Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Pirjo -Riitta Karuranta
04/2021
Olen odottanut Prenar rokotukseen pääsyä nyt kaksi vuorokautta. Olette yhä jonossa höpötystä olen nyt kuullut samaisen ajan riittävästi, ja mitään ei tapahdu.
Merja Tähtinen
03/2018
Olen joutunut viimeisen viiden vuoden aikana yhdeksään eri leikkaukseen. Viisi niistä on suoritettu täällä. Jalkakirurginen toimenpide epäonnistui kahdesti. En tehnyt valitusta. Lääkäritkin ovat ihmisiä. Kolmas kerta on tuntunut nyt onnistuvan , aikaa vasta kolmisen kuukautta niin vielä ei voi tietää , mutta elän toivossa että kävelen vielä kunnolla :) Käsikirurgian puolella olin hoidossa myös , koska nivelrikko oli tuhonnut käsiä ja jalkojakin. Sieltä minut osasi lääkäri lähettää reumapolille ja tutkittiin tarkemin. Sain vihdoin diagnoosin joka selitti kaikkea krämppää jota jo luulin suunnilleen kuolemaksi. Reuma oli hoitamattomana päässyt jylläämään liian kauan. Toisaalta kun ihminen haluaa pärjätä eikä halua valittaa ja kun valittaa tarvitaan lääkäriltä hyviä tuntosarvia huomaamaan että tämä ihminen tarkoittaa mitä sanoo. Olen kiitollinen käsikirurgille. Vaikka käsi ei luudu , ei ole hänen vikansa sain lääkkeet vihdoin reumaan :) Osastoaika leikkausten yhteydessä oli ehkä liiankin mukava kokemus. En tarkoita että kukaan haluaa sinne mennä ellei ole tarvis , mutta lääkäri jutteli juuri niin että ymmärsit mistä on kysymys ja hoitajilta ei olisi voinut vaatia mitään enemmän. Apua oli tarjolla ja huolenpito oli todella aitoa. Siisteys oli huomattavaa joten jotakin on kovin hyvin onnistnut kaikessa :) Ruokakin oli niin hyvää että kotona olen yrittänyt loihtia yhtä hyvää lohi parsakaali ruokaa :)
elätys
03/2018
Välittävä henkilökunta, hoitomenetelmät ajanmukaiset, ruoka hyvää ja riittävästi
Tiitta
02/2018
Verta annettiin neljä pussia, hemoglobiini oli matalalla, henki pelastui.
matti renfors
12/2017
hoitotehtiin nopeasti ammattitaidolla
Marja
05/2017
Asiallista,hyvää työtä.
Teemu
04/2017
Osastoihin todella vaikea löytää. On liian sokkeloinen paikka niin nuorille kuin vanhuksillekin.
seija60
03/2017
Olen saanut erittäin hyvää hoitoa, ja onneksenni on lääkärini ollut alusta asti sama. Hlökunta on myös hyvin palvelualtis ja ajt pitää. Kohtelu inhimmillistä.
mki2000
02/2017
ei täysin persiiistä...
MITU
01/2017
KOLARISTA JOHTUEN HEINÄKUUSSA 2010 NILKKA VAURIOITUI . ITSE EN OLLUT SYYLLINEN, MUTTA LIIKENNEVAKAATUS IF EI SUOSTUNUT KORVAAMAAN LEIKKAUSTA JOTEN JOUDUIN YLEISELLE SEKTORILLE. LEIKKAUS OLI HELMIKUU 2011. NILKKA OIKAISTIIN JA TUETTIIN RUUVEILLA. 2013 NILKKA LAKKASI NOUSEMASTA KAATUMISEN SEURAUKSENA. HAKEUDUIN PÄIVYSTYKSEEN , EI MURTUMAA, KIPULÄÄKE JA KOTIIN. NILKKA EI TULLUT KUNTOON, JOTEN PYYSIN TERVEYSKESKUKSESTA LÄHETETTÄ KIRRALLE LÄÄKÄRILLE JOKA OLI LEIKKAUKSEN TEHNYT EN SAANUT SITÄ JA ILMAN LÄHETETTÄ EN PÄÄSSYT KYSEISELLE LÄÄKÄRILLE, KUN NILKKA EI VAAN KUNTOUTUNUT KÄVIN PYYTÄMÄSSÄ LÄHETETTÄ. SAIN SEN VASTA KESÄLLÄ 2013 KUN OLI OLI ERI LÄÄKÄRI TK:SSA. ERI VAIHEIDEN JÄLKEEN NILKKAAN TEHTIIN KOLMEN LUUN LUUDUTUSLEIKKAUS TAMMIKUUSSA 2016. TOUKOKUUSSA TODETTIIN, ETTÄ RUUVIT ON LAATASTA IRTIPOIKKI, NÄIN OLI KUULEMMA KÄYNYT MUILLEKIN. OLI KUULEMMA OLLUT HUONO SATSI RUUVEJA SILLOIN . MINUT LAITETTIIN LEIKKAUSJONOON, JONNE PÄÄSIN JOULUKUUN 8 PV. 2016. MUUTENKIN KAIKKI KANGERTELI MATKAN VARRELLA, MILLOIN OLI VÄÄRÄ KUVAUSPAIKKA YM. LASKU KYLLÄ TULI KORJAUSLEIKKAUKSESTA, TOSI NOPEASTI. NYT ENSIMMÄINEN KUVAUS 18. I.2017. TODELLA TOIVON, ETTÄ KAIKKI ON HYVIN TÄMÄN 6 VUODEN JÄLKEEN.
Tuikku
01/2017
Nilkan murtuma juhannuspäivänä illalla myöhään, hoitoon pääsin hyvin ja joustavasti. Leikkaus ja jälkihoito hyvää.
Anonyymi
01/2017
Ei mitään moittimista, kaikki meni hyvin.
Anonyymi
12/2016
yksityiseltä tuli kirurgi leikkaaman olkapän, jonka vuoksi olin kärsinyt kivusta ja unettomista öistä, kiitos
Mirka Muukkonen
12/2016
Poikani lonkkaleikkauksen hoito sujui 110% hyvin vaikka näki että niin hoitajat kuin lääkäritkin joutuivat tekemään enemmän kuin heiltä vaaditaan.
Tuula Lindberg
11/2016
Äitini oli tutkimuksessa leikkausta varten ja palvelu oli aivan uskomatonta,kaikki asiat selitettiin niin ,että äitini ymmärsi .En ole missään saanut näin hyvää palvelua Kiitos siitä.
anneli turunen
11/2016
jonotin niskaleikkaukseen 8 kuukautta, vaikka lääkäri laittoi kiireellisyys luokkaan joka on 3 kuukautta, odotusaikana kuntoni olisi voinut mennä tosi huonoksu koska oli jo selkäydin vaurioitunut.
Kari
11/2016
Ne kerrat kun olen Tyksiä tarvinnut niin hoito ollut täydellistä.
Anonyymi
11/2016
Epäystävällinen palvelu, ei omakohtaisesti koettuna mutta kuultuna ja nähtynä.
raakel lintunen
11/2016
Ollessani tyksissä minua hoidettiin hyvin ja työntekijät olivat mukavia
Mika Ilander
10/2016
Loistavaa toimintaa. Kaikki sujui mutkitta. Tulin sisään viikonloppuna niin jouduin odottamaan yön yli leikkaukseen. Muuten ei mitään erikoista.
Kaisa Tuominiemi
10/2016
Asiallinen ja lämminhenkinen palvelu päivystyksessä.
Riitta Järvinen
10/2016
Leikkaus ei ole koskaan hieno kokemus, mutta olen ollut kaksi kertaa pienessä operaatiossa Kirurgisessa sairaalassa ja vielä nytkin siitä on pelkästään mukavat muistot.
Anonyymi
09/2016
Olkapään operointi, aivan mahtavan hyvä lääkäri, hoitajat, jumppari =)
Anonyymi
08/2016
Upea henkilökunta. Toivottavasti saavat lisää resursseja (rahaa ja henkilökuntaa) Lääkäreistä hoitajiin näyttävät olevan loppuunajettuja. Tästä huolimatta jaksavat hymyillä ja tehdä ihmeitä.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1340. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1340. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
harri palsanen
12/2017
ajan sai heti,toiminta ok
Anonyymi
12/2016
hyvää palvelua ja hoitoa
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Merja Tähtinen
03/2018
Sain kovin nopeasti kotiin laitteen jolla kartoitettiin uniapneaa. Pääsin sen jälkeen nopeasti lääkärille. Olin jonottamassa leikkaukseen ja uniapnea piti selvittää. Lääkäri oli asiallinen ja kertoi diagnoosista ja hoidoista. Sairaanhoitaja varasi minulle Tyksiin tarvittavat ajat eteenpäin. Asiallista ja tehokasta kaiken kaikkiaan.
Anonyymi
12/2016
Asioin säännöllisesti gastroenterologian poliklinikalla. Olen aina saanut siellä todella hyvää palvelua. Todella hienoa, että olemme saaneet pitää kyseisen poliklinikan palvelut. Mm. tähystykseen meno Turkuun asti olisi todella hankalaa, jos ei jopa mahdotonta, varsinkin iäkkäämmille potilaille. Olen tämän palautteen antanut myös suoraan poliklinikan lääkärille.
Anonyymi
12/2016
Liian vähän lääkäaikoja, liian vähän henkilökuntaa ja paljon apua tarvitsijoita= Huonoa palvelua
Anonyymi
12/2016
Erittäin huonoja kokemuksia ollessani ex-mieheni omaishoitajana. Monisairaan ollessa esim.noroviruksen kourissa ei haluttu tajuta miten hengenvaarallinen tilanne oli potilalle mm.kuivumisen johdosta.
Hanna
12/2016
Lapsen kanssa käynnillä. Kaikki sujui ajallaan ja lapsi huomioiden. ?
Anonyymi
09/2016
Päiväkirurginen yksikkö: Loistava henkilökunta, joka oikeasti välittää potilaista. Paikallinen ja turvallinen.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
jarmo marjoniemi
12/2017
potilas koetaan täällä ihmisenä jolla on jotain vaivaa ja poistetaan se vaiva
Jesper
02/2017
Kävin tyräleikkauksessa syksyllä 2016 joka tehtiin perinteisellä metodilla eli avoleikkauksella. Leikkaus meni hyvin ja koko hoidin ajan tunsin itseäni hyvin turvalliseksi koska minua hoiti ammattilaiset jotka osasivat nähdä minua henkilönä, Hoitoa paransi myös se että koko hoitohenkilökunta kirurgista hoitajiin osasivat ruotsia joka on minun äidinkieleni. Kaikki toimi myös leikkauksen jälkeisenä yönä ja vaikkakin oli kipuja en koskaan tuntenut turvattomuutta. Vastaanotto ja hoito oli erittäin lämminta ja yö sairaala tuntui jopa kodikkaalta.
Heikki Vesa
12/2016
Ihan kaikki toimi.
Anonyymi
12/2016
Ei erityistä huomautettavaa
Anonyymi
12/2016
Syöpäosaston henkilökunta on antanut hyvää palvelua ja antanut tukea sairaalle miehelleni ja minulle potilaan omaisena. Kaikkien tutkimuksiin mihin mieheni on mennyt hän on kokenut hänestä välittämisestä. Hen kilönkunta on tehnyt kaikkensa elinajan pidennykseen ja kivun hoitoon.
Kiesti Lasonen
12/2016
Pääsin peruutuspaikalle kaihileikkaukseen, erinomaista palvelua!
Anonyymi
11/2016
Lääkärikammoisella oli täällä ihan hyvä olla:)
Anonyymi
10/2016
Tytär käy siedätyshoidoissa, ajat ovat aika kivenalla. Asiakaspalvelu on erinoamista.
Kiti
10/2016
Sain peruutuspaikkoja kaihileikkaukseen kuukauden kuluttua lähetteestä
Anonyymi
09/2016
Sairaanhoitaja kielsi minua tulemasta vastaanotolle. Olen opiskelija Turusta ja kirjani ovat vielä kotipaikkakunnallani. Tämä kuulemma oli syy miksi en olisi saanut hoitoon tulla. Menin silti ja minulla todettiinkin angiina ja mononukleoosi. Huono maku suuhun siitä jäi.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1431. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Laura
01/2018
Minulla on melko pitkä historia Kätilöopiston kanssa. Kätilöopisto on ollut mukana elämäni suurissa solmukohdissa. Vuonna 2007 olin siellä valitettavassa toimenpiteessä. Raskain mielin olin päätynyt raskauden keskeytykseen. Raskaus oli edennyt jo niin pitkälle että asia piti tehdä nukutuksessa. Kun päivä koitti, niin menin hoitajan vastaanotolle ensin ja sain jonkin tabletin. Sen tabletin nielemisen jälkeen oli liian myöhäistä muuttaa mielipidettä. Söin siis tabletin ja minut ohjattiin käytävälle seuraavaksi. Käteeni annettiin kansio. Avasin kansion. Löysin sieltä vatsassa olevan lapsen ultraäänikuvat. Lapsi, joka nyt oli kuoleva. Oli jo liian myöhäistä valita toisin. Nämä kuvat ovat piirtyneet ikuisesti mieleeni. Ikuisesti. Palaute 1: älkää antako raskaudenkeskeyttäjälle tilaisuutta nähdä ultraäänikuvia missään tilanteessa. Ellei hän sitä itse jostain kumman syystä pyydä. Paitsi että siinäkään tilanteessa en sitä suosittele. Vuonna 2014 olin Kätilöopistolla synnyttämässä esikoistani. Synnytystä jouduttiin käynnistelemään. Kivut olivat infernaaliset. Kätilö ei uskonut, että lapsi syntyy nopealla aikataululla ja antoi lievityksiä maltillisesti. Ponnistusvaiheessa avustava kätilö piti korvistaan kiinni, kun huusin niin kovaa. Palaute 2: Uskokaa potilasta/asiakasta. Hän on oman kipunsa paras asiantuntija. Älkää missään nimessä antako työntekijöiden pitää korvistaan kiinni, kun henkilö huutaa kivusta. Mitä suurin loukkaus sillä hetkellä. Piirtynyy mieleeni ikuisesti myös tämä. Luulin kuolevani kipuun, ja näin vain tuskaisen näköisen hoitajan. Kuin hänen kipunsa olisi ollut suurempi. Vuonna 2017 kävin Kärilöopistolla synnyttämässä toisen lapseni. Taaskaan minua ei uskottu, kun sanoin että lapsi syntyy melko pian. Synnytyksen kesto oli 2 tuntia ja tänä aikana ehdin tavata ainakin 4 kätilöä. Ellen enemmän. Palaute 3: Antakaa kätilöille mahdollisuus jäädä ylitöihin jos synnytys on kesken. Olin yksin ilman tukihenkilöä synnyttämässä muutenkin enkä voinut luoda sidettä kehenkään synnytyksen aikana kun henkilöt vaihtuivat. Kokemukseni oli se että olin aivan yksin. Kätilöopisto on auttanut maailmaan elämäni 2 tärkeintä henkilöä. Minulla ei olisi heitä jos kolmas tärkeä ei olisi taivaassa. Siinäkin oli osuutensa samalla paikalla ja saman paikan ihmisillä. Suurin palautteeni on kai se, että inhimillisyyttä ei saa kadottaa ja pitää kuunnella ihmistä sellaisins hetkinä kun henkilö syystä tai toisesta on sairaalassa. Mikään budjetti ei voi olla niin tiukka, ettei ole aikaa ja rahaa kohdata. Seuraukset voi olla äärimmäisen pitkät ja kipeätkin jos henkilökunnalla ei ole aikaa tai motivaatiota, tai kykyä kuunnella.
Tam
02/2017
Professional services , very satisfied.
Anonyymi
12/2016
Kätilöopiston sairaalassa on oman kokemukseni mukaan erittäin osaava henkilökunta.
Sarasofiaa
11/2016
Ei mitään huonoa sanottavaa
Anonyymi
11/2016
Aivan loistava, ystävällinen, ammattitaitoinen henkilökunta kautta linjan!
Anonyymi
11/2016
infaation kulku heikkoa, potilaana huomiotta jättäminen, hoidollisia laiminlyöntejä ja sekaannuksia
Nina
11/2016
Erinomaista palvelua!!!
marzuliini
10/2016
Huolehtivat hoitajat ja lääkärit, jotka pitivät minut ajan tasalla asioiden kulusta.
Anonyymi
10/2016
Sain hyvää hoitoa, mutta hoitajat olivat erityisen kiireisiä, enkä ehtinyt saada kunnollisia imetysohjeita.
Anonyymi
10/2016
Synnytin toisen lapseni Kättärillä toukokuussa 2016. Jouduin myös käymään lisäultrissa loppuraskaudessa sekä synnytyksen jälkeen useammissa tutkimuksissa. Jokaisella käyntikerralla erityisesti hoitohenkilöstön asiakaspalvelu on ollut mielestäni erinomaista. Joskus lääkäreilyö olisi odottanut enemmän neuvoja ja keskustelua hoidettavan asian tiimoilta. Kahdella käynnilläni oli myös itseilmoittautumisesta johtuva odotustilasekaannus
Anonyymi
09/2016
Kokemukseni oli kiitettävä.
Anonyymi
09/2016
Sektion jälkeinen verenvuoto (valtimonpää jätetty vuotamaan) josta potilas joutui itse ilmoittamaan hoitajalle kun veri lorisi lattialle. Leikkaava lääkäri joutui kutsumaan apua koska ei saanut lasta kohdusta.
Anonyymi
08/2016
Olin leikattavana Kätilöopiston sairaalassa 13.4.2016 . Leikkauksen piti olla aivan rutiinioperaatio, mutta paljastui, että minulla oli edellisten leikkausten takia hirveän paljon kiinnikkeitä. Leikkauksesta tuli pitkä ja vaativa, mutta Kätilöopistolla on huippuosaamista ja kaikki sujui aivan erinomaisesti! Kirurgit suoriutuivat kiitettävästi vaikeasta tilanteesta. Hoitajat hoitivat aivan loistavasti. Muu henkilökunta oli myös ystävällistä ja mukavaa. Olen sanomattoman kiitollinen saamastani hoidosta.
Anonyymi
08/2016
Oikein mukavasti sujui synnytys ja jälkihoito sairaalassa. Pidin osasta hoitajista paljonkin. Yksi tosin puhui minulle kuin lapselle (olen 33v) ja kaikilta löytyi eri ohjeet lapsen hoitoon mikä hämmensi. Otin kaikki neuvot vastaan ja sovelsin omaksi. Olin tyytyväinen:)
Anonyymi
08/2016
Synnytin v 2013 Kättärillä. Ihana kätilö, hyvä perhehuone ja huolenpito.
Anonyymi
07/2016
Kävin endokontrollissa ja oli oikein tehokas ja hyvä palvelu. Palohälytys tuli kesken tutkimuksen, mutta onneksi ei tarvinnut lähteä siinä asusteessa pihalle juoksemaan :)
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
LM
05/2017
Olin sappileikkauksessa. Kaikki sujui hyvin. Henkilökunta oli mukavaa ja ammattitaitoista.
tenho lönnqvist
12/2016
hoito oli hyvää ja asiallista
Anonyymi
12/2016
Hoitohenkilökunta oli todella ystävällistä ja ammattitaitoista.
Anonyymi
11/2016
Odotin 90min sovitusta ajasta. Epävarmuutta lisäsi kun ei ollut työhuoneissa nimiä. Hoitaja oli erittäin tyly, kun kysyin pitkästä odotusajasta. Lääkäri olikin jättänyt kokonaan huomaamatta tietokoneeltaan minun vo aikani. Istuisin kai vieläkin siellä, ellen olisi rohjennut koputtelemaan penseän hoitajan oveen.
Anonyymi
11/2016
Hyvin auttoivat ja ymmärsivät tilanteeni. Hyvä asiakaspalvelu.
Tuula Leino
10/2016
likuhihnahoitoa
Anonyymi
09/2016
Kiitos hyvästä hoidosta.
Anonyymi
09/2016
huono hoito
Anonyymi
08/2016
Lonkan keinonivelleikkaus onnistui hyvin ja hoito osastolla oli miellyttävää ja tehokasta.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1340. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Leena Simonen
12/2016
Toivottavasti säilyy
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1264. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Anonyymi
07/2016
Ihan ok
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Anonyymi
11/2016
Ollessani Uudenkaupungin psykiatrisen sairaalan avohoidossa, hoitoryhmäni työntekijät vaihtuivat tiuhaan tahtiin. Hoitoon on vaikea sitoutua, jos naamat vaihtuvat ennen kuin vanhat ovat tulleet kunnolla edes tutuksi.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Esko Aho
02/2017
Asiallinen hoito, käynti kesti toista tuntia, mutta aikuispotilaalla pitää olla kärsivällisyytä. Mietityttää se, miten olisi käynyt, mikäli olisi pitänyt tämän takia lähteä Turkuun?
Henna pikkujämsä
12/2016
Olin napatyrä leikkauksessa 4/2016 ja palvelu ja hoito oli hyvää.
Anonyymi
12/2016
Enemmän yksilön huomioimista. Hoito ok
Anonyymi
10/2016
Kokemusta eniten Loimaan sairaalan laboratoriosta. Siellä on erinomainen henkilökunta.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 704. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Ritu
12/2021
Vastaanotolle pääsyä joutui odottamaan. Odottaessa joudun kuuntelemaan vastaanoton lähihoitajien keskinäistä kovaäänistä riitelyä. Kysyessäni asioistani toinen lähihoitajista tuskin ja huutaa ettei hänellä ole aikaa. Olen muka turhaan tullut vastaanotolle.
Harvinaissairaus
03/2017
Korvakivun takia käynti terveyskeskuksessa. Ensi kertaa lääkäri otti huomioon minun kokonaistilanteen , mikä vaikuttaa mihinkin ym. Kertoi ja neuvoi. Sain luotettavan ja asiallisen kuvan. Paneutui myös harvinaiseen sairauteeni.Aikaisemmin käydessäni on hoidettu vain sen hetkistä ongelmaa,vaikka ne kytkeytyvät osin toisiinsa.Nyt koko tilannetta.Myöhemmin olen hakeutunut samalle lääkärille ja saanut erittäin hyvää hoitoa.
Anonyymi
12/2016
Tarttin laastarin ja sain sen hymyn kera. ?
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1431. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1594. potilaalle
Asukkaan erikoissairaanhoidon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asukkaan vuosittaisen apteekkikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Erikoissairaanhoitoa odottavien jonotusaika keskimäärin (pv)
Yli 3 kk hoitoa odottaneet (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Kaihi Leena
01/2018
Minua pelotti silmäleikkaus, mutta TYKS hoiti homman ammattimaisesti. Esitutkimus sujui jouhevasti ja itse leikkauspäivänä kaikki sujui kuin liukuhihnalla. Puudutustipat annettiin ja tuota pikaa huomasin olevani leikkattavana. Molemmat silmät leikattiin ja en tuntenut mitään kipua. siitä huolimatta huomasin jännittäväni varsinkin oikeaa kättä. Leikkaus oli nopeasti ohi ja sain kotihoito-ohjeet ja sen palata kotiin. Sujuva ja hyvää toimintaa.
Marjukka
12/2017
Syöpähoidossa olin U-sairaalassa v. 2012. Hoitajille täysi 10, todella ihania
Anne
04/2017
Tytär oli ensiapuosastolla yöllä ja me vanhemmat + sisko saimme olla hänen luona siellä niin kauan kuin halusimme. Lääkäri oli empaattinen ja osasi kohdata huolestuneet omaiset hyvin. Hän kertoi ymmärrettävästi mitä oli tehty ja mikä oli tilanne ( ei onneksi vakava) . Hän on ilmiselvästi oikeassa ammatissa!
Leena
03/2017
Sappileikkaukswn jälkeen oireet eivät poistuneet ja TYKSn lääkäri päätti tehdä toisen toimenpiteen. En muista toimenpiteen nimeä mutta se oli suun kautta tehtävä röntgentoimenpide. Oireet eivät poistuneet tämänkään jälkeen ja jatkuvat edelleen. Lääkäri kuittasi asian vain, että kyse ei ole vatsan alueen ongelmasta ja syyn selvittely päättyi siihen. Lopputulos: oireet jatkuvat ja kaksi aivan turhaa toimenpidettä tehty.
Frank
03/2017
Kaikki meni mielestäni ihan nappiin.
Elina
02/2017
Olen asioinut päivystyksessä, Naistenraudeilla ja allergiayksikössä. Hyvää ja turvallista hoitoa olen saanut.
Vesa/Masavesa 65
01/2017
Osastolla oli 3 hoitajaa, jotka olivat flunssan kourissa, ei saisi?
HENNA MÄKI
01/2017
rintasyöpä 2013
Anonyymi
01/2017
Sain erinomaista ja huomaavaista hoitoa epidemiaosastolla.
Anonyymi
01/2017
TYKS:sä on hyvä meininki
Mika
01/2017
Upea ja nopea palvelu TYKS:n päivystyksessä joulun alla kun vedin lihaveitsellä nivelen väliin sormessa.
seija utriainen
01/2017
Olen monisairas ja olen saanut vuosien mittaan hyvää hoitoa eritoten ihotautiosastolla ja neurologisella molnitahoista ja saanut lähetteitä jatkohoitoon. Syöpähoidot n on vielä kesken, mutta sielläkkin on olllut hoitava lääkäri alusta asti. Hoitajat ja lääkärit hyvin inhimmillisiä.
Anonyymi
12/2016
Päivystyksessä hoitotarpeenarvioitsija merkitsi minut vahingossa edellisenä päivänä tulleeksi, joten odotin läpi yön haavan kanssa ennen kuin pääsin tikattavaksi. Muuten sujui ok, ja henkilökunta oli ystävällistä. Sormi tosin ei edelleen (10kk jälkeen) ole entisensä.
Anonyymi
12/2016
Minusta huolehdittiin hyvin. kiitos
Anonyymi
12/2016
Arvio on T-sairaalan syövänhoidon poliklinikka ja siihen liittyvät toiminnot, ei osastohoidosta.
Niina Vainio
12/2016
Useita kertoja täällä käyneenä en voi sanoa kuin suuri kiitos.
Mumma69
12/2016
Hoito ollut asiallista ja syitä on selvitetty hyvin
Sami74
11/2016
Hyvin hoidettu keuhkoveritulppa
Krista
11/2016
Suuri kiitos Isäni hyvästä ja asiantuntevasta hoidosta!
Anonyymi
11/2016
Poikani sai erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa hoitoa.
Ronjaperheenmies
10/2016
Paljon oletettua nopeampaa ja parempaa.palvelua, kun vaikka esimerkiksi koks, sairaalassa
Päivi Kakko-Himanen / kaularankapotilas
10/2016
kävin kaularanka leikkauksessa syyskuussa ja olen todella tyytyväinen hoidon tulokseen tällä hetkellä. Jouduin odottamaan 1.5 vuotta koska väliin tulivat imusolmuke syöpä tutkimukset ja putosin pois jonotuksesta leikkaukseen ... kun vihdoin pääsin taas jonoon niin jouduin odottamaan 5kk ..... aika oli äärimmäisen tuskaista hermokipujen kanssa ja nuppi meinasi loppua, mutta kun pääsin hoitoon niin 1,5 vuorokauden kuluttua olin jo kotona. Mielettömän pitkä aika odottaa hoitoa ja olla sairauslomalla mutta loppu tulos on hyvä.
Anonyymi
10/2016
Hyvä asiantunteva hoito
Anonyymi
10/2016
Sain kummalliselle vaivalleni järkevän selityksen
Elina Lehtilä
10/2016
Keväällä 2013 sain aivoinfarktin, mikä vei minut TYKSiin puoleksi vuodeksi. Ehdin olla usealla osastolla ja joka puolella saamani hoito oli erinomaista. Hoitajila oli koko ajan kova kiire, mutta silti ehtivät hoitaa potilaat hyvin. Erityismaininnan ansaitsee AVH-osasto, jossa vietin eniten aikaa. Eräs hoitaja jäi aivan erityisesti mieleeni. Hänen huumorintajunsa jätti minuun lähtemättömän vaikutuksen! Ilman häntä tuskin olisin selvinnyt pahimman yli. Kiitos!!!
Anonyymi
10/2016
Sain hyvää hoitoa Tyksissä hoitajien kiireestä huolimatta. Potilaspaikat olivat monesti täynnä ja potilassänkyjä jopa käytävillä, jossa mitään yksityisyyttä ei ole. Toivottavasti uusi sairaala tuo helpotusta siihen.
Anonyymi
10/2016
kaikki sujui hienosti ja henkilökunta oli ystävällistä.
Anonyymi
10/2016
Kovin kömpelö systeemi. Ei joustava eikä järkevä.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1340. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Tuulikki
03/2018
Hän on erittäin miellyttävä ihminen jo vuosien ajalta.
Tuulia
12/2017
Asiallinen, ammatillinen asiaani suhtautuminen
Riitta miettinen
05/2017
Hoitaja antoi todella kaikkensa ,kysyi myös lääkäriltä koska poika tois paikkakuntalainen ,eikä ollut aika-varausta !
Jjezkah
04/2017
Oikein mukava käynti oli 5kk pojan kanssa!
Katri B RÖMS
12/2016
Pieni ja ajanvaraus hidas
Tanja
12/2016
Työterveyshuollossa nopeaa ja asianmukaista palvelua. Tosin aika työterveyshuoltoon terveystarkastukseen saattaa joutua odottaan 1-2kk:een mutta päivystykselliseen käyntiin saa melko nopeasti ajan. Hyvä olisi jos saisi jättää takaisin soitto pyynnön mikäli soittaa toimiston numeroon, viimeksi ainakaan siihen ei ollut mahdollisuutta. Oliko vain unohdettu laittaa päälle vai puuttuuko kyseinen palvelu kokonaan?
Anonyymi
12/2016
Hyvä palvelu
satu kukkamäki-huttunen
12/2016
mahtava
Tanja
12/2016
Palvelu ystävällistä ja hyvää mutta jonotusaika usein pitkä
Mauri Taskinen
10/2016
influenssarokotus erinomainen
Pauli Kokki
10/2016
Aika hyvää!
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1431. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 974. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Aata
01/2018
Ajan saa nopeasti ja hoito on ollut hyvää.
Titta
05/2017
Olen saanut hyvää palvelua mutta puhelimen jonotusaika pitkä. Onneksi on netti varaus mahdollista
Nuori eläkeläinen
05/2017
Olen saantu paikallisessa terveyskeskuksessa aina hyvää palvelua ja vaivani on otettu vakavasti.
Pentti Räsänen
11/2016
Aina on palvelu ja hoito ollut kohdallaan. Hoitoon on päässyt kun on ollut tarvetta.
Anonyymi
11/2016
Hoidon laatu vaihtelee, koska lääkäritkin vaihtuvat. Eli jatkuvuutta pitkäaikaissairauksien hoidossa ei oikein ole. Aina joutuu kertomaan tarinansa alusta asti. Lääkäripulasta johtuen aikoja on hyvin vaikea saada (paitsi työterveyshuoltoon). Potilas joutuu soittamaan useasti, kun ajat ovat jo menneet. Vanhukset luovuttavat helposti eivätkä tule hoitoon ollenkaan tai tulevat paikan päälle varaamaan aikaa kun eivät puhelimella pääse läpi.
Salli Räsänen
11/2016
Aina saa avun tositarpeeseen, ja hoito on hyvä ja asiallinen. Nopea tarvittaessa.
sanna
11/2016
Hoitajilla ja lääkäreillä kiire, joten vaikea päästä koko terveyskeskukseen.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1440. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Joni
05/2022
Oikeuden yhteystietojen löytäminen tehty mahdollisimman hankalaksi, ajanvarauksen tekeminen lääkäriin, hoitajalla tai hammaslääkäriin naurettavan hankalaa. Hoito hyvää, jos sinne sattuu päästä, yleensä joudut odottamaan päivän ja istumaan keskussairaalan päivystykseen virka-ajan jälkeen. Ennemmin hän et ole oikeutettu sinne menemään, vaikka omassa terveyskeskuksessa sanotaankin ettei tälle päivälle ole enää aikoja...
Maiju
02/2018
Aina saanut hyvää palvelua ja tarvittaessa päässyt nopeastikkin hoitajalle.
Anonyymi
10/2016
Ok hoitoa.
Asiakkaiden arvio laadusta
Ammattilaisten arvio laadusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero laadusta (%)
Potilasvahinko alueella sattuu joka 1487. potilaalle
Asukkaan perusterveydenhuollon vuosikustannuksen poikkeama keskiarvosta (%)
Alueen lääkäriresurssien poikkeama keskiarvosta (%)
Asiakkaiden arvio jonosta
Ammattilaisten arvio jonosta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero jonosta (%)
Perusterveydenhuollon lääkäriin pääsee 3 pv sisään (%)
Asiakkaiden arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisten arvio asiakaspalvelusta
Ammattilaisen ja asiakkaan näkemysero asiakaspalvelusta (%)
Ammattilaisten arvio työtyytyväisyydestä
Leila Nahkola / Leila
03/2018
Lohkesi etuhammas ja lomamatka häämötti edessä. Soitto terveyskeskuksen hammashoitolaan ja aika tuli heti seuraavalle aamulle ja hammas lomakuntoon (lopullinen hoito tosin loman jälkeen). Lämmin kiitos pika-avusta.
Riitta Paavilainen
03/2018
Kaikkiin pulmiin etsitään aina ratkaisu, ei-oota ei tarjota. Hoidon saatavuus on varsin hyvä, ja henkilöstön tehtäväjako on mietitty. Nettipalvelut ovat jatkuvassa kehityksessä.
Leila
02/2018
Hampaani lohkesi mutta terveyskeskuksessa ei ollut vapaita aikoja joten sain heti maksusitoimuksen Tampereelle yksityiselle hammaslääkärille. Ihan yllättävän hyvää palvelua, ettei tarvinnut hymyillä suu kiinni.
Teutori
01/2018
Hyvä palvelu ja pääsy muuten kuin hammashoitoon on hyvin kunnossa, joskin muutosta on tapahtunut.
Esa
12/2017
7/10 Aika Huono Ei Ihosairaus Lääkäriä
Saija Kiuru
04/2017
EDELLEEN ODOTAN KASVAIMEN LEIKKAUSTA... LISÄKSI N. VUOSI SITTEN KÄVIN POISTATTAMASSA LUOMIA, JOISTA VAIN TOINEN POISTETTIIN, KOSKA TOINEN LÄÄKÄRI TULI NEUVOMAAN NUOREMPAANSA. EDELLEEN MINULLA ON SIIS SE TOINEN LUOMI, JOKA KASVAA... NO, OLISIPA SE OLLUTKIN SIINÄ... KESÄSTÄ ASTI OLIN YRITTÄNYT SAADA AIKAA, JA KUN SEN VIHDOIN SAIN N. VUOSI SITTEN MAALISKUUSSA LUOMIEN POISTON YHTEYTEEN, NIIN TÄMÄ TOINEN LÄÄKÄRI TULI NEUVOMAAN TÄSSÄKIN NUOREMPAANSA JA KIELSI MINULTA VALOHOITOONMAHDOLLISTAVAN IHOTAUTILÄÄKÄRINLÄHETTEEN. SAIRASTAN PRURIGO NEDULARISTA,SEN KERROIN TÄLLE LÄÄKÄRILLE, MUTTA KOSKA HÄN EI OLLUT MOISESTA IHOSAIRAUDESTA KOSKAAN KUULLUTKAAN, OLEN KUULEMMA LUULOSAIRAS JA IHONI KUNTO JOHTUU VAIN RAAPIMISESTA. HUOM! TÄMÄ LÄÄKÄRI EI OLLUT KOSKAAN TAVANNUT MINUA SAATI TUTUSTUNUT SAIRASKERTOMUKSEENI ( JOKA ON OIKEASTI PITKÄ, SILLÄ OLEN LISÄKSI ATOOPIKKO ). EN MUUTENKAAN HALUA KÄYDÄ LÄÄKÄRISSÄ, JA TÄMÄ KOKEMUS OLI KYLLÄ YLIVOITTO! PIRKKALASSA MUUTENKAAN EI PÄÄSE PUHELIMELLA LÄPI PÄIVYSTYKSEEN, JA OMALÄÄKÄRILLE JONOTAT PARIKIN KUUKAUTTA! LÄÄKKEET UUSITAAN VAIN HYVÄLLÄ SÄKÄLLÄ.
Tapaturmapotilas
02/2017
Potilaan tilanne huomioitiin asiantuntevasti ja ystävällisesti, hoidon varmistamiseksi käytettiin asiantuntijoina Taysin kirurgeja. Kotiutuksen yhteydessä lääkäri ja hoitajat antoivat selkokielellä jatkohoitotoimenpiteet potilaalle.
Ässä
02/2017
Ystävällinen palvelu
Anonyymi
01/2017
Kiitos asiantuntevasta hoidosta ja miellyttävästä lääkäristä jolla oli aikaa kuunnella vaivojani.
Pirjo Norojärvi
12/2016
Palvelu on aina ollut ystävällistä, tosin tähän asti olen tarvinnut vähän palveluja.
Risto
10/2016
Toimii sittenkin
Leila Pulkkinen
10/2016
Loistavaa palvelua
Anonyymi
08/2016
Aina saanut erinomaista hoito ja lähetteitä tutkimuksiin joita ei omassa terveyskeskuksessa voida ottaa.
Olen erittäin kiitollinen saamastani hoidosta ja avusta Kannelmäen terveysasemalla! Vaikka usein kuulee moitittavan terveysasemia niin täytyy sanoa että..
- Maria Kanniainen
Isäni sai ajan lääkärille usean viikon päähän. Odottavan aika oli pitkä. Hoitaja laittoi ennalta kokeita otettavaksi. Vastaanotolla lääkäri oli perustee..
- Pirre
Soitin tänään kertoakseni huonosta olosta,;jatkuvaa päänsäärkyä, poskipäiden arkuutta, suhinaa päässä. En saanut aikaa lääkärille. Hoitona suositeltiin ..
- Eläkeläinen
Vastaanottotiskillä pahantuulinen henkilö. Toin terveysasemanvaihtokaavakkeen ja hirveä utelu että miksi tänne meidän vaivoiksi tulet ja mikä edellisess..
- V
Puhelimessa saa aina ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Laboratorion odotusaika ei ollut kovin pitkä. Diabetehoitajan käynti hyvin mieluisaa. Kaikk..
- Zila
Jos olet nuori tai vähä erinäkönen niin lääkäri heti leimaa toisen luokan kansalaiseksi. Ei me kaikki olla mitään narkkareita tai pillerin pyörittäjiä. ..
- Asko pyy
Pääosin hyvää asiakaspalvelua kun vaan pääsee puhelimitse läpi. Monesti jonottamaan jääneen puhelu katkeaa kun on ollut esim 5 min puhelimessa. Takaisin..
- Anonyymi
Terveyskeskukseen pääsi melko äkkiä ilman kamalan pitkiä odotusaikoja. Asiakaspalvelu toimii niinkuin kuuluu. Terveyskeskuksen olisi hyvä olla auki myös..
- AnonyymiMiten käy huomisen hoidon?
16.05.2022 | Duodecim.fi
Sairaalapotilaan delirium -uutuuskurssi nyt Oppiportissa
12.05.2022 | Duodecim.fi
Väärin katetroitu
11.05.2022 | Duodecim.fi
Mihin raskaana oleva ohjataan päivystyksessä? Duodecim Kimppakyydissä Hanna Savolainen-Peltonen
10.05.2022 | Duodecim.fi
Tutustu Oppiportin päivystystyötä tukeviin uusiin verkkokursseihin!
09.05.2022 | Duodecim.fi
Flowmedik Oy - Olemme päivittäneet tietosuoja- ja tietoturvakäytäntömme
28.5.2018 | Flowmedik
Anitta
03/2018
Erittäin hyvä henkilökunta ja toimenpiteen suorittaja. Tunsin oloni mukavaksi vaikka jännitin kovasti.