Info
Salla
01/2018
Kokemukseni ovat neuvolan puolelta ja päivystävästä henkilökunnasta. Olen saanut upeaa ja ammattitaitoista palvelua neuvolasta. Huoleni on kuunneltu ja olemme miettineet ratkausuja. Olen tullut kohdatuksi. Pidän sitä täkeimpänä. Samalla olen vauvan äkillisten kipuilujen vuoksi käynyt päivystävällä lääkärillä. Varatessani aikaa puhelinitse oli valitettavasti vastaanotto tyly ja vähättelevä. Vastaanotolla lääkäri ei pyytänyt istumaan ja itsekin seisoi. Hän ei edes vilkassut vauvaan, vaan iski reseptin. En usko, että hänen työaikaansa olisi kulunut yhtään enempää, jos olisi ollut hetken läsnä. Usein pelästynyt kolme kuukautisen vauvan äiti tarvitsee vain vastaanottavaisen ja lempeän kohtaamisen, sekä tietenkin lopuksi sen reseptin.
Leena
05/2017
Kävin Vallilan terveysasemalla tammikuussa 2017, koska olin flunssassa ja aktiivisen työni vuoksi jouduin jäämään sairauslomalle. Tarvitsin siis vain sairauslomatodistuksen, en mitään muuta. Tätä sain jonottaa yli kolme tuntia. Kolmen tunnin jälkeen pääsin vihdoin sairaanhoitajan luokse, jossa aikaa kului noin viisi minuuttia. Olin varautunut jonotukseen ja otin koulutehtäviä mukaan, joita sitten kirjoittelin odotellessani, mutta ihan oikeasti kun olin sairas, oli melko raskasta istua ja odotella näin pitkä tovi. Uudistus ei tainnut onnistua ihan parhain päin. Plussaa kuitenkin ihanalle sairaanhoitajalle, joka empaattisesti pahoitteli odotusta ja ohjeisti minut jatkossa soittamaan aina suoraan hänelle (kuten uuden järjestelmän mukaan siis jatkossa toimitaan). En ole tämän jälkeen joutunut lääkärissä käymään, mutta toivottavasti jatkossa sairaslomatodistuksen saaminen sujuu tosiaan yhdellä soitolla kolmen tunnin jonottamisen sijaan. Niin ja kirsikkana kakun päällä oli että yritin siis kyllä aamulla ensin soittaa, mutta valitettavasti vallilan terveysasemalle ei pystynyt jonottamaan vaan vastaanoton naisen sanoin "se on sitten vähän hakuammuntaa sattuuko pääsemään läpi"... Ehdotus: Voisiko tähän kehitellä jonkin jonotuspalvelun? Antaa arvioidun hoitoajan tai esimerkiksi vastaanoton hoitaja soittaisi, kun oma vuoro lähestyy? Terveysasemasta kun on kyse niin asiakkaat varmaankin asuvat lähistöllä ja itse olisin paljon mielummin odotellut kotona sängyn pohjalla ja tullu paikalle kun omaan vuoroon on esim 15-30 minuuttia. Ymmärrän, että tämä vaatii lisätyötä henkilökunnalle, mutta mikäli puhelimitse ei ole mahdollista jonottaa niin kyllähän asiakaskokemusta parantaisi huomattavasti se, että ei tarvitsisi jonotella yli kolmea tuntia omaa vuoroaan sairaana, epämukavilla penkeillä... tai helpompi vaihtoehto: miten olisi henkilökunnan lisäys? :)
Jyri Hautakangas
03/2017
Siirryin muuton takia Kallion terveysasemalta Vallilaan, ja voin sanoa, ettei paljon paremmin voisi asiat olla. Olen saanut aina todella hyvää ja ystävällistä palvelua. Minua on kuunneltu, ja asiat ovat hoituneet mallikkaasti. Iso peukku.
ihmettelija
03/2017
Olin loukannut jalkani ja yritin soittaa terveyskeskukseen saadakseni ajan lääkärille, koska kuin ettei Töölön tapaturma-asema ota vastaan kuin ambulanssilla tai lääkärin lähetteellä tulevat. Soitin n. klo 13.00 alkaen niin pitkään kuin sinä päivänä voi soittaa. Seuraavana päivänä aloin soittaa 8.00 ja yhteyden sain vasta 14.30. Uskomatonta
Huhtis
02/2017
Vaihtelevuus iso tekijä. Lääkärit vaihtuvat usein ja samalle on vaikea päästä. Yleiskuva silti positiivinen
Aurinkolahtelainen
02/2017
Aiemmin olisin arvioinut hoidon laadun keskinkertaiseksi, mutta kun hoitoon ei päässyt vuoden lopulla lainkaan, hoidon laatu on huono. koska sitä ei saa.
Anonyymi
01/2017
Hoitohenkilökunnan ystävällisyys ja empaattisuus on hyvin vaihtelevaa.
Anonyymi
01/2017
vaihtelee lääkäreiden välillä, mutta etupäässä olen saanut hyvää hoitoa
Anonyymi
01/2017
Olin hakemassa influessarokotetta. Terveydenhoitajalla oli ilmeisen kiireinen päivä takanaan, mutta hän keskittyi ystävällisesti ja rauhallisesti lisäkysymyksiini ja jatkoasiani hoitui siinä samalla. Loistavaa asiakaspalvelua!
sinikka huusko
01/2017
Ahdistava nuori, tietämätön lääkäri.
anja tikkanen / juska
12/2016
Työterveysasemalta (Diacor) jouduttuani siirtymään terveyskeskukseen lääkäripalvelu parani siten että uusi omalääkärini huomioi verenpaineeni liian korkeaksi (olin tästä Diacorissa usein ihmetellyt, miksei lääkitystä muuteta jotta paine alenisi - mutta ei kuulemma haitannut) heti ensi käynnillä ja määräsi lääkkeen jolla arvoni ovat nyt ihannelukemissa. Tosin ensikäyntini oli aika epämiellyttävä, sillä senhetkinen päivystäjä ei ymmärtänyt kysymystäni (esitin sen 3 kertaa - sitten luovutin) ja jäin hieman ihmettelemään kielitaidon heikkoutta. Sain kuitenkin sitten selvityksen asiaani kansliassa
Anonyymi
11/2016
Töykeää asiakaspalvelua puhelimessa
Anonyymi
11/2016
nopea ja asiakaspalvelullista toimintaa
Anonyymi
11/2016
Asianmukaista neuvontaa ja henkilökohtaista auttamista
Anonyymi
09/2016
Olen tyytyväinen palveluun
Anonyymi
09/2016
Terveysasemalla on niin hyviä ja päteviä, kun myös lääkäreitä, jotka haluavat vain seurata asioita. Verestävää kilpirauhas kystaa pidettiin tk.ssa närästyksenä/hyperventilationa, kunnes tyke laittoi minut heti ensimmäisen käynnin jälkeen ultraan. Matka on kivinen ja raskas, mutta nyt olen saanut pätevän ja hyvän lääkärin tk.sta, vaikka ajanvaraus jonot ovatkin huiman pitkiä
Anonyymi
09/2016
Muuten hyvä, mutta lääkärin kanssa hieman kielivaikeuksia. Ei ymmärtänyt mitä kysyin, sain vastauksen kuitenkin aulasta neuvonta/kanslia tiskiltä
Kirjoita arvio yksiköstä Vallilan terveysasema
Haluatko lisätä kuvia?
Lähetä arvio
Vakuutan, että tämä arvio perustuu henkilökohtaisiin kokemuksiini, edustaa rehellistä mielipidettäni ja hyväksyn palvelun ehdot ja säännöt