Info
jameva
03/2018
kaikki toiminut loistavasti
Annikki
01/2018
Omalääkärini on huolellinen, välittävä ja osaava. Vaikka muutin alueelta pois, käyn edelleen Kallion terveysasemalla, koska hoitosuhteeni on hyvä.
Vakioasiakas
01/2018
Sääriluuni murtui ja kuuden viikon kipsinpidon jälkeen sain jälkikontrolliajan Kallion terveysasemalle. Ilmottautumisessa ei kuitenkaan suostuttu antamaan lääkäriaikaa vaan väitettiin että avokipsin (jonka olisin voinut varsin hyvin itsekin heittää roskakoriin) poistava hoitaja riittää, sitten minua hyppyytettiin ympäri terveysasemaa etsimässä toimenpidehuonetta ja laitettiin lopulta tuulikaappiin odottamaan hoitajaa, joka oli 15min myöhässä. Vaatiessani lääkärin tapaamista hoitaja sanoi minulle että tuolla kuolee ihmisiä sydänkohtaukseen samalla kun sinä vaadit erityiskohtelua. Pitkän anomisen jälkeen ja kirjauduttuaan tietoihini, hoitaja tajusi että minun tosiaan tulisi tavata lääkäri. Lopulta jälkikontrollin suoritti viidessä minuutissa lounastaukonsa yhteydessä lääkäri, joka puhui samalla puhelimeen ja kävi välissä keskustelemassa toisen potilaan kanssa oven takana. Pyytäessäni arviota hän totesi että olen nuori ihminen ja jos siinä jotain vikaa vielä on, niin varaa uusi aika. Toivoisin että ilmoittautumistilanteessa hoidettaisiin potilaan taustatietojen ja ajanvarauksen selvittäminen huolellisesti, jotta vastaavankaltaisia tilanteita ei syntyisi.
ally
12/2017
Sain ajan tunti soittoajasta eteenpäin joka oli ripeää. Minulla oli selittämättömän kovat vatsakivu, ja terkkarilla toimittiin todella nopeasti. otettiin tulehdusarvot ja siitä kirurgiselle osastolle lähetettä. Kaikki tämä tapahtui alle kahdessa tunnissa. Hyvä kokemus. Luottamus ja turva kasvoi.
Charlotte
05/2017
Mielestäni jonotus ei koskaan ole ollut suuri ongelma lääkärissä. Olen käynyt ehkäisypuolella, normaalilla puolella mutta henkilökunta on hieman väsynyttä. Yksiön valot ovat todella keltaiset joka tuo huonon ilmapiirin ja väsymyksen odotuskäytäville. Asiakaskunta todella vaihtelevaa ja aika ajoittain joku humalainen öykkäri saattaa saapua paikalle. Mutta henkilökunta erittäin mukavaa, vaikka tuntuu että aika ajoittain eivät halua/jaksa tutkia ja tässä mielestäni on paljon parannettavaa. Olen myös jostain syystä johtuen saanut ajoittain hieman töksähtelevä käytöstä kysyessäni joillekin itse selviä asioita jotka eivät itselleni ole.
Jari
05/2017
Kaikki osa-alueet toimivat erittäin hyvim
Heikki Mölsä
04/2017
Kysymys oli pelkästään hampaiden puhdistuksesta. Hoitaja tarkasti kuitenkin sen lisäksi hampaani huolellisesti. Toimenpiteet tehtiin huolellisesti ja koko ajan kysyttiin miltä minusta tuntuu ja pidettiin tauko tarpeen vaatiessa. Lopputulos oli parempi kuin odotin. Minulle jäi hoidosta erittäin myönteinen kuva.
Anonyymi
01/2017
Pompottelua eri lääkäreiden välillä. Eri hoitoohjeet. En saanut tarvittavia tutkimuksia toiselta lääkäriltä. Lääkärit eivät osanneet ohjeistaa, että röntgenkuvat ja labrakokeet olisi voinut otattaa samassa paikassa vaan piti kulkea kaupungin toisesta laidasta toiseen labran ja kuvien vuoksi.
Anonyymi
01/2017
Minua hoitanut lääkäri vaikuttaa hyvin epäammattilaiselta. Hän jauhaa aina purkkaa puhuessaan ja räpeltää hiuksiaan hermostuneesti. Neuvot ja ohjeet hän googlettaa ja lukee minulle sieltä suoraan. Eniten minua on kumminkin harmittaa se, että Kallion terveysasema on selvästi alimiehitetty sillä välillä en saa aikaa samalle päivälle akuutista asiasta vaikka soittaisin heti aamulla.
Anonyymi
01/2017
Hoito oli ihan hyvää
Anonyymi
12/2016
Lääkäriajan saaminen on todella vaikeaa. Hoitajat tekevät aina kaikkensa puhelimessa vakuuttaakseen ettet tarvitse lääkäriä ja kotihoito riittää. Jos vastaanottoajan on lopulta saanut, hoito ja palvelu Kallion terveysasemalla on ollut hyvää.
Marko suolaniemi
12/2016
Tässä paikassa tuntuu, ettei oteta tosissaan mitä ikinä sitten onkaan vikana.
Ida Kemi
12/2016
Ajanvarauksessa jonot ovat älyttömän pitkät ja tiedonkulku hidasta, mutta hoito osaavaa ja asiallista.
Nathalie Mutka
11/2016
Ennen käytin Kallion terveysaseman palveluita, mutta viime vuosina odotusajat omalle lääkärille ovat olleet kohtuuttoman pitkät, yli kuukausi on pitkä aika jos on akuuttia pientäkin vaivaa. Henkilöstöpulan huomaa joskus myös soittaessa. Hoitajat ja lääkärit ovat hoitaneet työnsä hyvin kun heidän luokseen on päässyt. Yksityisyrittäjänä käytän Mehiläistä, koska en joudu vaivojeni kanssa odottamaan sinne pääsyä. Käyttäisin julkisia palveluja jos niissä olisi riittävästi henkilökuntaa tarpeeseen nähden.
Anonyymi
11/2016
Olen asioinut aikaisemmin Viiskulman terveysasemalla jossa sain aina erinomaista palvelua. Sitten asuinalueeni vaihtui ja aloin käyttämään Kallion terveysasemaa. Kahden kerran jälkeen koin etten voi enää luottaa terveysaseman tasoon ja vaihdoin takaisin Viiskulmaan. Kerron seuraavaksi kokemuksistani Kallion terveysasemalla: 1. kerta. Menin lääkäriin voimakkaiden kylkikipujen takia. Epäilin kylkiluuni murtuneen. Oireet olivat hiukan epämääräisiä joten kaipasin lääkärin neuvoa. Lääkäri ei oikein jaksanut kuunnella mitä minulla oli sanottavaa, luki lääkärikirjasta neuvoja sanomisiensa tueksi ja oli todella nyrpeän oloinen. Sellainen että teki mieli pyytää anteeksi olemassaoloani. Hän havaitsi patin kyljessäni muiden oireiden lisäksi mutta ei noteerannut asiaa. 2. Hakeuduin terveysasemalle näyttämään kahta eri luomea. Kun aika lähestyi olin huolissani patista kyljessäni joka oli havaittu edellisellä käynnillä koska se oli kasvanut kokoa. Lääkäri oli myöhässä aikataulusta ja sanoi että hänellä on 10 minuuttia aikaa minulle. Hän puhui suomea vähän huonosti. Selitin että olen nyt enemmän huolissani patista kyljessäni kuin luomista joita tulin näyttämään. Meillä meni viisi minuuttia siihen kun hän yritti tuputtaa minulle luomien tarkistamista ja uuden ajan varaamista patille vaikka sanoin että vaihdetaan järjestystä ja jätetään luomet ensi kerralle. Jos kyljessäni on kasvain tai jotain kun se oli kasvanut kokoa. Yritin selittää tätä mutta hän oli itsepäinen. Jouduin luovuttamaan. Sitten hän katsoi luomiani, kysyi onko muutoksia ja toisen kohdalla muutokset olivat syy poistaa, Sitten hänellä olikin ehkä vielä minuutti aikaa ja hän kokeili kylkeäni ja lähetti minut ultraan. Ja varasi uusia aikoja pari kappaletta. Peruin ajat enkä palannut hänen vastaanotolleen enää. Mielestäni nämä eivät olleet ammattimaisesti hoidettuja tilanteita. Vaihdoin terveysasemaa.
Anonyymi
11/2016
Asiat hoidettiin hyvin ja jouhevasti
Jenni
11/2016
Upea lääkäri, ei kiireen tuntua, ensiluokkainen palvelu
Manta
11/2016
Joka kerta olen saanut hyvää palvelua. Ei valittamista.
Anonyymi
11/2016
Kallion terveysaseman yleinen fiilis on vähän sellainen että potilaita tulee liukuhihnalta eikä ole juurikaan aikaa/resursseja yksilölliseen parempaan hoitoon.
Anonyymi
10/2016
Sain hoitajalta palautetta siitä että tulin iltapäivällä asemalle enkä aamulla. Tämä on älytöntä kun sairastelu alkoi vasta päivällä
Anonyymi
10/2016
Asioita pitkitetään turhan paljon välillä
Anonyymi
10/2016
Aluksi oli vaikea päästä hoitoon, mutta kun pääsin hoitaja ja lääkärit olivat ihania ja ottivat minut vakavasti ja määräsivät eri tutkimuksia.
Soili Kärkkäinen
10/2016
Omalääkäri loistava.
Anonyymi
10/2016
Parasta on se, että hoitoon tai esimerkiksi vähintään terveydenhoitajalle pääsee yleensä todella nopeasti. Huonoa on se, että samaa potilasta saatetaan pallotella usealla lääkärillä/hoitajalla/terapeutilla jolloin kenelläkään ei ole kokonaiskuvaa potilaan tilanteesta. Osalla lääkäreistä taipumus tarjota reseptiä ennemmin kuin selvittää ongelman syy. Osa terveydenhoitajista todella sympaattisia, osa kiireisiä ja hermostuneen oloisia. Fysioterapeutit reippaita, sympaattisia ja ammattitaitoisia. Terveysasemalla kulkeminen hieman vaikeaselkoista.
Anonyymi
09/2016
Olen saanut hyvää hoitoa, olen tyytyväinen
Emmi
09/2016
Todella hyvää palvelua terveyskeskuslääkäriltä.
Maria
09/2016
Minä tykkään siitä koska ne ovat niin kilttejä
Anonyymi
09/2016
Tuntuu välillä, ettei minun puheitani kuunnella ollenkaan, vaan keksitään vaivaan helpoin mahdollinen ratkaisu jotta minusta päästään mahdollisimman nopeasti eroon.
Anonyymi
09/2016
todella epäammattimaista hoitoa ja ihmisen vähättelyä hammaslääkäripelosta
Anonyymi
09/2016
Palvelu on aina asiantuntevaa, luottamuksellista ja ammattitaitoista. Mikäli tarvitsee apua, osataan terveysasemalta aina ohjata myös eteenpäin.
Anonyymi
09/2016
Ihan hyvä hammashoito
Anonyymi
09/2016
Yritin kesällä soittaa, kun ahdistukseni töissä kävi niin suureksi, että aloin saada tosi itsetuhoisia ajatuksia. Sanoivat, että aikaisintaan parin viikon päähän saisi ajan. Kehottivat soittamaan muualle. En soittanut.
Anonyymi
08/2016
Yleensä olen ollut tyytyväinen palveluun. Viime kerralla tuntui kuitenkin siitä, että lääkäri ei ottanut huoleitani tosissaan, eikä viitsinyt kunnolla edes tutkia sitä pattia, jonka takia olin sinne mennyt.
Anonyymi
07/2016
Ystävällinen ja asiallinen tapaaminen sairaanhoitajan kanssa järjestyi nopeasti ja tapahtui lähes täysin aikataulun mukaan. Arvostin etenkin reipasta, ammattimaista otetta. Lähellä kotiani.
Kirjoita arvio yksiköstä Kallion terveysasema
Haluatko lisätä kuvia?
Lähetä arvio
Vakuutan, että tämä arvio perustuu henkilökohtaisiin kokemuksiini, edustaa rehellistä mielipidettäni ja hyväksyn palvelun ehdot ja säännöt