Info
Anne-Maarit Toikka
03/2018
Aina olen saanut hyvää ja asiallista palvelua sovittuna aikana
mummu
03/2018
ystävällinen asiakaspalvelu
Maju
03/2018
Sain nopeasti avun kipeän hampaan hoitoon päivystykseen ja hyvän hoidon hampaaseen.
Miina
01/2018
Turha käynti,maksullista ja lähes aina,palaa asiaan uudestaan jos et ole parantunut muutaman pv sisällä.
Timo Lohko
01/2018
Asiakaspalvelu, opastus, hoitavan hoitajan selkeät neuvot ja lisäksi kotiutuksen jälkeen ns. "jälki hoito" puhelut ilahduttivat.
nasu23
12/2017
Sairaala kaipaa uusiutumista monelta osin mm. sisustus, työntekijöitä lisää kiirellisille osastoille. Lasten osasto kehittynyt hieman parempaa suuntaa ja mukavia työntekijöitä.
Nita
05/2017
Työntekijöiden ammattitaito ei ajantasalla, työvälineet heikot.
Minna
04/2017
Olin synnyttämässä Ekks:ssa. Poika syntyi sektiolla. Kaikki meni hyvin ja henkilökunta oli ystävällistä.
AV
03/2017
Kävin kuulotutkimuksissa muutama vuosi sitten.Jo silloin oli hieman vaikea löytää oikeaa poliklinikkaa, talo on verraten iso. Sen jälkeen siellä on tehty laajennusta. Poliklinikkakäynti oli miellyttävä, kuulontutkija oli huolellinen ja lääkärillä oli aikaa selittää ja vastata kysymyksiin.
Marjatta Roiha
01/2017
Olen saanut asianmukaista palvelua ja tarvitsemaani hoitoa. Kiitos siitä !
Mikkunat Dillmann
01/2017
Kehittynyt huomattavasti. Osaava henkilöstö
Klaus
01/2017
Kesä 2014. Olin kärsinyt masennuksesta pitkiä aikoja vuosien varrella. Syönyt lääkkeitäkin. Olin kyseisellä lääkärillä käynyt. Aina olo oli vähintäänkin huonontunut. Syyllistävä vaikutus. Kokeilimme lievempää unen antavaa valdoxsania. Tunsin olevani aivan maassa. Teki mieli hypätä auton alle. Päätin mennä hänen vastaanotolleen jos vaikka hän voisi auttaa minua. Koputin.Menin sisään. Hän näytti vieressä istuvaa nuorta naista. Kysyi että,saisiko olla paikalla,oppilas. Sanoin että kyllä. Istuin. Lääkäri katsoi minua tuimasti. Sitten hän kysyi.."Mitä sinä haluat minulta" katsoin häntä hämmästyneenä. Tyrmistyin. Yritin sanoa tarvitsevani todella huonoon olooni apua. Katsoin heitä molempia. Sitten nousin . Sanoin ettei tästä tule mitään. Lähdin pois. Jos sairaalaan menevällä tiellä olisi tullut auto vastaan olisin hypännyt alle. Lopulta jotenkin selvisin . Kiitos ymmärtäväisen vaimoni
Mikko Dillmann
01/2017
Äärimmäisen positiivinen kehitys suunta. Tyytyväinen palveluun.
jonna käiväräinen
01/2017
Infaatio kulki hyvin ja erikoislääkäriin sai helposti yhteyden.
MILJA PARTTI
01/2017
hyvä oli hoito
anne-mari
01/2017
Paksusuolen tähystyksen ja operaation jälkeen ohjeet olivat riittämättömät, aiheutui turhaa pelkoa.
Anonyymi
12/2016
Korva-, nenä- ja kurkkutautien poliklinikalla sekä päiväsairaalassa olen saanut erinomaista ja asiantuntevaa hoitoa ja palvelua.
Anonyymi
12/2016
Hoito koskee äitiäni, jonka kuulokoje meni rikki. Vein hänet LPR:aan saamaan uuden kojeen, mutta ikääntyneenä eläkeläisenä hän sai oudon, ehkä varastossa kymmeniä vuosia lojuneen suuren mötikän, jolla hän ei sitten koskaan saanut puheesta mitään selvää. Kyseinen törkeä menettely laitettiin toimestamme erityisvalitusten kohteeksi, ja lopulta hän sai entisen kaltaisen kojeen jolla alkoi taas kuulla. Ihmettelemme onko tämä LPR:ssa kovinkin tavallista? Vanhuksille ei anneta mitään arvoa...
matti nevalainen
12/2016
palaute vain odotusajasta silmapolille joka oli noin puoli vuotta...aika olisi ollut 7.2.2017 ja kyseessa kuitenkin silmat....peruin ajan.
Anonyymi
12/2016
Sain todella nopesti palvelua, ja soittaessani päivystykseen vastaaja oli todella mukava naishenkilö.
Anneli Oranen
12/2016
Nais-ja miespotilaiden sijoittaminen samaan potilashuoneeseen on potilaan itsemääräämisoikeuden kannalta arveluttavaa. En suostunut siihen, ja sen kyllä sain sitten tuntea kohtelussa.
Erkki Kuusisto
12/2016
Palvelu kohtuullista pitkällä kaavalla
Elina Jaakkola
12/2016
Viime vuoden aikana palvelu on parantunut huomattavasti.
Anonyymi
12/2016
Ammattitaitoinen hoitopalvelu.
Juho
11/2016
Palvelu ollut aina ammattimaista ja laadultaan hyvää.
Anonyymi
11/2016
Olen ollut hoidossa päiväkirurgisella osastolla, ja palvelu siellä toimii hyvin. Odotusaika leikkaukseen saisi olla lyhyempi.
Airi Somerkoski
11/2016
Hoito asiallista, joskin kerran petipotilaana käytävällä tilanpuutteentakia.
Sami Lempiainen
11/2016
Kaikki ovat niin reippaita ja hyväntuulisia työntekijöitä
Anonyymi
11/2016
Jonotusaika oli kohtuullinen ja palvelu hyvää
Anonyymi
11/2016
Aina saa odottaa vaikka aika olisi varattu
Sasui
11/2016
Ystävälliset hoitajat kiireestä huolimatta
J HUUHTANEN
11/2016
SILMÄPOLIKLINIKSN TOIMINTA PAREMPI KUIN AIEMMIN
Anonyymi
11/2016
Odotusaika voisi olla lyhyempi.
Aino Carmona
11/2016
Hyvää palvelua
Sami lempiäinen
10/2016
Sairaalassa on hyvä ja ammattitaitoinen henkilökunta.
Anonyymi
10/2016
Leikkauksen jälkeen pois lähtö päivänä koin osastonhoitajan kohtelun töykeänä.
Anonyymi
10/2016
Potilaan vähättely, virheellisen diagnoosin korjauksen hitaus, jatkotutkimusten mahdottomuus, lääkärin valan "unohtaminen".
Anonyymi
09/2016
joutunut useamman kerran vierailemaan siellä leikkauspyödällä ja lääkärin vastaanotolla. Palvelu toimii.
Anonyymi
09/2016
Tähän asti melko pitkistä jonotusajoista huolimatta olen ollut tyytyväinen EKKS:n palveluun. Asiointia helpottaa ajanvarauspalvelu.
Anonyymi
09/2016
Tyttöni psorin takia ollaan asioitu useastikin E-K keskussairaalalla. Tyttöni on pian 18-vuotias ja tuntuu hassulta kun lääkäri kohdistaa puheensa minulle, eikä hänelle, vaikka hänen sairaudestaan on kysymys.
Anonyymi
09/2016
Palvelu tylyä ja tahditonta. Odotusajat järkyttävän pitkät. Tietty lääkäri oli ala-arvoinen. Valitettavasti näin.
Anonyymi
09/2016
Hyvää ja inhimillistä hoitoa.
Anonyymi
09/2016
When I was giving birth to my firstborn, the nurses took magnificent care of me. It was a difficult labour, but I wasn't worried thanks to them. Just too bad the anesthetic stopped working when I was taken to C-section and they had to put me to sleep.
Anonyymi
09/2016
Erinomainen synnytysosasto ja pätevä huolehtivainen henkilökunta. Miinusta huonosta rakennuksesta ja jäätävän kylmästä huoneesta.
Anonyymi
08/2016
Päivystykseen sain kutsun tekstiviestillä, jotta jonotusaika paikan päällä ei olisi pitkä. Odotimme silti yli 5 tuntia lääkärille pääsyä. Lääkäri oli epäasiallinen ja töykeä. Palvelu ala-arvoista. En jäänyt odottamaan labraan pääsyä, vaan lähdin pois ja menin seuraavana päivänä muualle saamaan hoitoa.
Anonyymi
08/2016
Olen käynyt Sairaalassa ihotauti osastola. Tällä osastolla olen kokenut olevani "tärkeä" potilas.Sairauteeni paneuduttiin perusteellisesti.Syytä ei ensin meinattu löytää, mutta osaava lääkäri ei luovuttanut helpolla.Hän soitti minulla ja kyseli vointiani.Samalla perusteellisuudella sieltä otti yhteyttä toinenkin henkilö joka antoi tietoa eteenpäin.Viimeisellä käynnillä lääkärin luona syy sairauteen selvisi.Oli mukava huomata miten lääkäri oli todella tyytyväinen, kun syy selvisi.Kyse oli hänen ammatti osaamisestaan ja pitkä jännitteisyydestään potilaan vuoksi.Hän olisi malli esimerkki toisen osaston toiminnalle.
Kirjoita arvio yksiköstä Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
Haluatko lisätä kuvia?
Lähetä arvio
Vakuutan, että tämä arvio perustuu henkilökohtaisiin kokemuksiini, edustaa rehellistä mielipidettäni ja hyväksyn palvelun ehdot ja säännöt