Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
75-vuotta
10/2021
Terveyskeskukseen ei taida päästä ollenkaan enää puhelimella. Jätin vastasoittopyynnön ja odotin kolme päivää. Kun ei mitään kuulunut, kävin henkilökohtaisesti varaamassa ajan. Tämä on työlästä, jos asuu kaukana terveyskeskuksesta ja on vaikka huono liikkumaan. Olen kuullut monilta muilta samanlaisista kokemuksista. Tämä on hyvin turhauttavaa.
Jorma
09/2020
Nykyisin ei enään pääse numerolla 022662700 terveyskeskukseen vaan pitää soittaa 022661130 yhteisnumeroon, jonne ei saa millään yhteyttä. On kokoajan ruuhkautunut. Olisin tarvinnut lääkärille puhelinajan. Kyllä on hankalaa
Elias
04/2017
Eräs lääkäri ei tee töitä kunnolla, vaihdan lääkäriä kohta.?
Asukas
03/2017
Pohdin lapsen ajanvarauksen perumista. Useamman tunnin odottelun jälkeen soitettiin takaisin ja kerroin asiani. Kysyin hoitajan mielipidettä, johon vastattiin, "eikun mä mietin miten tämä maksuasia nyt menee..."
Vilma
01/2017
Osaava henkilökunta, joka osasi rauhoittaa uudessa tilanteessa. Olin ensimmäistä kertaa yksin labroissa 15 vuotiaana, ja sain kaiken tarvitsemani tuen ja ymmärryksen.
Anonyymi
12/2016
Ajat menevät liian pitkälle
Anonyymi
10/2016
Ainoastaan kahden lääkärin hoito on ollut hyvää Mäntymäessä viimeisen kymmenen vuoden aikana. Heille kiitos.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1431. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Veronmaksaja
02/2018
Eivät anna lääkäri aikoja ollenkaan jos olet töissä vaan käskevät menemään työterveyshuoltoon, esim: minulla se on Helsingissä ja sinne tulee edestakaista matkaa 150km ja saako esim kuumeessa ajaa autoa ?
samu
04/2017
hyvfin epäpätevä henkilökunta.lääkäri määrää lääkeitä katsoen summassa kirjasta jonkun tautiin sopivan rohdon....hammaslääkärit repii turhaan hampaita pois kun eivät osaa hoitaa niitä
Anna
03/2017
Lääkäri puhui huonosti suomea. En päässyt jatkotutkimuksiin. Kyseli vain että käytänkö minä korkokenkiä. En todellakaan käytä.
tane
03/2017
kaaduin ja jalka murtui.Sain nopeaa ja hyvää ja asiallista hoitoa.Ammatti-ihmiset täissä.Kiitos
Anonyymi
12/2016
Lääkäri piti minua luulosairaana ei itse kertonut tuloksia tutkimuksista,vaan sairaanhoitaja.
Anonyymi
12/2016
Olimme erittäin kiireellisen asian kanssa liikenteessä ja kokeiltuamme tätä täytyy todeta että kannatti! Kaikki sujui paremmin kuin voisi toivoa, kiitos.
Anonyymi
08/2016
Verinäytteidenottoa ei ollut enää ollenkaan ja lääkäri toimi epäammattimaisesti enkä päässyt jatkohoitoon. Menin yksityiselle jossa sain heti apua kivuliaaseen vaivaani.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
omaishoitaja
04/2021
usein ongelmia lääkkeiden uusimisessa ja myös huolimattomuutta milloin lääkkeen saa apteekista annostus ja päivämäärä on väärin eli lääke loppuu ennenkuin saan tilalle lisää. puheliminen välityksellä ei saa yhteyttä jonot niin suuret. Jos ei saa määrättyä lääkettä ajoissa niin voi johtaa sydänkohtaukseen ym
Esasakari
12/2020
Asiani oli verikokeen tulokset ja mahdollinen lääkityksen vaihto ja eräästä lääkkeestä, johon halusin lääkärin mielipiteen miesten virtsaamisvaivoihin! Hoitaja, joka soitti alkoi tenttaamaan, tuleeko verta, tiputtaako jne. sanoin että näistä haluan keskustella lääkärin kanssa, enkä hänen! Jos puhelinajan varaus on näin vaikeaa, niin ei paljon kannata käydä verikokeissakaan!
Lyyttäri
01/2018
Varissuon terveyskeskuksen aulan työntekijät ovat kovin tylyitä(!). Olen aulassa istuessani huomannut, että usein erityisesti ulkomaalaiset asiakkaat saavat hyvin tylyä kohtelua osakseen.
Eija Anttonen
12/2017
Ei mitään ihmeellistä kerrottavaa , En oo kyl aikoihin käynykkään
Pettynyt
02/2017
Oma terveysasemani ollut pari vuotta. Kun soittaa, niin ei käy tosi hyvä tuuri jos se iloinen tyttö vastaa. Muu infohenkilökunta on tehnyt mm seuraavaa: vähätellyt ongelmaani, juoksuttanut paikasta toiseen sen sijaan että olisi itse hoitanut asian, puhunut omia henkilökohtaisia asioita toisen hoitajan kanssa kesken puhelun ja käskenyt minua odottamaan luurin päässä, syyttänyt minua siitä etten ole hoitanut asioita vaikka syy oli heidän kirjaamatta jääneissä tiedoissaan.
Anonyymi
02/2017
Sain erittäin vaikean masennusdiagnoosin ja odotin kutsua hoitoon 7kk. Soitin perään ja sain tietää, että lääkäri ei ollut koskaan lukenut tietojani ja vienyt asiaa eteenpäin. Nyt odottelen pari viikkoa uutta mielenterveysaikaa lääkärille.
Rita Rajala
01/2017
Mukava henkilökunta.
Anonyymi
01/2017
piti päästä hoitoon sydänjuttuja,omalääkärillä ei aikoja,käskettiin tulla 3-viikon päästä,valitus kaup.sair sosiaaliin,aika tuli 3-päiväs
Anonyymi
11/2016
Menee viikkoja jotta saisin ajan. Mielestäni työväkeä pitäisi olla enemmän
Anonyymi
11/2016
Varissuon terveysaseman asiakaspalvelijat voisi laittaa eläkkeelle, ikävä asenne, ei ymmärrystä tietokoneista....
Anonyymi
10/2016
Hoidon laatu ja asiakaspalvelu vaihtelee paljon henkilöiden välillä.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Tepa
05/2022
Kerrotaan soita 8 saat ajan soitin 8 epäilin että menikö perille soitin 5 kertaa viimeksi vielä 10 siihen vastattiin kertoakseen että aikoja ei ole.ja missään ei kuulemma näkynyaiemmat soitot.ja kaiken lisäksi tämä oli kolmas päivä ku yritin aikaa.
Eero Lauttamus
09/2021
Olen nyt kolmena aamuna, 28-30.9,2021 soittanut terveyskeskuksen ajanvaraukseen, että pääsisin hoitajan vastaanotolle. Jokaisena aamuna klo 08.00 järjestelmä ilmoittaa että on ruuhkaa, ja että soitamme mahdollisimman pian. Ei ole vielä soittoa kuulunut. Järjestelmä on mätä, eikä terveyspalvelut tämän vuoksi toimi koska ei saa edes varattua vastaanottoaikoja.
Anonyymi
09/2021
Niin keskustan terkkari lupaa soittaa, hetken päästä takaisin, no näinhän siinä kävi soittoa ei kuulunut. Koko päivänä, nyt ollaan sitten ilman reseptiä lääkkeitä on 3:meksi päiväksi, mistä resepti?
Anonyymi
12/2016
Päivystysalueen jonotusaika oli lapselle kohtuuton
Pertti Koskinen
12/2016
"Miljoona" eläkeläistä odottamassa influenssarokotusta. Kuitenkin kaikki sujui tosi laadukkaasti ja hyvin organisoidusti nopeasti
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 813. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
pirjoellen
01/2017
harjulan sairaalassa hoitajia riittää, heistä tahdon nyt kiittää, palvelu on ensiluokkaista ja hyvää vaan, hoitajat ammattitaitoisia ja ystävällisyys on aitoa parhaimmillaan.
Harvoimpa olen kokenut miellyttävämpää lääkärissä käyntiä kuin kaksi viimeisintä kertaa Honkaharjussa.Lääkäri oli kiireetön ja kuunteleva ja myötätuntoi..
- Helvi Sarantila
Lääkärillä ei ollut ajantasaista tietoa raudanpuutosanemiasta eikä sen suositusviitearvoista. Ylimielinen suhtautuminen alan huippujen tutkimustuloksiin..
- Perehtykää!
Menin Itäisen lähiklinikan (Lahdessa) päivystykseen kurkkukivun ja äänen katoamisen vuoksi. Infotiskiltä minut ohjattiin odottamaan sairaanhoitajan luok..
- Sari
Ortopedi vastaanotto syyskuu 2016. Väitti, ettei polvessa ole mitään vikaa. En kuitenkaan pysty polvi-istuntaan ja kipuja on kävellessänikin. Ylimiel..
- Aija-Liisa Lapp / Lissu
Pääosin hyvää asiakaspalvelua kun vaan pääsee puhelimitse läpi. Monesti jonottamaan jääneen puhelu katkeaa kun on ollut esim 5 min puhelimessa. Takaisin..
- Anonyymi
Olen käynyt vuosien varrella useassa leikkauksessa. Aikaisemmin kävin ennen leikkausta poliklinikalla vastaanotolla. Siinä kirurgi katsoi potilaan kanss..
- Leikattu ja hoidettu
Hyvä palvelu muuten paitsi alkaa vastaanotto satunnaispotilaalle olla heikko. Tätä yritettiin korjata sihteerin palkkaamisella, mutta kuten koettua, nii..
- Anonyymi
Kukaan ei ota mistään vastuuta. Potilasta kiusataan ja "vattuillaan" päin naamaa. Luvataan hoitaa/soittaa/määrätä elintärkeitä reseptejä ja seuraavaks k..
- AijaDuodecim-lehden kesänumero on ilmestynyt ? teemana myrkytykset
01.07.2022 | Duodecim.fi
Anna lausuntosi Perusterveydenhuollon avovastaanottotoiminnan mallit sote-järjestelmässä -konsensussuosituksen luonnoksesta
30.06.2022 | Duodecim.fi
Tule webinaariimme tutustumaan suosituksiin perusterveydenhuollon toimintamalleista
30.06.2022 | Duodecim.fi
Kroonisen sepelvaltimo-oireyhtymän hoito ja seuranta jatkuvat loppuelämän ajan myös sairauden oireettomassa vaiheessa
29.06.2022 | Duodecim.fi
Akuuttitilanteissa tarvitaan käytännönläheistä tietoa lääkkeistä
28.06.2022 | Duodecim.fi
Flowmedik Oy - Olemme päivittäneet tietosuoja- ja tietoturvakäytäntömme
28.5.2018 | Flowmedik
Sit
07/2021
Puhelinpalvelu on ollut ruuhkaantunut jo herraties kuinka kauan! Et saa aikaa lääkärille, et hoitajalle etkä voi tiedustella mitään. Pitkäaikaissairaan, joka hoitaa oman lääkityksensä pitää olla tarkkana, kun uusii lääkkeitään, sillä kun ei koronan vuoksi halua turhaan mennä lääkärille ym. lääkkeitä uusitaan lyhyelle ajalle. Lääkepakkaukseni (3 kuukaudeksi ) kyljessä oli viimeksi huomautus, että lähete odottaa labrassa. Taitaa olla ainoa tapa kommunikoida lääkärin ja potilaan välillä.