntekijöitä
Anonyymi
11/2016
Jonotusaika oli kohtuullinen ja palvelu hyvää
Anonyymi
11/2016
Aina saa odottaa vaikka aika olisi varattu
Sasui
11/2016
Ystävälliset hoitajat kiireestä huolimatta
J HUUHTANEN
11/2016
SILMÄPOLIKLINIKSN TOIMINTA PAREMPI KUIN AIEMMIN
Anonyymi
11/2016
Odotusaika voisi olla lyhyempi.
Aino Carmona
11/2016
Hyvää palvelua
Sami lempiäinen
10/2016
Sairaalassa on hyvä ja ammattitaitoinen henkilökunta.
Anonyymi
10/2016
Leikkauksen jälkeen pois lähtö päivänä koin osastonhoitajan kohtelun töykeänä.
Anonyymi
10/2016
Potilaan vähättely, virheellisen diagnoosin korjauksen hitaus, jatkotutkimusten mahdottomuus, lääkärin valan "unohtaminen".
Anonyymi
09/2016
joutunut useamman kerran vierailemaan siellä leikkauspyödällä ja lääkärin vastaanotolla. Palvelu toimii.
Anonyymi
09/2016
Tähän asti melko pitkistä jonotusajoista huolimatta olen ollut tyytyväinen EKKS:n palveluun. Asiointia helpottaa ajanvarauspalvelu.
Anonyymi
09/2016
Tyttöni psorin takia ollaan asioitu useastikin E-K keskussairaalalla. Tyttöni on pian 18-vuotias ja tuntuu hassulta kun lääkäri kohdistaa puheensa minulle, eikä hänelle, vaikka hänen sairaudestaan on kysymys.
Anonyymi
09/2016
Palvelu tylyä ja tahditonta. Odotusajat järkyttävän pitkät. Tietty lääkäri oli ala-arvoinen. Valitettavasti näin.
Anonyymi
09/2016
Hyvää ja inhimillistä hoitoa.
Anonyymi
09/2016
When I was giving birth to my firstborn, the nurses took magnificent care of me. It was a difficult labour, but I wasn't worried thanks to them. Just too bad the anesthetic stopped working when I was taken to C-section and they had to put me to sleep.
Anonyymi
09/2016
Erinomainen synnytysosasto ja pätevä huolehtivainen henkilökunta. Miinusta huonosta rakennuksesta ja jäätävän kylmästä huoneesta.
Anonyymi
08/2016
Päivystykseen sain kutsun tekstiviestillä, jotta jonotusaika paikan päällä ei olisi pitkä. Odotimme silti yli 5 tuntia lääkärille pääsyä. Lääkäri oli epäasiallinen ja töykeä. Palvelu ala-arvoista. En jäänyt odottamaan labraan pääsyä, vaan lähdin pois ja menin seuraavana päivänä muualle saamaan hoitoa.
Anonyymi
08/2016
Olen käynyt Sairaalassa ihotauti osastola. Tällä osastolla olen kokenut olevani "tärkeä" potilas.Sairauteeni paneuduttiin perusteellisesti.Syytä ei ensin meinattu löytää, mutta osaava lääkäri ei luovuttanut helpolla.Hän soitti minulla ja kyseli vointiani.Samalla perusteellisuudella sieltä otti yhteyttä toinenkin henkilö joka antoi tietoa eteenpäin.Viimeisellä käynnillä lääkärin luona syy sairauteen selvisi.Oli mukava huomata miten lääkäri oli todella tyytyväinen, kun syy selvisi.Kyse oli hänen ammatti osaamisestaan ja pitkä jännitteisyydestään potilaan vuoksi.Hän olisi malli esimerkki toisen osaston toiminnalle.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Tuula Nänimäinen
03/2018
Loistava palvelu, aikataulussa ja ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta. ??
Eila Haapalahti
02/2018
Minusta huolehdittiin alusta loppuun hyvin. Kaikki toimenpiteet kerrottiin etukäteen huolellisesti. Ison perheen äitinä koin olevani se, josta pidettiin hyvää huolta. Kerrankin.
Ceci
01/2018
Aivan uskomattoman hyvää huolta pidettiin tällä osastolla. Ei voi kuin kehua! Loistavaa. Jatkakaa samaan malliin :).
Pirjo
01/2018
aina ja tosi useasti olen saanut laadukasta ja asiantuntevaa palvelua....
Liisa
01/2018
v.2008 minulle tehtiin oik, polven proteesileikkaus.Leikkaus meni hyvin,mutta olin itse töissä samassa sairaalassa,mutta ensiavun puolella,hoitajat kohtelivat hyvin ,mutta luulivat ,että tiedän itse kaiken ,leikkauksen jälkeisestä hoidosta sairaalassa.Se harmitti,koska en tosiaankaan tietänyt ,Kipulääkettä en saanut,kuin kinuamalla,vaikkakin olin tosi kipeä,Haavanhoitoon he kysyivät minulta, minkälaisen sidoksen haluan?Sanoin,sellaisen kuin muillekin laitetaan.Olin sairalassa vain 3 päivää ja sitten kotiin,mutta haava ei mennyt kiinni,kesti 3kk ennenkuin meni kiinni,Jouduin käymään kerran viikossa haavapolilla,kunnes vihdoin haava umpeutui. Puolen vuoden kuluttua proteesileikkaus vasempaan polveen ja sama toistui osastolla,kipulääkettä en saanut tarpeeksi ja taas kysyttiin ,minkälaisen sidoksen haluat ja vastasin taas,samanlaisen kuin muutkin. Kotiin lähdin 3 päivän kuluttua ja taaskin haavat auki 3kk ja taas kerran viikossa haavapolilla,kunnes haava umpeutui,Mainittakoon näistä haavoista,että bakteeriviljelyt negatiiviset,Lääkärin kanssa kaikki asiat sujuivat hyvin.
Nina Suominen
12/2017
Olin jalkateräleikkauksessa alkuvuodesta , ja eritoten jännitin selkäpuudutusta jollaista ei ennen ole laitettu. Asiantunteva henkilökunta hälvensi pelkoni nopeasti, ja leikkauksesta ylipäätään jäi positiivinen kokemus !
ensiapu
04/2017
kerran, narkkari-juoppo niin ei tarvitse hoitaa, nöyryytetään,
Hannu Rainesto
02/2017
Osittain oikein hyvää, osittain ei... Hoidoissa ja tutkimuksissa ei moittimista, hyvin tyytyväinen niihin. Päiväkirurgia on kuitenkin unohtanut minut jonoon jo yli puoleksi vuodeksi, tässä ei nyt kuitenkaan ole ollut kiirus. Ongelma taitaa olla vuodeosaston kautta leikkaukseen tulo. Jos olisin ottanut asiassa yhteyttä, en tietäisi tätä!
Kaija Stenfors
01/2017
menin Satakunnan Keskussairaalaan päiväkirurgiseen yksikköön pieneen operaatioon ja kaikki sujui moitteettomasti ja ripeästi ja ammattitaitoisesti. Olin saamaani palveluun erittäin tyytyväinen.
Anonyymi
01/2017
Hain palvelua ensin terveyskeskuksesta, mutta nopeasti minut lähetettiin keskussairaalaan tutkittavaksi ja palvelu oli nopeaa ja hyvää.
Jouni Saarinen
01/2017
Hoitajien pakkomielteet katetrointiin ja kanyylien vaihtoon on vastenmielistä
Anonyymi
01/2017
Ihan hyviä kokemuksia, ei mitään sen ihmeellisempää.
Anonyymi
01/2017
Leikkaus onnistui hyvin
Anonyymi
01/2017
Odotusajat ovat pitkät. Asenne on välissä tuntunut olevan hieman erikoinen ja kylmä: onkohan henkilökuntaa ohjeistettu tarpeeksi siitä, miten potilaita ja heidän omaisiaan tulisi kohdata vaikeissa tilanteissa?
Anonyymi
12/2016
Hoitajat olivat ammattimaisia ja toimivat potilasta kuunnellen.
Anonyymi
12/2016
Lasten taudeilla lapsi tyräleikkauksessa. Niin hoitajat kuin lääkäritkin todella mukavia, ystävällisiä ja helposti kähestyttäviä. Ainoa miinus luvatut kipulääkereseptit unohtui kirjottaa ja ei ollut kiva samana oäivänä lwikatun kipeän laapsen kanassa ihmetellä kotiutumisen jälkeen miten saadaan kipuläökeresepti apteekkiin.
Anonyymi
11/2016
Pari kertaa kokenut: liiikaa tutkimuksia. Kun taloon joutuu ei meinaa päästä pois
Milla
11/2016
Keväällä 2016 asioin Satakunnankeskussairaalan naistentalossa synnytysosastolla. Olin erittäin positiivisesti yllättynyt miten upea tämä uusi naistentalo oli. Asiakaspalveluun olen erityisen tyytyväinen. Kätilöt olivat mahtavia, ilman heitä en olisi synnytyksestä selvinnyt.
Anonyymi
11/2016
Lastenosastolla tehdään työtä ammattitaidolla ja lapsiystävällisesti.
Anonyymi
11/2016
Mielestäni toiminta asiallista ja ihmismäärään nähden joutuisaa vaikkakin aikaa meni.
Anonyymi
10/2016
Olen tyytyväinen saamaani hoitoon
Tii
10/2016
Sydänyksikkö toimii hyvin. Unikilinikka tyydyttävästi, mutta psykiatrian poli heikosti. Luvattua yhteydenottoa ei kuulu, vaikka aikaa on mennyt useita kuukausia.
Anonyymi
10/2016
Mukavia, mutta välillä kiireisiä hoitajia. Liian vähän lääkärin käyntiä. Ruoka ei hyvää.
Fanny Rissanen
10/2016
Olen tyytyväinen kohteluuni. Sain tarvitsemaa hoitoa.
muppelot
09/2016
odotusaika ensiapupolilla oli hirveä, yli 3 tuntia
Anonyymi
09/2016
Pääsääntöisesti hyvä ja nopea palvelu
Anonyymi
08/2016
Astma todettiin välittömästi, kun yksityisellä sitä diagnoosia ei osattu tehdä. Todella hienoa toimintaa!
Anonyymi
08/2016
Olette hoitanut syöpäni, erilaiset ensiaputilanteet ja muut sairauteni erinomaisesti. Hoito on ollut ystävällistä ja asiantuntevaa - siitä kiittäen.
Anonyymi
08/2016
Kohdunpoistoleikkaus sujui hyvin
Anonyymi
07/2016
Tikkausta vaativa haava sormessa; nopeahko palvelu ja hoito sekä asialliset jatkohoito-ohjeet.
Anonyymi
07/2016
Kokemukset hyviä. Odotusaika ollut maltillista ja toimenpiteiden jälkeen jälkihoito ollut huolellista.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1318. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1318. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Heli Kara
01/2018
Ihan riippuu lääkäristä miten apua saa. Pääosin hyviä kokemuksia kuitenkin. Hoitoon pääsyn viivästyminen aiheutti itselleni elinikäisen hermovaurion todennäköisesti.
Teuski
05/2017
Miksi ei anneta lapra-aikaa ilmoittautumis paikalta? Pitää soittaa ja varata aika, vaikka on paikanpäällä. Mille saarille nekin eurot menee.?
Anonyymi
12/2016
Kokemukseni hammashoidosta on ollut aina tosi hyvää.
Anonyymi
11/2016
Asiakaspalvelu voisi olla parempaa.
Anonyymi
11/2016
Palvelu on hyvää, mutta usein odotus aika venyy ja venyy
Anonyymi
08/2016
Olin kyseisellä paikkakunnalla opiskelemassa. Kävin ensimmäistä kertaa kyseisessä terveyskeskuksessa, kun käsivarrestani löytyi outo patti. Palvelu oli ystävällistä, vaikka olin ulkopaikkakuntalainen. Vaikka rakennus oli vanhentunut ja kolkko, palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa.
Anonyymi
07/2016
Minulla oli korkea kuume ja hapen otto kyky huonoa ja menin vastaanotolle ja heti arvelivat keuhkokuumetta,mittasivat tulehdusarvot,keuhkot kuuntelivat,kuvauksiin ja lääkärille heti heti
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 974. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Anonyymi
12/2016
hyvin yksilöllistä ja hoitajat ovat huomaavaisia .
Anonyymi
12/2016
Ei mitään valittamista
Anonyymi
11/2016
Hoidot on hoidettu hyvin mutta odottaminen on välillä melko pitkästyttävää
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Merja Tähtinen
03/2018
Vaikka on ollut nuoria lääkäreitä niin ovat sitten konsultoineet kokeneempia ja apua on saanut ja jatkotutkimuksiin on päässyt. Ei antanut lääkäri heti periksi ja otti itsekin selvää , ei lannistunut vaikka laboratoriotuloksetkaan eivät onnistuneet vaan suoritti sitten tutkimuksen itse. Kohtelias oli ja sain kysyä mielessä olleita muitakin asioita.
eläkeläinen luhtatiellä
02/2018
kokemus Mynämäen terveyskeskuksesta on hyvin myönteinen. apua on aina saatu ja palvelu on asiallista ja ystävällistä
Anonyymi
01/2017
Pitkät odotusajat
Anonyymi
10/2016
Hyvää palvelua kaikin puolin
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
tane
03/2017
En asu paikka kunnalla ja sain hyvää hoitoa.Kaunis kiitos
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Anonyymi
10/2016
Parasta palvelua mitä koskaan kunnallisessa olen koskaan saanut.
mikko braks
10/2016
kaikin puolin tyytyväinen
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1431. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1318. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Tommi Korhonen
03/2018
Pitkät jonot
Anonyymi
01/2017
melko hyvä
Juha
12/2016
Minut kohdattiin lämpimästi ja henkilökunta osoitti vahvaa ammattitaitoa ja empatiaa vaivaani kohtaan. Koin että laadukas ja kokonaisvaltainen hoito nopeutti toipumistani. Lämmin kiitos koko Joutsan terveysaseman henkilökunnalle!
Jouni Hautakangas
12/2016
Jonotus kestää ja kestää
Anonyymi
09/2016
Ystävällinen henkilökunta
Anonyymi
08/2016
Menin kivuliaan alaselkävaivan vuoksi lääkärille ja ajankin sain samalle päivälle muuten! diagnoosi oli niveleen liittyvä ongelma ja suositus kiropraktikko/urheiluhieroja kipulääkkeen lisäksi. Ripeä ja neuvokas fysioterapeutti ohjasi eteenpäin, niin että jo samana päivänä olin onnekkaasti peruutetulla ajalla, siis joku ei voinut tulla ja minä pääsin osteopaatin "rääkkiin" tunnin käsittely tutkimisen ja vaivan paikallistamisen jälkeen. Ainoatakaan kipulääkettä en ole tarvinnut ja nyt jo lenkkeilen ja myös nukun, sekä jumppaan selkääni ohjeiden mukaan ja se tuntuu vahvistuvan !
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1318. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Anne Paatelainen
02/2018
Ajat eivät ollet myöhässä.ammattitaitoinen lääkäri.
Anna
12/2017
Asiallinen ja ystävällinen palvelu!
Napsu64
03/2017
Kiitettävä. Jouduin asioimaan reilun viikon ajan päivittäin. Sain ystävällistä palvelua aina ja tarvittavat sidetarvikkeet suoraan terveyskeskukseta mukaani.
Marko Ollonen
12/2016
Hyvää palvelua.
Anne
11/2016
Pitkät jonot ei kiireellisissä asioissa ja yhdellä kerralla useamman asian hoitaminen hankalaa.
Anonyymi
10/2016
Positiivinen vaikutelma, vaikka henkilökunnalla on varmasti kiire. Odotusajat vastaanotolle ovat toisinaan todella pitkät.
Anonyymi
10/2016
Selkeää ja reipasta toimintaa.
Irene Autio
10/2016
Omalla kohdalla kaikki toiminut hyvin ja joustavasti
Anonyymi
09/2016
Aikamoinen arvauskeskus
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Ilona
02/2018
Lapseni sairasti useita perättäisiä kurkunpään tulehduksia. Soitin maskun terveyskeskukseen koska tiesin adrenaliinin tähän auttavan.pääsimme sinne ja saimme avun.erittöin hyvää palvelua unohtamatta.
Teppo Sinkkonen
11/2016
Polvikivun takia menin päivystykseen ja parin tunnin odottelun jälkeen pääsin lääkärille. Polvi punkteerattiin ja sain lähetteen röntgeniin. Röntgenistä paljastui lievä kuluma, jonka perusteella lähete fysioterapeutille. Kaikkinensa hoito alusta loppuun oli hyvää eikä mitään jätetty puolitiehen.
Anonyymi
11/2016
Lääkäri lukee netistä mikä on ja puhuu myös tietokoneelle eikä potilaalle
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
harri palsanen
02/2018
toimii miten sattuu-välillä hyvin ,välillä ei
r
12/2017
ok
x
12/2017
aikaa ei saa vaikka mikä olisi-sulkekaa koko paska samantien.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Tarja
11/2017
Oli tunne ettei kipuani otettu vakavasti. Ja poskiontelo tarkastus sai melkein kyyneleet silmiin. Rasva suorastaan mäiskäistiin naamaan. En ole sen koommin uskaltanut tulla.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Sairas
10/2018
Nopeaa apua,ilman jonotusta.Asiantuntevaa hoitoa.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Calle
04/2017
Akuutissa tilanteessaen saanut apua, vaan erittäin tylyn vastauksen "ota buranaa". Mehiläisessä todettiin välittömän avun tarve: 6 viikon kortisonikuuri ja jälkiseuranta.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1195. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Päivihellen Luoma
06/2017
Asiakas pääsee välittömästi hoitoon. Hoito on erittäin laadukasta ja ammattitaitoista. Hoidon tavoite on keskustelu ja perheen ottaminen mukaan terapiaan. Lääkkeet tulevat vasta, jos niitä todella tarvitaan. Keroputaan malli pitäisi saada leviämään koko Suomeen. Terapia on asiakas kohtainen ja kiireetön.
Anonyymi
09/2016
Olin suljetulla osastolla kuukauden verran. Päivisin hoitajia näki vain lähinnä ruoka-aikoina.Muun ajan he oleilivat osaston toisessa päässä minne päästäkseen piti koputtaa ja esittää pyyntönsä ovella.Öisin hoitajia ei näkynyt vaan he olivat lukkojen takana osaston toisessa päässä. Hoitajien kopissa oli petii jotta saivat nukkua yövuorossa.Ja nukkuivat myös.Öisin käytävällä vaelsi alasti miespotilas joka ei osannut takaisin huoneeseensa. Jouduin usein kolkuttamaan hoitajat ja hoidettavat erottavalle ovelle ja pyytämään että vanha mies tultaisiin laittamaan nukkumaan vaeltamasta alasti kylmiltä käytäviltä. Kyseiselle potilaalle puettiin ns.hygieniahaalari josta seurauksena oli se että hän vaelsi käytävillä vaipat täynnä kun ei saanut käytyä tarpeillaan kun ei saanut haalaria auki. Eikä häntä käytetty vw:ssä . Haju oli hirveä. Keroputaan sairaala oli häpeällisessä kunnossa. Kaikki pinnat kuluneita ja pinttyneitä. Suihkussa kävi vain pari potilasta esm. minä. Inhotti seisoa suihkun lattialla jalkasilsan pelossa. Toiset pestiin jos pestiin. Potilailla oli likaiset hiukset ja kädet pinttyneet likaisiksi. Kynnet olivat pitkät.Pelkäsin saavani osastolta jonkun kaamean pöpön. Hoito oli huonoa enkä kuukauden aikana puhunut omahoitajani kanssa kuin kahdesti vaikka olin huonossa kunnossa. Lääkärin tapasin kolmesti. Hoitopalavereissa syyllistyin sairaudestani skitsofreniasta. Ihmettelen keroputaan maailmankuulua hoitomallia. Siellä säilytetään vakavasti sairaita ihmisiä epäterveellisissä oloissa. Ja hoidon tehoavuus on huono. Tunsin kolme ihmistä jotka olivat olleet siellä hoidettavana ja pois päästyään riistäneet hengen itseltään. Kun pääsin pois muutin heti Ouluun jotten joutuisi enää Keroputaan sairaalaan. Psykoosini ei ollut parantunut ja jouduinkin Oulun Peltolaan hoidettavaksi.
Työterveydessä nivelrikkoa ei otettu vakavasti. Vasta kun menin Kontinkankaan hyvinvointikeskukseen, niin asiat lähtivät etenemään ja pääsin lopulta pol..
- Anne Pulliainen
Kys:n yleissairaalapsykiatrianosastolla aivan mahtava henkilökunta. Sai tuntea itsensä taas ihmiseksi ja tasa-arvoiseksi muiden kanssa. Pitkään paikalla..
- Anonyymi
Olin lomamatkalla Kyproksella ja satutin lonkkani. Totesin itse,että taas on bursiitti lonkassa ja niin totesi lääkäri Siilaisen terveysasemalla ja pist..
- Tarja Aspelund
Aina, kun olen apua tarvinnut, olen sen saanut. Ihmettelen, miten hoitajat ja lääkärit pystyvät niin hyvin hoitamaan kaikki asiat. Ei voi kuin kiittää j..
- Anonyymi
Aina saa ajan samalle päivälle, iltaisin päivystys jossa ei juuri koskaan tarvitse jonottaa. Varsinkin lasten kanssa päässyt aina heti. Aina yleensä saa..
- Marjut
Hyvä palvelu muuten paitsi alkaa vastaanotto satunnaispotilaalle olla heikko. Tätä yritettiin korjata sihteerin palkkaamisella, mutta kuten koettua, nii..
- Anonyymi
pitäjänmäen terveysasema on huono koska aina kun olen käynyt lääkärissä en ole saanu helpostii sairaslomaa jos olen ollut kipenä pitkään ja olen saanut..
- mano
Arvosteluni koskee vain tätä käyntiä, Olen saanut yleensä asiantuntevan hoidon terveyskeskuksessa. Polven kipuilun vuoksi olin jo aikaisemmin käynyt o..
- päivystysasiakasTerveystietopalkintoja syksyn uusille ylioppilaille
05.12.2019 | Duodecim.fi
Suomen vesihuollolla on hyvät edellytykset sopeutua ilmastonmuutokseen ? ennakointia kuitenkin tarvitaan
05.12.2019 | Thl.fi
Taitoa, tukea ja hyvinvointia ? varaa paikkasi kevään koulutuksista!
05.12.2019 | Duodecim.fi
Lääkkeen hinta potilaalle ja B-lausunnon korvattavuuskriteerit lääketietokannasta
05.12.2019 | Duodecim.fi
Kasvisten syönti ja luontokontaktit lisääntyvät, ruokahävikki pienenee ? uusi toimintamalli päiväkoteihin
05.12.2019 | Thl.fi
Flowmedik Oy - Olemme päivittäneet tietosuoja- ja tietoturvakäytäntömme
28.5.2018 | Flowmedik
Flowmedik Oy | Asiakaspalvelu ma-pe klo 8-16 | asiakaspalvelu@flowmedik.com
anna
02/2018
Erinomaista palvelua vaikka olinkin vieraspaikkakuntalainen