Vallilan terveysasema

  Yhteystiedot

 Osoite:
Rautalammintie 2
00550 Helsinki

Vallilan terveysasema

Rautalammintie 2, 00550

Puhelin: 09 31050333

Vallilan terveysasema

  Yksikön yleisarvio

Ajanvaraus

Varaa aika

Ensiapu

Ensiapu 24/7

Hinnat alkaen

Alkaen 0,00 €

62%

 Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta

 Asiakkaiden arvio jonosta

 Asiakkaiden arvio laadusta

  Info


Salla

         

01/2018

Kaksijakoiset kokemukset

Kokemukseni ovat neuvolan puolelta ja päivystävästä henkilökunnasta. Olen saanut upeaa ja ammattitaitoista palvelua neuvolasta. Huoleni on kuunneltu ja olemme miettineet ratkausuja. Olen tullut kohdatuksi. Pidän sitä täkeimpänä. Samalla olen vauvan äkillisten kipuilujen vuoksi käynyt päivystävällä lääkärillä. Varatessani aikaa puhelinitse oli valitettavasti vastaanotto tyly ja vähättelevä. Vastaanotolla lääkäri ei pyytänyt istumaan ja itsekin seisoi. Hän ei edes vilkassut vauvaan, vaan iski reseptin. En usko, että hänen työaikaansa olisi kulunut yhtään enempää, jos olisi ollut hetken läsnä. Usein pelästynyt kolme kuukautisen vauvan äiti tarvitsee vain vastaanottavaisen ja lempeän kohtaamisen, sekä tietenkin lopuksi sen reseptin.


Leena

         

05/2017

parempaa tulevaisuutta?

Kävin Vallilan terveysasemalla tammikuussa 2017, koska olin flunssassa ja aktiivisen työni vuoksi jouduin jäämään sairauslomalle. Tarvitsin siis vain sairauslomatodistuksen, en mitään muuta. Tätä sain jonottaa yli kolme tuntia. Kolmen tunnin jälkeen pääsin vihdoin sairaanhoitajan luokse, jossa aikaa kului noin viisi minuuttia. Olin varautunut jonotukseen ja otin koulutehtäviä mukaan, joita sitten kirjoittelin odotellessani, mutta ihan oikeasti kun olin sairas, oli melko raskasta istua ja odotella näin pitkä tovi. Uudistus ei tainnut onnistua ihan parhain päin. Plussaa kuitenkin ihanalle sairaanhoitajalle, joka empaattisesti pahoitteli odotusta ja ohjeisti minut jatkossa soittamaan aina suoraan hänelle (kuten uuden järjestelmän mukaan siis jatkossa toimitaan). En ole tämän jälkeen joutunut lääkärissä käymään, mutta toivottavasti jatkossa sairaslomatodistuksen saaminen sujuu tosiaan yhdellä soitolla kolmen tunnin jonottamisen sijaan. Niin ja kirsikkana kakun päällä oli että yritin siis kyllä aamulla ensin soittaa, mutta valitettavasti vallilan terveysasemalle ei pystynyt jonottamaan vaan vastaanoton naisen sanoin "se on sitten vähän hakuammuntaa sattuuko pääsemään läpi"... Ehdotus: Voisiko tähän kehitellä jonkin jonotuspalvelun? Antaa arvioidun hoitoajan tai esimerkiksi vastaanoton hoitaja soittaisi, kun oma vuoro lähestyy? Terveysasemasta kun on kyse niin asiakkaat varmaankin asuvat lähistöllä ja itse olisin paljon mielummin odotellut kotona sängyn pohjalla ja tullu paikalle kun omaan vuoroon on esim 15-30 minuuttia. Ymmärrän, että tämä vaatii lisätyötä henkilökunnalle, mutta mikäli puhelimitse ei ole mahdollista jonottaa niin kyllähän asiakaskokemusta parantaisi huomattavasti se, että ei tarvitsisi jonotella yli kolmea tuntia omaa vuoroaan sairaana, epämukavilla penkeillä... tai helpompi vaihtoehto: miten olisi henkilökunnan lisäys? :)


Jyri Hautakangas

         

03/2017

Aina hyvää palvelua

Siirryin muuton takia Kallion terveysasemalta Vallilaan, ja voin sanoa, ettei paljon paremmin voisi asiat olla. Olen saanut aina todella hyvää ja ystävällistä palvelua. Minua on kuunneltu, ja asiat ovat hoituneet mallikkaasti. Iso peukku.


ihmettelija

         

03/2017

Terveyskeskukseen ei saa yhteyttä

Olin loukannut jalkani ja yritin soittaa terveyskeskukseen saadakseni ajan lääkärille, koska kuin ettei Töölön tapaturma-asema ota vastaan kuin ambulanssilla tai lääkärin lähetteellä tulevat. Soitin n. klo 13.00 alkaen niin pitkään kuin sinä päivänä voi soittaa. Seuraavana päivänä aloin soittaa 8.00 ja yhteyden sain vasta 14.30. Uskomatonta


Huhtis

         

02/2017

Vaihtelevaa

Vaihtelevuus iso tekijä. Lääkärit vaihtuvat usein ja samalle on vaikea päästä. Yleiskuva silti positiivinen


Aurinkolahtelainen

         

02/2017

Takaisin ei soitettu

Aiemmin olisin arvioinut hoidon laadun keskinkertaiseksi, mutta kun hoitoon ei päässyt vuoden lopulla lainkaan, hoidon laatu on huono. koska sitä ei saa.


Anonyymi

         

01/2017

Hoitohenkilökunnan ystävällisyys ja empaattisuus on hyvin vaihtelevaa.


Anonyymi

         

01/2017

vaihtelee lääkäreiden välillä, mutta etupäässä olen saanut hyvää hoitoa


Anonyymi

         

01/2017

Olin hakemassa influessarokotetta. Terveydenhoitajalla oli ilmeisen kiireinen päivä takanaan, mutta hän keskittyi ystävällisesti ja rauhallisesti lisäkysymyksiini ja jatkoasiani hoitui siinä samalla. Loistavaa asiakaspalvelua!


sinikka huusko

         

01/2017

Ahdistava nuori, tietämätön lääkäri.


anja tikkanen / juska

         

12/2016

Työterveysasemalta (Diacor) jouduttuani siirtymään terveyskeskukseen lääkäripalvelu parani siten että uusi omalääkärini huomioi verenpaineeni liian korkeaksi (olin tästä Diacorissa usein ihmetellyt, miksei lääkitystä muuteta jotta paine alenisi - mutta ei kuulemma haitannut) heti ensi käynnillä ja määräsi lääkkeen jolla arvoni ovat nyt ihannelukemissa. Tosin ensikäyntini oli aika epämiellyttävä, sillä senhetkinen päivystäjä ei ymmärtänyt kysymystäni (esitin sen 3 kertaa - sitten luovutin) ja jäin hieman ihmettelemään kielitaidon heikkoutta. Sain kuitenkin sitten selvityksen asiaani kansliassa


Anonyymi

         

11/2016

Töykeää asiakaspalvelua puhelimessa


Anonyymi

         

11/2016

nopea ja asiakaspalvelullista toimintaa


Anonyymi

         

11/2016

Asianmukaista neuvontaa ja henkilökohtaista auttamista


Anonyymi

         

09/2016

Olen tyytyväinen palveluun


Anonyymi

         

09/2016

Terveysasemalla on niin hyviä ja päteviä, kun myös lääkäreitä, jotka haluavat vain seurata asioita. Verestävää kilpirauhas kystaa pidettiin tk.ssa närästyksenä/hyperventilationa, kunnes tyke laittoi minut heti ensimmäisen käynnin jälkeen ultraan. Matka on kivinen ja raskas, mutta nyt olen saanut pätevän ja hyvän lääkärin tk.sta, vaikka ajanvaraus jonot ovatkin huiman pitkiä


Anonyymi

         

09/2016

Muuten hyvä, mutta lääkärin kanssa hieman kielivaikeuksia. Ei ymmärtänyt mitä kysyin, sain vastauksen kuitenkin aulasta neuvonta/kanslia tiskiltä


Kirjoita arvio yksiköstä Vallilan terveysasema



Huono       Välttävä       Keskinkertainen       Hyvä       Erinomainen
Huono       Välttävä       Keskinkertainen       Hyvä       Erinomainen
Huono       Välttävä       Keskinkertainen       Hyvä       Erinomainen

Haluatko lisätä kuvia?



Lähetä arvio

Vakuutan, että tämä arvio perustuu henkilökohtaisiin kokemuksiini, edustaa rehellistä mielipidettäni ja hyväksyn palvelun ehdot ja säännöt  


  Takaisin