Info
Meppi
03/2018
Todella nopeaa,ystävällistä ja ammattitaitoista toimintaa päivystyksessä. Kiitos!
Lenni
01/2018
Kaikki on kuin hidastetusta filmistä, ja miten voi aina olla odotusaika tunteja, vaikka potilaita kolme koko talossa. Lääkäritkään ei taida pysyä vuottakaan talossa.
Yrmykäinen
06/2017
Omalääkäri ei vähätellyt terveyttäni ja ohjasi jatkotutkimuksiin. Todella ihana lääkäri
Ilona2
04/2017
Tarvitsin uusia reseptin. Koin, että palvelu oli ripeää ja iloista.
Ulla Mamia
11/2016
Polveen injektoitavan hyalganin laitto epäonnistui ja hävisin rahaa n. 2 50 ?. Ensinnäkin minua oli infoitu väärin Päijät-Hämeen keskussairaalassa, että lääke on ostettava itse, vaikka olin perusterveydenhuollon lähetteellä ja sieltä sain reseptin. Terveysaseman lääkäri pisti lääkkeen kaksi kertaa polven sivuun ihanalle, ei nivelrajoon. Tämän jälkeen tilasin ajan yksityislääkärille, joka pisti itse ostamani lääkkeen hienosti niveleen. Reklamoituani asiasta pääsin vielä terveysasemalle toisen lääkärin hoitoon ja sain lääkkeet myös korvauksetta. Tosin kyseisestä hoidosta ei ollut enää kohdallani apua. Aiemmin ei oltu edes tätä hoitomuotoja tarjottu. Omasta ehdotuksesta sitä tuolloinkin kokeiltiin ja ihmeteltiin keskussairaalassa , miksei ole jo aiemmin kokeiltu. Reklamoituani asiasta niin keskussairaalaan sekä terveysasemalle, ei asiaan otettu kovin radikaalisti kantaa, vaan suurinpiirtein, että "pieleen on mennyt niin lääke kuin koko prosessi mutta kärsi nahoissaan rahanmenetys". En myöskään saanut polven nivelrikon alkuvaiheissa mitään lähetettä esim. fysioterapiaan tai fysiatrille. Jäätiin vaan odottaa,maan koska jalka on leikkauskypsä. Muissa asioissa Nastolan terveysasemalla olen saanut hyvää palvelua, asiallista ja kohtuullisessa ajassa.
Tiina
11/2016
Lähinnä lasten kanssa asioinut ja hyvin on tutkittu ja opastettu. Ja ihana kun ei ole ollut pitkiä odotusaikoja
Maikki
11/2016
Jonotusaika oli päivystyksessä luonnollisesti pidempi mutta hoito oli ensiluokkaista ja todella ystävällistä.
Pia
11/2016
Tytär pyysi lääkärille aikaa, koska päätä särki, oli kuumetta ja poskiontelot pakotti. Hoitaja varasi ajan itselleen, ei tutkinut vaan antoi heti sairauslomalapun. Hollolassa Oivassa (jota en listasta löytänyt) olisi tutkittu ontelot..... Kaksi kertaa kävi sama juttu, välissä vain viikko. Minä annoin oman lääkekuurin ja tyttö parani. Ei kaikki halua sairauslomaa, vaan paranemisen.
Tuuli Riisalo
11/2016
Toivottavasti terveyskeskuksen remonttia ei siirretä.
Helena Olkkonen/ Violet
10/2016
Minä olen aina päässyt vaivojeni kanssa ensin terveydenhoitajalle ja sitten tarvittaessa lääkärille. Minulle on oltu ystävällisiä ja asiallisia ja olen saanut tarvittavan avun ja hoidon.
Anonyymi
07/2016
Lääkärit kuin mitäkin harjottelijoita ja puoskareita, yleensä puhuvat huonoa suomea. Ja koskaan ei tapaa samaa lääkäriä kahta kertaa, näiden vuosien aikana paikassa ollut varmaan kymmeniä ja kymmeniä eri lääkäreitä, käyvät muutaman viikon tai kuukauden ja taas uudet tilalle. Jonotuksista ei kannata varmaan edes mainita. On niin ammattitaidottomia ja aivan järkyttävän huonolla asenteella olevia lääkäreitä, että niillä on kyllä mennyt kallis koulutus aivan hukkaan, ei mitään tulostavoitteellista toimintaa, pääasia että palkka juoksee.
Kirjoita arvio yksiköstä Nastolan terveysasema
Haluatko lisätä kuvia?
Lähetä arvio
Vakuutan, että tämä arvio perustuu henkilökohtaisiin kokemuksiini, edustaa rehellistä mielipidettäni ja hyväksyn palvelun ehdot ja säännöt