Info
Lisa Svensk-Armstrong
04/2022
Olin ollut todella sairas jo kahta/kolmatta viikkoa. Monia oireita oli vaan ei ollut koronasta kyse. Olo huononi. Olin käynyt jo kahdesti TK:ssa näyttäytymässä paikan päällä, mutta muuta en saanut kuin sairaslomaa. Hoitajan neuvoa noudattaen otin uudelleen "sinnikkäästi" yhteyttä puhelimitse. Kolmannella kerralla puhelimessa koitin kertoa oloni huonontuneen ja kerroin taustastani poskiontelontulehduksiin ym. niin sen sijaan, että minut olisi ohjattu lääkärille, hoitaja kehotti käyttämään nenäkannua. Ei siinä, mutta kun vielä jouduin puhelimessa vänkäämään asiasta huonovointisena jonkun besserwisserin kanssa pitkään sairasteltua. Turhauduin niin paljon, että oli pakko lyödä luuri korvaan. Olin sairas, epätoivoinen ja halusin apua. Tiesin itse, ettei kaikki ollut hyvin. Lopulta varasin ajan yksityiseltä terveysasemalta. Sain avun alle 15 minuutissa. Diagnoosi: hillittömän kokoinen polyyppi kauttaaltaan oikean puolen nenäkanavassa ja ontelossa. Lääkemääräys vahvaan kortisonikuuriin. Nenäkannu tässä tapauksessa oli täysin hyödytön, koska ilma (tai vesi) ei kiertänyt mistään läpi. Olen todella pettynyt Porvoo Näsin terveyskeskuksen toimintaan. Apua tai sympatiaa ei heru. Eikä välitetä tai kuunnella potilaan omaa terveyshistoriaa. Saati pääse edes hoitoon. Miksi maksan veroja tälläisestä hoidosta? Ylipäätään heräsi kysymys, että miksi hoitajat ansaitsisivat parempaa palkkaa mikäli hoidon laadun taso on tätä luokkaa? Ihan yleisenä neuvona jatkoa ajatellen: kaikkea ei voi hoitaa maitohappobakteereilla, kipulääkkeillä tai nenäkannulla. Joskus tarvitaan asianmukainen lääkitys parantuakseen.
Tuula
02/2018
Kiitos hoitavalle lääkärille. Hän teki useita ja perusteellisia erilaisia tutkimuksia kipeään ja valonarkaan silmääni, jossa tuntui roskan tunnetta. Hän myös konsultoi silmäpolille, johon sainkin pian lähetteen tarkistuskäynnille, silmäpolille myös kaikki kiitokset. Molemmissa terveyslaitoksissa tunsin olevani hyvässä hoidossa. Seuraava potilas ei hengittänyt niskaani, eli lääkäreillä oli oikeasti aikaa perehtyä vaivaani.
anonyymi
02/2017
Koko prosessi oli kovin työntekijälähtöistä ja besserwissermäistä. Hoitolinja oli jo päätetty ennenkun pääsin koko terveysasemalle, eikä minua näin katsottu tarpeelliseksi edes kuunnella.
Anne Falck
01/2017
Olen saanut hyvää palvelua.
Minea
12/2016
Sujuvaa palvelua kiireestä huolimatta. Aavistuksen etäistä ja persoonatonta joten siitä pieni miinus, mutta muuten hienoa asiakaspalvelua.
Anonyymi
11/2016
Käynti liittyi hampaan poistoon ja sain ensimmäisen ajan nopeasti mutta toisaalta olin pettynyt ettei hampaalle suoraan tehty mitään. Tilanne vain tarkistettiin. Jouduin varaamaan toisen ajan noin viikon päähän, jolloin hammas poistettiin onnistuneesti.
Anonyymi
11/2016
Ei mitään huonoa kokemusta.
Anonyymi
10/2016
Henkilökunta oli mukavaa eikä odotusaika ollut pitkä, vaikka näyttikin olevan ruuhkainen aika päivästä!
Anonyymi
10/2016
Lääkäreitä pitäis saada lisää koska hoitoon pääsyaika on liian pitkä
Anonyymi
09/2016
nopeaa palvelua!
Kirjoita arvio yksiköstä Porvoon terveyskeskuksen Näsin toimipiste
Haluatko lisätä kuvia?
Lähetä arvio
Vakuutan, että tämä arvio perustuu henkilökohtaisiin kokemuksiini, edustaa rehellistä mielipidettäni ja hyväksyn palvelun ehdot ja säännöt