Info
Glaukoomikko
10/2021
Glaukoomalääkäri ei vain koskaan soita luvatusti. Samalla jää reseptit uusimatta. Kipeä alkaa olla silmä, kun ei saa tippoja apteekista.
Laserpotilas
04/2021
Silmien laseroinnista huono kokemus, lääkärit vaihtuu eivätkä ole ajantasalla mitä potilaalle on tehty. Tarkastusväli venynyt 1,5 vuoteen vaikka pitäisi olla 1 vuosi. Hoitajat olleet ihania. Lääkäri aloittanut kiireellisen hoitoa vaativan silmän laseroinnin viimeiseksi vaikka olisi pitänyt heti hoitaa. Todella tyly naislääkäri kun kysyi monta polttoa tai hoitokertaa jatkossa tarvitaan. Tiuskien antoi tietoja vaikka kuuluu ihan potilasoikeuslakiin saada tietoa omasta hoidosta. Itkien lähdin kotiin kun oli niin inhottava kokemus. Ei voi antaa valitettavasti hyvää palautetta.
Perheenjäsen
02/2019
Perheenjäseneni oli joulukuussa tutkimuksissa. Silloin luvattiin että lääkäri soittaa parin viikon sisällä. Lääkäristä ei ole kuulunut kahteen kuukauteen mitään, vasta kun perheenjäseneni useamman kehotukseni jälkeen soitti Coronariaan, saimme postissa epikriisin. Mitään syytä tai anteeksipyyntöä emme saaneet. Itse en voinut soittaa aikuisen perheenjäsenen puolesta, sillä tietoja minulle ei olisi kerrottu. Huonoa asiakaspalvelua - ei sairaala voi unohtaa kertoa tutkimustuloksista asiakkaalle!
Aimo Laatta
06/2018
Palvelukokemus auttoi minua näkemään maailman uusin silmin!
virvelwind
03/2018
Nopea ja hyvä hoito, ystävällinen henkilökunta
Lasiainen
02/2018
Ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua:)
TERTTU
03/2017
Hei, sain erittäin ihanan vastaanoton Tilkan Silmäsairaalassa. Vaikka aikataulu oli jäljessä ei se haitannut koska tunnelma oli niin lempä ja kotoisa vaikka kiire oli kaikilla. Kiitos hyvästä hoidosta.
Marika Toivonen
03/2017
Asiat sujui hyvin ja sujuvasti. Positiivinen kokemus ja asiantunteva lääkäri.
Anita Puustell
03/2017
Asiat sujuivat mutkattomasti , lääkärin ajalla ei ollut kiireen tuntua, toimenpiteestä kerrottiin kohta kohdalta. Luotettava olo syntyi asiantuntevista työntekijöistä. Lopputulokseen olen ollut päivä päivältä tyytyväisempi. Ainut havainto toimimattomuudesta oli , että ihmiset odottivat usein väärässä paikassa omaa vuoroaan. Useammasta ovesta sisääntulo ja kaksi aulaa sotkevat ensikertalaisen oikean oven löytämistä.
Liisa
03/2017
Sain hyvää hoitoa ja käyn säännöllisesti jatkossakin.
Asiakas 51 v.
02/2017
Olen asioinut yksikössä ja kokenut saavani yksilöllistä ja asiantuntevaa palvelua.
Kirjoita arvio yksiköstä Coronaria Silmäsairaala
Haluatko lisätä kuvia?
Lähetä arvio
Vakuutan, että tämä arvio perustuu henkilökohtaisiin kokemuksiini, edustaa rehellistä mielipidettäni ja hyväksyn palvelun ehdot ja säännöt