Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Erkki Yli-Hirvelä
12/2017
Hyvä nopea palvelu
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Rauni
11/2018
Ihan yhtä hyvää palvelua sain kuin muuallakin. Kaaduin ja jalassa nivelsiteet muljahti. Pääsin jonottamatta hoitajan kautta lääkärille. Jalka kuvattiin ja miellyttävä mieshoitaja neuvoi jatkohoidosta ja antoi mukaan jalkaan tuen. Sain lähetteen myös toisesta vaivasta, jonka hoitaja ja lääkäri huomasivat. Olen todella tyytyväinen.
Jim72
06/2017
Huonoin terveyskeskus missä olen koskaan asioinut.En enää koskaan käytä tätä terveyskeskusta,vaan käytän yksityislääkäriä,mistä saa palvelua.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
harri palsanen
12/2017
ajan sai heti,toiminta ok
Anonyymi
12/2016
hyvää palvelua ja hoitoa
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Stig sandvik
02/2017
Eresepti saa apteekkini aina samana päivänä.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Heikki
02/2017
Osaava henkilöstö, ykkösluokan palvelualttius!
erikoislapsen äiti
02/2017
Ensikosketus (puhelimitse) potilaisiin voisi olla parempaa-poilaat/tai potilaan puolesta puhuja kun ovat huolestuneita voinnista.Silloin ei todellakaan halua kuulla vähätteleviä kommentteja siitä miten puhelimessa puhutaan! Hoitaja EI ole pedagogi
hartza
02/2017
Tarkkaa ja huolehtivaista hoitoa. Uutta on tarkastuksesta saatava muistutus. Kiitos hoitohenkilökunnalle . :D
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Joni
05/2022
Oikeuden yhteystietojen löytäminen tehty mahdollisimman hankalaksi, ajanvarauksen tekeminen lääkäriin, hoitajalla tai hammaslääkäriin naurettavan hankalaa. Hoito hyvää, jos sinne sattuu päästä, yleensä joudut odottamaan päivän ja istumaan keskussairaalan päivystykseen virka-ajan jälkeen. Ennemmin hän et ole oikeutettu sinne menemään, vaikka omassa terveyskeskuksessa sanotaankin ettei tälle päivälle ole enää aikoja...
Maiju
02/2018
Aina saanut hyvää palvelua ja tarvittaessa päässyt nopeastikkin hoitajalle.
Anonyymi
10/2016
Ok hoitoa.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Riitta Uotila
03/2018
Lääkäri kenellä käyn osaava ja kuunteleva
Toni suonpää
11/2016
Työtapaturmaan nopea ja hyvä hoito.
Anonyymi
09/2016
Hoitajat ystävällisiä,vaikka heitä on liian vähän ja on kiire
Anonyymi
08/2016
Hyvää palvelua,hoitotaso hyvä,pätevä lääkäri.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Merja Tähtinen
03/2018
Sain kovin nopeasti kotiin laitteen jolla kartoitettiin uniapneaa. Pääsin sen jälkeen nopeasti lääkärille. Olin jonottamassa leikkaukseen ja uniapnea piti selvittää. Lääkäri oli asiallinen ja kertoi diagnoosista ja hoidoista. Sairaanhoitaja varasi minulle Tyksiin tarvittavat ajat eteenpäin. Asiallista ja tehokasta kaiken kaikkiaan.
Anonyymi
12/2016
Asioin säännöllisesti gastroenterologian poliklinikalla. Olen aina saanut siellä todella hyvää palvelua. Todella hienoa, että olemme saaneet pitää kyseisen poliklinikan palvelut. Mm. tähystykseen meno Turkuun asti olisi todella hankalaa, jos ei jopa mahdotonta, varsinkin iäkkäämmille potilaille. Olen tämän palautteen antanut myös suoraan poliklinikan lääkärille.
Anonyymi
12/2016
Liian vähän lääkäaikoja, liian vähän henkilökuntaa ja paljon apua tarvitsijoita= Huonoa palvelua
Anonyymi
12/2016
Erittäin huonoja kokemuksia ollessani ex-mieheni omaishoitajana. Monisairaan ollessa esim.noroviruksen kourissa ei haluttu tajuta miten hengenvaarallinen tilanne oli potilalle mm.kuivumisen johdosta.
Hanna
12/2016
Lapsen kanssa käynnillä. Kaikki sujui ajallaan ja lapsi huomioiden. ?
Anonyymi
09/2016
Päiväkirurginen yksikkö: Loistava henkilökunta, joka oikeasti välittää potilaista. Paikallinen ja turvallinen.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1340. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Pertti
10/2016
Neuvonnassa mukava henkilökunta
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1431. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Ilkka R
10/2019
Yritin varata lääkärin puhelinajan hänen kanssaan sovitusti. Soitin 14.22 ja odotin... saamatta luvattiua takaisinsoittoa 15.58 mennesså. Ei siis saman työpäivän aikana.
Kiitollinen
10/2017
Olen vanha ihminen ja asioinut vuosia tk:ssa. Hyvin toimivat kiireellinen ja kiireetön ajanvaraus, diabeteshoitajan vastaanotot, seniorineuvola, hammashoito ja erikoissairaanhoitoon pääsy. Laboratorio palvelee ulkoistettuna myös kiitoksen arvoisesti.
Julia
03/2017
Kun olin Kauniaisten terveyskeskuksessa minua pakotettiin jämään odottelemaan yli 1,5 tuntia ennen kun lääkäri oli valmis ja sain puhua hänen kanssa.
Anonyymi
01/2017
Kerran tyttärelleni soitettiin aamulla aikaisin ja herätettiin että pitää tulla jatkotutkimuksiin heti nopeasti ja mitään sitten ei ollutkaan.
Anonyymi
12/2016
Hyvää palvelua saanut useasti!
Anonyymi
11/2016
sopivan kokoinen ihmiselle
Anonyymi
10/2016
Välittävä lääkäri sekä maltilliset odotusajat. Ainoa miinus, tuloksia testistä piti odottaa n.2kk kun tulivat postitse.
Anonyymi
09/2016
Kauniaisten terveyskeskukseen saa aina aikoja nopeasti vaikka ei olisikaan akuutti hoidontarve, ja muutenkin terveyskeskuksesta saa aina laadukasta ja ystävällistä palvelua.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Oskar
02/2017
Utmärkt vård av hjälpsam och vänlig personal
Anonyymi
11/2016
lääkäripalvelut vain ruotsinkielellä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Jukkis
02/2017
Pitkät jonot. Kieliongelma erittäin suuri. Potilasturva alaarvoinen Kokemattomuutta
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
asiakas
02/2017
Lääkärillä käynti on yhtä tyhjän kanssa, itse saa tehdä diagnoosit ja itse pitää tietää, mitkä lomakkeet on täytettävä. Lääkkeet ja lähetteet saa, kunhan ensin tietää mitä tarvitsee. Odotusaika ei ole pitkä, ja hoitajille pääsee yleensä heti.
Erkki Hautaviita
10/2016
Asiakkaan huomioiminen pitäisi olla parempi saavuttaessa. Se oli aikaisemmin, mutta on taas vajottu rutiineihin.
Anonyymi
09/2016
Hyvä palvelu muuten paitsi alkaa vastaanotto satunnaispotilaalle olla heikko. Tätä yritettiin korjata sihteerin palkkaamisella, mutta kuten koettua, niin sihteeri tekke enimmäkseen muuta työtä kuin potilaiden vastaanottoa yms.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Emmi
12/2016
Pienelle paikkakunnalle ehdottoman tärkeä ja palvelu on hyvää ja asian tuntevaa.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
potilas
12/2017
Viereilelle potilaalle ei tuotu ruokaa. Soitettiin kelloa ja tuli ilmeisesti osaston hoitaja katsomaa, että mikä hätänä. Sanottiin että ruokaa pitätäisi hänenkin saada. OH. sanoi että että olettette niin huono muistisia, ettäi ruokaa uudestaan anneta. Hän kavi vielä muka jostakin lapusta lukemasta, että ruoka on muka annettu. Ja väitti ettei sitä uudestaan anneta. Minä sanoin että hae potilas asiamies paikalle ja viedään potilas rönkkeniin. minä lähden todistamaan. OH. pyörähti ympäri ja haki kaverille ruokaa heti. Minulle sitten kostettiin, veitiin kipulääkkeet pois. Taju siinä kyllä meni. mutta en vielä kuollut. Mä elän vieläkin
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 989. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Mika H
01/2022
Kyseinen lääkäri kerta pilasi mahdollisuudet työllisyyteen. Lääkkeiden vaikutuksen alaisena en uskalla töihin mennä, työtarjouksista huolimatta. Yhdellä päivällä olisi pärjännyt, mutta tuli oltua 3kk. Lääkäri oli sekaisin kuin seinäkello ja yritti syöttää lääkkeitä/huumeita terveelle ihmiselle. Laskusta en ole vieläkään päässyt eroon, enkä ala palkka hommiin vain maksua maksaakseni vaan pitää se oma leipä saada. Suosittelen paikkaa lähinnä vain narkomaaneille, jotka tykkäävät vetää aineita. ei siis sovelias minulle. Ruoka oli pahaa ja hoitajat tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat. Miten Mikalla menee? Miten sitä voi mennä kun neljän sisällä hullujen keskellä... Lähinnä rahastuksen vuoksi pidättävät pitkään, että töitä riittäisi, mutta on se sairasta kun terve joutuu kärsimään.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Kirsikka
12/2017
Nenää operoitiin ja sanottiin että arpi voi jäädä. Ei jäänyt kiitos ammattitaitoisen lääkärin.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Faso
01/2018
Palvelu oli hyvää ja asiallista sekä hyvin ystävällistä. Kaikki minun huolet ja tarpeet otettiin huomioon ja sain juuri tarvitsemaa hoitoa.
Anonyymi
04/2017
Ruuhkaisesta puhelinpalvelusta (takaisinsoitto vasta 1,5 h kuluttua - maanantai!) huolimatta sain lapselle ajan vielä samalle päivälle. Hyvää palvelua myös lääkärin toimesta, kiitos.
Vanha nainen
02/2017
Ei koskaan enää tähän sairaalaan. Se kertoo kaiken; ala-arvoista kokonaisuudessaan.
Anonyymi
01/2017
Kävin keskussairaalassa sydämen ultraäänessä sivuäänen takia. Sain ajan nopeasti, ja itse tutkimus sujui hyvin ja lääkäri selitti selkeästi, mitä teki ja mitä eri äänet ja käyrät tarkoittivat. Valitettavasti itse tutkimuksen jälkeen lääkäri oli poistumassa ilman, että sain minkäänlaista selitystä siitä, mitä tulokset tarkoittavat. Koska olin vasta äskettäin kuullut ensimmäistä kertaa, että sydämeni tekee jotain ylimääräistä, pelkäsin, että se voisi tarkoittaa jotain pahempaakin, joten olisin ehdottomasti tarvinnut lääkärin selityksen, että sivuääni ei välttämättä vaikuta mihinkään ja että niitä joskus vain on. Selityksen sain vasta alettuani itkemään epätietoisuudessani.
harri rajamäki
12/2016
diabeetikon hoito on ollut hyvä
Fanny Rissanen
12/2016
Olen tyytyväinen sairaalan toimintaan ja toimintatapoihin
Anonyymi
12/2016
Odotusajat todella pitkät soitettaessa palveluun, aikoja ei juurikaan koskaan saatavilla tai ohjataan yksityiselle koska ko palveluja ei edes tarjota. Harvoin saa avun. Lapset on hoidettu suht hyvin mutta ajanvarauksen keskittämisen jälkeen heillekkään ei tahdo saada aikaa edes sairaanhoitajalle.
Heikki
11/2016
kiire ja viisas ensiapu
Talvikki
11/2016
erinomaista palvelua!
Arttu Lamberg
11/2016
Kaikki toimivat melko ripeästi heti alkuun, sairaanhoitaja auttoi potilasta samantien ja pisti asiat toimimaan samantien. Lääkärin saavuttua hän hoiti kaiken kunnolla!
Anonyymi
10/2016
Hyvää hoitoa ja palvelua, hieman joutui kyllä odottamaan mutta ei turhan kauaa.
seppo jalkanen
10/2016
jos olet harkinnut itsemurhaa niin pyydä leikkauslähete sinne joskin sekin on siellä tuskainen anestesia ei toimi saatat herätä kesken leikkauksen on kokemusta..
Sari Hietanen
09/2016
Menin kyseiseen paikkaan päivystykseen päiviä jatkuneiden vatsasärkyjen ja kuumeilun takia. Minulta otettiin verikokeet jne ja sitten sain odottaa tunnin pääsyä hoitajalle. Tämän tapaamani sairaanhoitajan asenne oli huonoin, mitä olen koskaan tavannut ja hän kyseli esimerkiksi täysin asiattomia, hyvin henkilökohtaisia kysymyksiä ja piti koko sairastumistani vain jonain pikkupöpönä josta turhaan hössötän. Minun piti päästä sitten lääkäriin, mutta odotettuani 4 tuntia !!!! olin niin huonovointinen enkä pystynyt istumaan tuolilla, että lähdin kotiin. Oloni vain paheni. Onneksi tajusin mennä yksityiselle joka sanoi HETI että vakavan tulehduksen merkit ovat selvät ja ilman antibiootteja olisin voinut saada munuaistulehduksen! Sain vahvan antibiootin ja sairauslomaa viikoksi! Onneksi tajusin mennä oikeaan hoitoon. Luokattoman huonon Porin päivystyksen takia olisin saattanut sairastua erittäin vakavasti! Onneksi asun nykyään Helsingissä ettei ole pelkoakaan joutua tuonne hoitolaitoksen irvikuvaan! Minulla on muuten todisteet lääkäriltä jos joku ei usko tarinaani!
Anonyymi
09/2016
Ammattitaitoista palvelua.
Anonyymi
09/2016
Ala-arvoista, asiakasta alentavaa palvelua. Hoitajat tylyjä, lääkärit eivät ota ongelmiasi vakavasti. Onneksi tajusin mennä yksityiselle, sillä tulehdus, jonka sanoivat Porin arvauskeskuksessa menevän ohi "buranalla ja levolla" oli leviämässä munuaisiin ja aiheuttamassa hengenvaarallisen tilan. Onneksi olen muuttanut, eikä minun tarvitse enää koskaan vierailla kyseisessä helvetinhuoneessa.
Anonyymi
08/2016
silmaleikkaus meni hyvin
Anonyymi
07/2016
Ihan hyvää hoitoa saanut ne kerrat kun on siellä ollut.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1431. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Laura
01/2018
Minulla on melko pitkä historia Kätilöopiston kanssa. Kätilöopisto on ollut mukana elämäni suurissa solmukohdissa. Vuonna 2007 olin siellä valitettavassa toimenpiteessä. Raskain mielin olin päätynyt raskauden keskeytykseen. Raskaus oli edennyt jo niin pitkälle että asia piti tehdä nukutuksessa. Kun päivä koitti, niin menin hoitajan vastaanotolle ensin ja sain jonkin tabletin. Sen tabletin nielemisen jälkeen oli liian myöhäistä muuttaa mielipidettä. Söin siis tabletin ja minut ohjattiin käytävälle seuraavaksi. Käteeni annettiin kansio. Avasin kansion. Löysin sieltä vatsassa olevan lapsen ultraäänikuvat. Lapsi, joka nyt oli kuoleva. Oli jo liian myöhäistä valita toisin. Nämä kuvat ovat piirtyneet ikuisesti mieleeni. Ikuisesti. Palaute 1: älkää antako raskaudenkeskeyttäjälle tilaisuutta nähdä ultraäänikuvia missään tilanteessa. Ellei hän sitä itse jostain kumman syystä pyydä. Paitsi että siinäkään tilanteessa en sitä suosittele. Vuonna 2014 olin Kätilöopistolla synnyttämässä esikoistani. Synnytystä jouduttiin käynnistelemään. Kivut olivat infernaaliset. Kätilö ei uskonut, että lapsi syntyy nopealla aikataululla ja antoi lievityksiä maltillisesti. Ponnistusvaiheessa avustava kätilö piti korvistaan kiinni, kun huusin niin kovaa. Palaute 2: Uskokaa potilasta/asiakasta. Hän on oman kipunsa paras asiantuntija. Älkää missään nimessä antako työntekijöiden pitää korvistaan kiinni, kun henkilö huutaa kivusta. Mitä suurin loukkaus sillä hetkellä. Piirtynyy mieleeni ikuisesti myös tämä. Luulin kuolevani kipuun, ja näin vain tuskaisen näköisen hoitajan. Kuin hänen kipunsa olisi ollut suurempi. Vuonna 2017 kävin Kärilöopistolla synnyttämässä toisen lapseni. Taaskaan minua ei uskottu, kun sanoin että lapsi syntyy melko pian. Synnytyksen kesto oli 2 tuntia ja tänä aikana ehdin tavata ainakin 4 kätilöä. Ellen enemmän. Palaute 3: Antakaa kätilöille mahdollisuus jäädä ylitöihin jos synnytys on kesken. Olin yksin ilman tukihenkilöä synnyttämässä muutenkin enkä voinut luoda sidettä kehenkään synnytyksen aikana kun henkilöt vaihtuivat. Kokemukseni oli se että olin aivan yksin. Kätilöopisto on auttanut maailmaan elämäni 2 tärkeintä henkilöä. Minulla ei olisi heitä jos kolmas tärkeä ei olisi taivaassa. Siinäkin oli osuutensa samalla paikalla ja saman paikan ihmisillä. Suurin palautteeni on kai se, että inhimillisyyttä ei saa kadottaa ja pitää kuunnella ihmistä sellaisins hetkinä kun henkilö syystä tai toisesta on sairaalassa. Mikään budjetti ei voi olla niin tiukka, ettei ole aikaa ja rahaa kohdata. Seuraukset voi olla äärimmäisen pitkät ja kipeätkin jos henkilökunnalla ei ole aikaa tai motivaatiota, tai kykyä kuunnella.
Tam
02/2017
Professional services , very satisfied.
Anonyymi
12/2016
Kätilöopiston sairaalassa on oman kokemukseni mukaan erittäin osaava henkilökunta.
Sarasofiaa
11/2016
Ei mitään huonoa sanottavaa
Anonyymi
11/2016
Aivan loistava, ystävällinen, ammattitaitoinen henkilökunta kautta linjan!
Anonyymi
11/2016
infaation kulku heikkoa, potilaana huomiotta jättäminen, hoidollisia laiminlyöntejä ja sekaannuksia
Nina
11/2016
Erinomaista palvelua!!!
marzuliini
10/2016
Huolehtivat hoitajat ja lääkärit, jotka pitivät minut ajan tasalla asioiden kulusta.
Anonyymi
10/2016
Sain hyvää hoitoa, mutta hoitajat olivat erityisen kiireisiä, enkä ehtinyt saada kunnollisia imetysohjeita.
Anonyymi
10/2016
Synnytin toisen lapseni Kättärillä toukokuussa 2016. Jouduin myös käymään lisäultrissa loppuraskaudessa sekä synnytyksen jälkeen useammissa tutkimuksissa. Jokaisella käyntikerralla erityisesti hoitohenkilöstön asiakaspalvelu on ollut mielestäni erinomaista. Joskus lääkäreilyö olisi odottanut enemmän neuvoja ja keskustelua hoidettavan asian tiimoilta. Kahdella käynnilläni oli myös itseilmoittautumisesta johtuva odotustilasekaannus
Anonyymi
09/2016
Kokemukseni oli kiitettävä.
Anonyymi
09/2016
Sektion jälkeinen verenvuoto (valtimonpää jätetty vuotamaan) josta potilas joutui itse ilmoittamaan hoitajalle kun veri lorisi lattialle. Leikkaava lääkäri joutui kutsumaan apua koska ei saanut lasta kohdusta.
Anonyymi
08/2016
Olin leikattavana Kätilöopiston sairaalassa 13.4.2016 . Leikkauksen piti olla aivan rutiinioperaatio, mutta paljastui, että minulla oli edellisten leikkausten takia hirveän paljon kiinnikkeitä. Leikkauksesta tuli pitkä ja vaativa, mutta Kätilöopistolla on huippuosaamista ja kaikki sujui aivan erinomaisesti! Kirurgit suoriutuivat kiitettävästi vaikeasta tilanteesta. Hoitajat hoitivat aivan loistavasti. Muu henkilökunta oli myös ystävällistä ja mukavaa. Olen sanomattoman kiitollinen saamastani hoidosta.
Anonyymi
08/2016
Oikein mukavasti sujui synnytys ja jälkihoito sairaalassa. Pidin osasta hoitajista paljonkin. Yksi tosin puhui minulle kuin lapselle (olen 33v) ja kaikilta löytyi eri ohjeet lapsen hoitoon mikä hämmensi. Otin kaikki neuvot vastaan ja sovelsin omaksi. Olin tyytyväinen:)
Anonyymi
08/2016
Synnytin v 2013 Kättärillä. Ihana kätilö, hyvä perhehuone ja huolenpito.
Anonyymi
07/2016
Kävin endokontrollissa ja oli oikein tehokas ja hyvä palvelu. Palohälytys tuli kesken tutkimuksen, mutta onneksi ei tarvinnut lähteä siinä asusteessa pihalle juoksemaan :)
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Anonyymi
01/2017
Meillä Laitilan tk.ssa ei ole omaa diabetekseen ja astmaan erikoistunutta lääkäriä. Attendon lääkäreitä vaihtuu tiuhaan.
Anonyymi
09/2016
Ei valitettavaa.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Eewabe
02/2018
Aina saanut ajan helposti. Pieni ja toimiva yksikkö!
Elise
06/2017
Mm
Anonyymi
01/2017
Hienosti sujunut kaikki asiointi
Toni Kukkonen
11/2016
Kaikki meni hyvin ja palvelu oli ystävällistä
Ella Neva
11/2016
Paimion neuvola puoli on loistava
Anonyymi
11/2016
Henkilökunta on aina ollut mukavaa ja palvelu pelannut
Kiree
11/2016
Kiitos, harmi että ei päivystystä vkl
Anonyymi
10/2016
Usein vaihtuvat lääkärit ja omalle lääkärille on ihan mahdotonta saada aikaa kuin vasta monen kuukauden päähän.
Anonyymi
08/2016
Sain avun vaivaani ja lähetteen eteenpäin. ja päivystyslääkäri vaikutti tosi pätevältä.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Johanna
12/2021
Asiat ei hoidu millään ja merkinnät täynnä virheitä
Minä
01/2018
Todella surkeaa palvelua lukuunottamatta näytteidenottoa! Lääkärit vaihtuu ja aina saat selittää asiat uudelleen eikä ketään kiinnosta. Tympeää, ylimielistä ja vähättelevää käytöstä lääkäreiltä!
Minä
01/2018
Lääkäri vähättelee ja nauraa asiakkaan oireille ja ongelmille. Tarttuu yhteen asiaan niin että muut jää huomiotta. Jokin ei ole omaa osaamisaluetta kohautetaan olkia ja kuuluu "en minä tiedä" tai "ei kuulu mulle" ja lähetettä tietävälle ei heru. Lääkärit vaihtuu koko ajan ja ovat kokemattomia. Koska saataisiin kunnon lääkäri tähänkin kylään..
Anonyymi
11/2016
Vääriä diagnooseja tehty, arvailtu sairauden laatu aivan toiseksi kuin mitä se sitten loppujen lopuksi on ollut. Asiakkaiden sairauksia vähätelty, tai ollut sellaisia kokemuksia, että asiakasta ei ole uskottu. Jatkotutkimuksiin pääsy on ollut vaikeata.Kun on ollut kyseessä jokin perustoimenpide ilman erikoisosaamista, Kurun terveyskeskuksessa on onnistuttu keskinkertaisesti tai joskus jopa hyvin.
Todella surkeaa palvelua lukuunottamatta näytteidenottoa! Lääkärit vaihtuu ja aina saat selittää asiat uudelleen eikä ketään kiinnosta. Tympeää, ylimiel..
- Minä
Lapsen käden kova murtumakipu ei kiinnostanut ketään. Särkylääkettä ja kotiin kipsin kanssa. Lapsi ei voinut nukkua moneen yöhön ja pyydettiin että kips..
- Susi
Olen käynyt låpi kuusi tekonivelleikkausta. kaksi niistä hengenvaarallisessa tilanteessa. Jokaisessa tilanteessa olen kokenut olevani ainutkertainen ihm..
- Kiitollinen potilas
lokakuussa 2021 näyteputkilon palautus labraan varausnumero otettu ko.asialle mutta siitä huolimatta 25 min piti odotella ylimielisen hoitajan palvelua.
- paappana
En saa kipeästi tarvitsemaani hoitoa. Ei ole tarpeeksi asiantuntemusta, jotta saisi lähetteen edes OYKS:iin. Kokeiden tuloksia tulkitaan väärin. Asiasta..
- Anonyymi
Hoitoon pääsee nopeasti, jonotusajat ovat olleet korkeintaan viikon tai kaksi, ja toiminta niin lääkäreiden kuin muunkin hoitohenkilökunnan osalta korke..
- Petri Nurminen
Kun 6v poikani yski sitkeästi monta kuukautta, vein hänet terveysasemalle. Siellä ulkomaalaistaustainen lääkäri kuunteli keuhkot ja kysyi minulta, onko ..
- Anonyymi
kahden viikon hoitojakso eristetyssä huoneessa kului lapsenakin mukavasti, sängylle ei kielletty kertaakaan kiipeãmästä. huoneitten välillä olleet ikkun..
- siruusMiten käy huomisen hoidon?
16.05.2022 | Duodecim.fi
Sairaalapotilaan delirium -uutuuskurssi nyt Oppiportissa
12.05.2022 | Duodecim.fi
Väärin katetroitu
11.05.2022 | Duodecim.fi
Mihin raskaana oleva ohjataan päivystyksessä? Duodecim Kimppakyydissä Hanna Savolainen-Peltonen
10.05.2022 | Duodecim.fi
Tutustu Oppiportin päivystystyötä tukeviin uusiin verkkokursseihin!
09.05.2022 | Duodecim.fi
Flowmedik Oy - Olemme päivittäneet tietosuoja- ja tietoturvakäytäntömme
28.5.2018 | Flowmedik
viki
09/2018
lapra ja lääkärin palvelut ala arvoista verrattuna keskus sairaalan palveluun